Ga naar inhoud

Blake en Mortimer


sanderg

Recommended Posts

Op 27/5/2019 om 19:59, Neat Stuff zei:

Dat klopt. De pre-orders die stripwinkels bij Van Ditmar hebben geplaatst zijn komen te vervallen. Het handjevol exemplaren dat ze geleverd hebben gekregen gaan verdeeld worden onder de reguliere boekhandels. Als argument voor deze beslissing geldt de redenatie dat een stripwinkel zijn exemplaren bij MDS had moeten bestellen. Bij 'De Vallei der Onsterfelijken' leverden ze nog wel uit aan de stripwinkelier. Nu is dat helaas niet mogelijk gebleken doordat praktisch alle exemplaren al via MDS zijn verspreid. Dit was natuurlijk wel te verwachten wanneer er 2500 exemplaren zijn voorbesteld en er uiteindelijk slechts 1000 exemplaren van gedrukt zijn. Ach, de speculanten zijn er goed mee...

En zeggen dat sommigen hier een oplage van 600 exemplaren van duke 1 hardcover een normaal aantal vonden.

Link naar reactie

Ergens had ik al zo'n vermoeden, zo had ik hem ook ergens anders besteld.  Het is namelijk niet de eerste keer dat ik iets bij mijn vaste stripwinkel niet te pakken kreeg.  Maar ook elders bot gevangen.  Tjah ... In de afgelopen jaren altijd ongeluk gehad wat dat betreft, dat maakt het verzamelen er in ieder geval niet plezanter op.  Pech, pech, pech. Niets aan te doen.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
4 uren geleden, esteban² zei:

Ergens had ik al zo'n vermoeden, zo had ik hem ook ergens anders besteld.  Het is namelijk niet de eerste keer dat ik iets bij mijn vaste stripwinkel niet te pakken kreeg.  Maar ook elders bot gevangen.  Tjah ... In de afgelopen jaren altijd ongeluk gehad wat dat betreft, dat maakt het verzamelen er in ieder geval niet plezanter op.  Pech, pech, pech. Niets aan te doen.

Probeer eens stripwinkel de poort-gent.

Die hebben een speciaal reserveringssysteem.

Ze werken met een lijst en voorschot.

Houden de boeken bij en gratis verzending vanaf 75€.

Ik ben er zeer tevreden over, heb steeds mijn exemplaar ondanks dat dit niet m’n vaste ssz is.

Link naar reactie

Vandaag een aantal stripwinkels langsgegaan: er lagen nog genoeg exemplaren van de limited edition. 1000 exemplaren lijkt mij genoeg om niet vanaf volgende week als gek te bieden op een veiling. Overigens geef ik de voorkeur aan de gewone editie. Veel leesbaarder. En zo fantastisch zíjn die tekeningen van Schuiten ook niet. 

Link naar reactie
2 uren geleden, Lefranc zei:

Vandaag een aantal stripwinkels langsgegaan: er lagen nog genoeg exemplaren van de limited edition. 1000 exemplaren lijkt mij genoeg om niet vanaf volgende week als gek te bieden op een veiling. Overigens geef ik de voorkeur aan de gewone editie. Veel leesbaarder. En zo fantastisch zíjn die tekeningen van Schuiten ook niet. 

Oh, Meester van goede smaak met de naam Lefranc, zou u bereid zijn de namen van deze gezegende ondernemingen te delen, zodat ik mijn clientele zo spoedig mogelijk kan doorsturen? 

Link naar reactie
17 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Ik lach me nu al een aap.

Schermafbeelding 2019-05-29 om 19.51.45.png

Kijk, van zo'n opbrengst kunnen die ouwe sus en wissen en Kuifjes alleen maar dromen😂

Dit is een echte stripliefhebber dus ik nomineer Stripke voor de Reper van de week! 😂😂

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

eigenlijk allemaal wel positief.

Het is volgens mij toch de "oudere" generatie die stripboeken verzamelt.

Dus ik hoef maar een jaar of 20-30 te wachten en ik kan alles voor een prikkie kopen.

Want dan wil iedereen van zijn verzameling af.

Heb er een goed gevoel bij.

Link naar reactie
7 minuten geleden, Willem zei:

eigenlijk allemaal wel positief.

Het is volgens mij toch de "oudere" generatie die stripboeken verzamelt.

Dus ik hoef maar een jaar of 20-30 te wachten en ik kan alles voor een prikkie kopen.

Want dan wil iedereen van zijn verzameling af.

Heb er een goed gevoel bij.

Waarom 30 jaar wachten Willem, jij mag nu al mijn luxe versie van de Farao overnemen voor 10.000 euro, een schijntje vergeleken met de prijs die Stripke ervoor over heeft😂

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
6 minuten geleden, Willem zei:

eigenlijk allemaal wel positief.

Het is volgens mij toch de "oudere" generatie die stripboeken verzamelt.

Dus ik hoef maar een jaar of 20-30 te wachten en ik kan alles voor een prikkie kopen.

Want dan wil iedereen van zijn verzameling af.

Heb er een goed gevoel bij.

En dan natuurlijk hopen dat je ogen op je tachtigste nog goed genoeg zijn om van al dat moois te kunnen genieten...

Link naar reactie
6 minuten geleden, Willem zei:

effe met mijn vrouw overleggen

Een 2e hypotheek moet kunnen. :)

Zeg maar tegen de vrouw dat ik voor die prijs het album persoonlijk kom afleveren met een mooie strik erom.

Dat trekt ze wel over de streep 😂

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
Zojuist, Neat Stuff zei:

'Heads up'. De advertentie van Jos is zojuist verdwenen. Zou ie na Stripkes bod als een gek naar de plaatselijk autodealer zijn gerend om alvast een nieuwe bolide aan te schaffen? 

Of naar al die winkels die hem nog voor 30 euries aanbieden....een goudmijn die striphandel..

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
4 minuten geleden, Rik zei:

Zeg maar tegen de vrouw dat ik voor die prijs het album persoonlijk kom afleveren met een mooie strik erom.

Dat trekt ze wel over de streep 😂

Mijn vrouw vraagt waar de strik dan omheen zit.

Goed nadenken en positief benaderen, we komen er wel

Link naar reactie
7 minuten geleden, Neat Stuff zei:

En dan natuurlijk hopen dat je ogen op je tachtigste nog goed genoeg zijn om van al dat moois te kunnen genieten...

Ik heb goeie hoop op de toekomst.

Misschien een mega bril??

by the way, ben je morgen open, denk ban niet maar wil het toch even weten.

 

Link naar reactie
3 minuten geleden, Willem zei:

Het blijven vrouwen he?

Heb haar ook wel eens iets laten zien van de topi chocolate bar: babes en ook daar was ze niet echt enthousiast over.

zo jammer....

Wááááát? En ik al die tijd maar naar plaatjes van stomme stripboekjes kijken. Als ik dít eerder had geweten. Heren, ik trek mij nu discreet terug. Mijn avond is zojuist gevuld.

Link naar reactie
Gast Thesoave
2 uren geleden, Neat Stuff zei:

Waarom blijven die mafketels maar tegen elkaar op bieden? Voor ruim honderd Euro minder staan ze met een zeven-tal op Marktplaats aangeboden. Nog steeds een absurd bedrag overigens...

Schermafbeelding 2019-06-01 om 19.26.28.png

Het is een afstraffing. Greed will be punished

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...