Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Rosinski

Recommended Posts

32 minutes ago, Veto said:

He still got it! Zalige cover, vind ik. 

FB_IMG_1565940546426.jpg

ik ben nooit zo'n fan van die grote hoofden op de achtergrond (stokpaardje van Rosinski) maar dit is idd weer eens -ondanks t grote hoofd- een mooie en intrigerende cover. Ik ga m toch wel weer kopen... benieuwd naar de inhoud.. de eerste plaat viel me zeker niet tegen Stukken beter dan t eerdere werk van Vignaux voor de reeks. Had hij niet zijn techniek gewijzigd? (ambachtelijk handwerk ipv computer meen ik).. Nu moet enkel Yann me nog overtuigen.. dar zal de grootste opgave worden want tot nu toe heeft hij me nog nooit overtuigd van zijn kunnen...noem mij eens een Yann album dat zich kan meten met - pak m beet- De Chninkel of Loopgravenoorlog? juist....

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, sanderg zei:

ik ben nooit zo'n fan van die grote hoofden op de achtergrond (stokpaardje van Rosinski) maar dit is idd weer eens -ondanks t grote hoofd- een mooie en intrigerende cover. Ik ga m toch wel weer kopen... benieuwd naar de inhoud.. de eerste plaat viel me zeker niet tegen Stukken beter dan t eerdere werk van Vignaux voor de reeks. Had hij niet zijn techniek gewijzigd? (ambachtelijk handwerk ipv computer meen ik).. Nu moet enkel Yann me nog overtuigen.. dar zal de grootste opgave worden want tot nu toe heeft hij me nog nooit overtuigd van zijn kunnen...noem mij eens een Yann album dat zich kan meten met - pak m beet- De Chninkel of Loopgravenoorlog? juist....

De onnoembaren

Deel dit bericht

Link naar bericht
37 minutes ago, Ambreville said:

De onnoembaren

ken ik niet maar die zal ik zeker eens gaan lezen dan. bedankt voor de tip!

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 10/19/2019 at 5:42 PM, pudifar said:

Interview met Rosinski en rondleiding in zijn studio:

bedankt voor de link! jammer dat ik geen Pools kan 😞

Deel dit bericht

Link naar bericht
56 minuten geleden, sanderg zei:

bedankt voor de link! jammer dat ik geen Pools kan 😞

Ik ga hem volgende week toch eens vragen over wie volgens hem nu de eerste 'hoornspeler' was in de Meester der Bergen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 minutes ago, Ambreville said:

Ik ga hem volgende week toch eens vragen over wie volgens hem nu de eerste 'hoornspeler' was in de Meester der Bergen.

ga je serieus Rosinski spreken? 

Nou, als je m dat toch eens vragen kan... 🙂 ik zou heel benieuwd zijn naar zijn antwoord..

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, sanderg zei:

ga je serieus Rosinski spreken? 

Nou, als je m dat toch eens vragen kan... 🙂 ik zou heel benieuwd zijn naar zijn antwoord..

Ja, de BD cruise is volgende week.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minutes ago, Ambreville said:

Ja, de BD cruise is volgende week.

geweldig!! ben jaloers 

geniet ervan! enne- ik ben bijzonder benieuwd naar zijn antwoord.. 

Er MOET overigens n onbekende in het spel zijn wat mij betreft in dat verhaal - nl de persoon onder de lawine wanneer Thorgal voor t eerst Saxegaard ontmoet..(exact de scène op mijn plaat- denk dat je die wel s gezien hebt toch?)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...