Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Boris Valeo

Manga kast

Recommended Posts

Ben al een tijd op zoek naar een nieuwe kast voor mij manga's, maar vind niet direct iets terug naar mijn smaak.

OP internet zijn er dan ook zeer weinig kasten specifiek voor manga's te vinden.

Ik heb een Billy kast aangeschaft en ben aan het bekijken of dit wat voldoet. Foto volgt nog 🙂

Op het eerste zicht niet, want de kast is let zijn 28 cm eigenlijk nog te diep.

Hebben jullie ideetjes?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij mij staan ze ook gewoon in een Billy. Ik heb wat aan het experimenteren geweest met manieren van stapelen, maar zonder veel succes. Ze staan nu gewoon recht naast elkaar, met enkele exemplaren dwars er bovenop. Niet echt een zicht, maar het neemt wat minder plaats in.

Waarschijnlijk ga ik er ook een deel van de hand doen en enkel de origineel japanse bijhouden. De engels vertaalde reeksen die ik heb lees ik nog nauwelijks.

(interesse? 😊)

Sowieso is mijn collectie reguliere strips veel groter dan de manga, dus investeren in een speciale kast is er niet bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 hours ago, Boris Valeo said:

Hebben jullie ideetjes?

Als je toch al in de richting van Ikea aan het kijken bent zou ik denken aan de CD kast Gnedby die bij de Billy kast past. Diepte is 17 cm en de planken zijn in hoogte verstelbaar. En anders eens zoeken naar DVD kasten.

gnedby-wandmeubel-berkenfineer__0644267_billy-gnedby-boekenkast-berkenfineer__06

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vind je? Zoals al aangegeven is de kast te diep. Zet je je manga achterin dan heb je nog genoeg plaats om er een rij voor te zetten, maar dan zie je de achterste niet meer. 

Ik heb hetzelfde probleem hoor. Momenteel A4-strips achteraan en manga ervoor, maar is ook niet echt tof. Ik ben aan het denken of ik voor manga niet beter met aparte schabben werk en boekensteunen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
42 minutes ago, SPeeDy said:

Vind je? Zoals al aangegeven is de kast te diep. Zet je je manga achterin dan heb je nog genoeg plaats om er een rij voor te zetten, maar dan zie je de achterste niet meer. 

Ik heb hetzelfde probleem hoor. Momenteel A4-strips achteraan en manga ervoor, maar is ook niet echt tof. Ik ben aan het denken of ik voor manga niet beter met aparte schabben werk en boekensteunen. 

Idd Speedy ik ben er niet tevreden mee.

Wel groen licht gekregen om iets op maat te laten maken aansluitend bij mijn grote stripkast 😁😁😁

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen