Ga naar inhoud

STRIP , een nieuw maandelijks stripmagazine


Recommended Posts

Goed nieuws voor alle stripliefhebbers!

 

Deze maand verschijnt het eerste nummer van een gloed nieuw stripmagazine dat maandelijks zal gaan verschijnen.

De naam van het tijdschrift : STRIP

Zoals gezegd zal het tijdschrift maandelijks gaan verschijnen en staat met 84 pagina's bol van de strips. Strips die in dit magazine worden gevoerd zijn:

- Blake en Mortimer (De vallei der Onsterfelijken)

- Thorgal (Aniël)

- Robbedoes Special (De Wolfman)

- De Witte Indiaan (deel 2)

- De Blauwbloezen (Sallie)

- Pinanti

- 3 Grimmige Meiden

- Michel Vaillant Seizoen 2 (Macau)

- Filip & Mathilde

 

Naast al deze nieuwe strips zijn er ook pagina's met stripinfo en interviews

Het tijdschrift gaat € 5,90 kosten

Het tijdschrift is straks verkrijgbaar in de boekhandel, stripwinkel en diverse webshops

977204805003.jpg

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
28 minuten geleden, linthout zei:

Wow!!! Dat is nieuws dat kan tellen!!! Fantastisch!!!!

Ik hoop dat het ook in België zal te koop zijn? En zo ja, waar????

Wij leveren elke stripwinkel in Nederland en België die bij ons besteld. Imapress zal de distributie naar de boekhandels en kiosken in België doen, daar wordt momenteel de titel aangeboden. Dan is het afhankelijk of de titel wordt opgenomen door de keten/winkel.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
2 uren geleden, Waldorf zei:

Dat is inderdaad goed nieuws voor de strip in de lage landen. Ik ga dat kopen.

Ik koop dat zeker

2 uren geleden, Van Ditmar Strips zei:

Wij leveren elke stripwinkel in Nederland en België die bij ons besteld. Imapress zal de distributie naar de boekhandels en kiosken in België doen, daar wordt momenteel de titel aangeboden. Dan is het afhankelijk of de titel wordt opgenomen door de keten/winkel.

Dus je weet nog niet of De Poort, World's End, Mekanik...Het wel degelijk in huis zullen hebben? Strip Glossy is hier ook haast onvindbaar in Belgie...

Link naar reactie
27 minuten geleden, Arco zei:

Een blad met napublicaties. Hoe verzin je het... En ook nog met een fantasieloze naam en een minstens zo fantasieloos logo. Tsss...

Waarom niet? 1/3 voorpublicatie en de rest napublicatie. Er zijn weinig mensen die direct alle albums kopen. De naam is duidelijk én valt direct op. Over het logo kunnen we discussiëren. 

 

Ik vind het een mooi initiatief. 

 

Het vreemde is dat niemand lijkt stil te staan hoe zo'n blad direct aan zo'n straffe voor/napublicaties komt. Dat is de grootste waw! Blauwbloezen, Vaillant, Blake&M, Thorgal,Robbedoes,... je kan toch geen grotere 7-77 namen bedenken vandaag! Heel straf. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Ik vind het geweldig. De naam is perfect. Waarom moeilijker doen?

Voor mij zullen de artikels ook het belangrijkste zijn. Maar een dergelijk initiatief steun ik met plezier. Je krijgt ook 84 pagina's voor 5.90 . Duur is dat niet te noemen!

Arco heeft gewoon een slechte dag maar in zijn binnenste is hij blij met elk initiatief!

Link naar reactie
7 uren geleden, Van Ditmar Strips zei:

Goed nieuws voor alle stripliefhebbers!

 

Deze maand verschijnt het eerste nummer van een gloed nieuw stripmagazine dat maandelijks zal gaan verschijnen.

De naam van het tijdschrift : STRIP

Zoals gezegd zal het tijdschrift maandelijks gaan verschijnen en staat met 84 pagina's bol van de strips. Strips die in dit magazine worden gevoerd zijn:

- Blake en Mortimer (De vallei der Onsterfelijken)

- Thorgal (Aniël)

- Robbedoes Special (De Wolfman)

- De Witte Indiaan (deel 2)

- De Blauwbloezen (Sallie)

- Pinanti

- 3 Grimmige Meiden

- Michel Vaillant Seizoen 2 (Macau)

- Filip & Mathilde

 

Naast al deze nieuwe strips zijn er ook pagina's met stripinfo en interviews

Het tijdschrift gaat € 5,90 kosten

Het tijdschrift is straks verkrijgbaar in de boekhandel, stripwinkel en diverse webshops

977204805003.jpg

Mooi initiatief.

Verschijnt het eind van de maand of begin van de maand?

 

Link naar reactie
2 uren geleden, linthout zei:

Ik koop dat zeker

Dus je weet nog niet of De Poort, World's End, Mekanik...Het wel degelijk in huis zullen hebben? Strip Glossy is hier ook haast onvindbaar in Belgie...

Als ze een bestelling plaatsen dan krijgen ze geleverd, geen probleem. Ze moeten echter wel bestellen, zonder bestelling gaat er geen exemplaar de deur uit.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
1 uur terug, linthout zei:

Begin van de maand hebben we al gehad.

tsja, dat bedacht ik later ook.

Ging mij meer om de te verwachten verschijningsdatum.

Ik ga meestal eind van de maand(zal maar zeggen salaris is binnen) naar de lokale stripboeken winkel.

heb geen idee hoe het gaat lopen met verkoop en ben toch erg nieuwsgierig.

Link naar reactie
19 uren geleden, Arco zei:

Benieuwd of ze het langer volhouden dan in Engeland.

Wordt het NL nummer straks niet uit de handel genomen? Er staat immers een (pijp) rokend personage op de cover...

 

Dit personage kan er over meepraten:

  Lucky-luke-smoking-0.png

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op 7/11/2018 om 16:45, Kool Thing zei:

Het vreemde is dat niemand lijkt stil te staan hoe zo'n blad direct aan zo'n straffe voor/napublicaties komt. Dat is de grootste waw! Blauwbloezen, Vaillant, Blake&M, Thorgal,Robbedoes,... je kan toch geen grotere 7-77 namen bedenken vandaag! Heel straf. 

Alle aangekondigde series komen uit één uitgeversgroep (Média-Participations), dus zullen ze wel een overkoepelende afspraak hebben gemaakt. En aangezien nog maar zeer weinig strips ergens voorgepubliceerd worden in de Nederlandse taal zal het niet zo moeilijk zijn geweest de voorpublicatierechten te kopen.

Link naar reactie
7 uren geleden, Eadulf zei:

Alle aangekondigde series komen uit één uitgeversgroep (Média-Participations), dus zullen ze wel een overkoepelende afspraak hebben gemaakt. En aangezien nog maar zeer weinig strips ergens voorgepubliceerd worden in de Nederlandse taal zal het niet zo moeilijk zijn geweest de voorpublicatierechten te kopen.

Of het nu moeilijk of gemakkelijk was, weet ik niet. Maar ik vind het vooral heel knap dat beide partijen ervoor gaan!

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Op 12/11/2018 om 13:55, Eadulf zei:

Alle aangekondigde series komen uit één uitgeversgroep (Média-Participations), dus zullen ze wel een overkoepelende afspraak hebben gemaakt. 

 

Dat is niet helemaal waar, van Comic Watch gaat in het eerste nummer gelijk 'De Witte Indiaan' van start, en een eigen nieuwe reeks van de uitgever van het tijdschrift '3 Grimmige Meiden'.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
Op 13/11/2018 om 11:07, Eadulf zei:

Van Ditmar, wordt het blad ook verspreid bij de readshops, bruna's en dergelijke? De dichtstbijzijnde stripspeciaalzaak is hier 48 kilometer vandaan dus daar kom ik niet wekelijks.

 

De distributie naar de boekhandels, kiosken en andere verkooppunten waar je tijdschriften kunt kopen wordt gedaan door Betapress voor Nederland en Imapress in België.

Hoe daar de verdeling gebeurt, daar ben ik niet van op de hoogte, maar ik weet in ieder geval dat hij in redelijk veel kanalen wordt uitgezet. Deze week distributie gaat niet meer lukken, het tijdschrift wordt vandaag en morgen gedrukt, ik verwacht dan ook dat het zeker nog een week gaat duren eer het te koop zal zijn, en zelfs dat is optimistisch

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
7 minuten geleden, Van Ditmar Strips zei:

 

De distributie naar de boekhandels, kiosken en andere verkooppunten waar je tijdschriften kunt kopen wordt gedaan door Betapress voor Nederland en Imapress in België.

Hoe daar de verdeling gebeurt, daar ben ik niet van op de hoogte, maar ik weet in ieder geval dat hij in redelijk veel kanalen wordt uitgezet. Deze week distributie gaat niet meer lukken, het tijdschrift wordt vandaag en morgen gedrukt, ik verwacht dan ook dat het zeker nog een week gaat duren eer het te koop zal zijn, en zelfs dat is optimistisch

Eind van de maand is prima.

Salaris is dan binnen en dus weer een bezoekje aan de plaatselijke stripboekenwinkel.

Ik ben benieuwd.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...