Ga naar inhoud

STRIP , een nieuw maandelijks stripmagazine


Recommended Posts

52 minuten geleden, eriktex zei:

Zou dat eerste STRIP nummer nu echt helemaal gedrukt zijn en daarna helemaal vernietigd??? Of is dit een marketing-stunt om wat reuring te creëren plus naamsbekendheid? 

Volgens Van Ditmar hier hebben de persen twee achtereenvolgende dagen gedraaid, 14 en 15 november. Maar de 14e was men al somber over de distributie. Ik kan me goed voorstellen dat de stekker er toen al voortijdig uitgetrokken is. Als marketingstunt lijkt het me erg bedenkelijk, de naam van je product is meteen gekoppeld aan een 'probleem'. 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ik ben nu al een tijdje bezig om het magazine in Nederland te verkrijgen, heb al uitgevers aangeschreven en in winkels gekeken maar vind het niet

kan iemand mij hierbij helpen , een adres bv of een winkelketen ( zag het niet liggen bij de Bruna? ) 

Zie ook in dit forum een zeer oud logo en teksten over de merho etc, maar zou toch een blad zijn met Thorgal, Bleke en Mortimer, M Vaillant etc of haal ik iets door elkaar?

Gaat mij om het maandelijkse stripmagazine STRIP , voor het eerst vermeld in de nieuwsbrief van Stripspeciaalzaak.be

Svp hulp

 

Dank Herman

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...