Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
xroldx

Hardcover vraagje

Recommended Posts

Ik koop al geruime tijd vooral Image tp's en af en toe wat Dark Horse dingen. Heb mezelf voorgenomen nooit aan Marvel en DC te beginnen maar ben na het lezen van Murphy's White Knight en Lemire's Moon Knight toch een beetje om aan het gaan. 

Nu de vraag welke recent uitgekomen hardcovers van Marvel en DC zijn meer dan de moeite waard?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je hebt dan al meteen 1000 bladzijden stripliteratuur van de bovenste plank in huis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minuten geleden, spock zei:

Vertigo is ook DC ;) 

En vaak makkelijker te lezen dan de doorlopende series.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sweet Tooth, ex-machina, scalped, sleeper, american vampire. Om er een paar te noemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Preacher, The Sandman, Transmetropolitan, 100 Bullets, Y-The Last Man, Lucifer... de lijst van Vertigo klassiekers is lang. Maar ik weet niet of alles in HC verschenen is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Vertigo boeken heb ik wel gelezen. Althans 100 Bullets, Y-The Last Man, Transmetropolitan, American Vampire en Fables. Het gaat mij nu even om de meer superheldengerelateerde hardcovers.

Heb echt jaren geprobeerd de Batmans en mutanten te vermijden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Green Lantern omnibussen van Geoff Johns. Zeer goed. En nu in de sale bij cheap-comics.

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, JPAR zei:

Green Lantern omnibussen van Geoff Johns. Zeer goed. En nu in de sale bij cheap-comics.

2

Batman Year One, Batman The Long Halloween, Batman Dark Victory, de drie boeken om Batman mee te beginnen. Maar ik weet niet of daar nog HC's van zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 hours ago, spock said:

2

Batman Year One, Batman The Long Halloween, Batman Dark Victory, de drie boeken om Batman mee te beginnen. Maar ik weet niet of daar nog HC's van zijn. 

Softcovers staan te koop: 

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 uren geleden, spock zei:

2

Long Halloween is te vinden bij Archonia, evenals een omnibus hardcover met alle loeb/sale werken, dus ook When in Rome

...de cover is echter vreselijk...

bm_loebsale_5b64ef6aae3445.38432741.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Google eens wat 'absolute editions'. Die staan nog twee niveaus hoger naar kwaliteit toe. Jammer genoeg ook naar prijs toe.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen