Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
lordernie

Wie kent deze tekenaar??

Recommended Posts

3 uren geleden, Theoak zei:

Wie kent deze stripreeks en wie is de tekenaar?

Pili.jpg

Volgens mij Azara.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Weet iemand iets over een stripverhaal met een jongen, een meisje en een robot die het opnemen tegen aapachtige zombiemensen?

Ik herinner me de titel of de reeks niet meer, maar ik weet dat het midden of eind jaren '80 in een krant werd gepubliceerd.

Het was geloof ik in de Dupuis-stijl van die periode.

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Jilles Misschien kun je in het atelier je MerMay-updates bundelen in een eigen thread? Altijd leuk om mensen te volgen die een challenge doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

op Catawiki staan regelmatig originele pagina's van Rooie oortjes van Pennati. Ik vind echter nergens info terug wie Pennati is. Is dit eventueel een pseudoniem van een andere tekenaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 minuten geleden, grim zei:

op Catawiki staan regelmatig originele pagina's van Rooie oortjes van Pennati. Ik vind echter nergens info terug wie Pennati is. Is dit eventueel een pseudoniem van een andere tekenaar?

Ik gok op een spaanse of italiaanse tekenaar. Die zijn goedkoper dan de tekenaars van hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Weet iemand iets over een stripverhaal met een jongen, een meisje en een robot die het opnemen tegen aapachtige zombiemensen?

Ik herinner me de titel of de reeks niet meer, maar ik weet dat het midden of eind jaren '80 in een krant werd gepubliceerd.

Het was geloof ik in de Dupuis-stijl van die periode.

Waarschijnlijk 'Jo & Bert' van Wasterlain. Daar is maar een album van, 'De rare machine' en de beschrijving klopt: alleen zijn het twee jongens en een meisje en een robot (niet de robot op de cover). 

7569.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uren geleden, grim zei:

Pier Dario Pennati is een Italiaanse tekenaar. Hij heeft veel voor Disney getekend en volgens mij doet hij dit nog steeds. En natuurlijk - en daar komt je vraag vandaan - zijn er ook een aantal Rooie Oortjes albums van zijn hand.

Deel dit bericht

Link naar bericht

DE BOEKEN VAN PIER DARIO PENNATI

Gemiddelde beoordeling: 2.67 · 3 beoordelingen · 1 recensie · 3 verschillende werken

Disney Big # 95
door Giorgio Salata , 

Giorgio Cavazzano (illustrator),, 

Fausto Vitaliano

Mega Disney, # 3
door 

Walt Disney Company ,

Casty (Script, Illustrator & Final Art, 

Michele Mazzon (Final Art)

Disney Big # 119
door Stefano Intini (Illustrator) ,

Maurizio Amendola (illustrator), 

Graziano Barbaro (Illustrator)

Paperinik zelfst. Nw. 32
door 

Walt Disney Company ,

Roberto Moscato, 

Alessandro Sisti

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...