Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Yncke

Het grote besteachtercovertoernooi

Recommended Posts

Zelf kan ik het niet organiseren, omdat het dan weinig consequent zou verlopen. Maar een 'Beste Cover van 2018' toernooi lijkt mij een geschikte (en logische) opvolger. Dat zou zelfs een jaarlijkse traditie mogen worden. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

We zien wel wat 't wordt. Volgend jaar is nog ver. ;)

We hebben al een beste cover van de eeuw, en een beste achtercover gehad. Misschien tijd voor een besterruggentoernooi? O:-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat zou dan eerder een directe opvolger zijn. ;) 't Gaat over 2018 hé, Yncke. Jaarlijks de beste cover van het afgelopen jaar kiezen, lijkt mij een fijne traditie.

Ruggen spreekt mij helemaal niet aan. Daar valt weinig over te vertellen, denk ik. Maar ik zou uiteraard wel stemmen. :) Tenzij het een grapje was?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Alleen maar half, eigenlijk. De ruggen van bijvoorbeeld de Blueberry-integrale als geheel, da's mooi om zien, de kleine figuurtjes van de Donjons zijn dan weer tof gevonden. Op dezelfde manier dat het mij opvalt hoe er patronen, tijdperken en grote categorieën zijn voor de achtercovers, ben ik wel eens benieuwd of er zo lijnen te trekken zijn in de ruggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Yncke zei:

Alleen maar half, eigenlijk. De ruggen van bijvoorbeeld de Blueberry-integrale als geheel, da's mooi om zien, de kleine figuurtjes van de Donjons zijn dan weer tof gevonden. Op dezelfde manier dat het mij opvalt hoe er patronen, tijdperken en grote categorieën zijn voor de achtercovers, ben ik wel eens benieuwd of er zo lijnen te trekken zijn in de ruggen.

En hoe belangrijk zijn de ruggen niet in je stripkasten/rekken...zij bepalen het uitzicht van je verzameling

Deel dit bericht

Link naar bericht
30 minuten geleden, bammar zei:

En hoe belangrijk zijn de ruggen niet in je stripkasten/rekken...zij bepalen het uitzicht van je verzameling

Als ze mooi gebleekt zijn door de zon maakt het ook niet zoveel meer uit :e007:

Misschien een leuk idee voor een nieuw toernooi. De mooiste gebleekte rug 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
36 minuten geleden, Rik zei:

Als ze mooi gebleekt zijn door de zon maakt het ook niet zoveel meer uit :e007:

Misschien een leuk idee voor een nieuw toernooi. De mooiste gebleekte rug 😂

Ik verzamel al jaren strips, maar kan geen gebleekte ruggen vinden in mijn verzameling van 35000 strips

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minutes ago, The Alderwood said:

Of iets onderhoudends, zoals de forumquiz. 

Niemand houdt je tegen om er eentje te organiseren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
58 minuten geleden, bammar zei:

Ik verzamel al jaren strips, maar kan geen gebleekte ruggen vinden in mijn verzameling van 35000 strips

Je weet niet wat je mist Bammar 😉

Dit geeft een heel nieuwe dimensie aan het concept verzamelen

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, The Alderwood zei:

Ik blijf erbij. Zo’n tornooi is populistisch gezwets. Er wordt beter aan de inhoud gewerkt. Of iets onderhoudends, zoals de forumquiz. 

28 toernooien tot nu toe = 56 albums om (inhoudelijk) over te keuvelen, wat wil je nou nog meer op een stripforum ( behalve zeuren en  afzijdig blijven ) ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minutes ago, Vittorio said:

28 toernooien tot nu toe = 56 albums om (inhoudelijk) over te keuvelen, wat wil je nou nog meer op een stripforum ( behalve zeuren en  afzijdig blijven ) ? 

+1

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...