Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Yncke

[Eerste Ronde (4)] achtercover 15 vs. achtercover 60

Welke achtercover vind jij de 'beste'?  

58 leden hebben gestemd

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen
  1. 1. Welke achtercover vind jij de 'beste'?

• Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 11-12-18 at 07:00

Recommended Posts

Op 5/12/2018 om 11:37, Vittorio zei:

Nou, zolang we (Nederland) politici hebben die hardop durven beweren liever geld in carnavalsoptochten te steken dan in ‘hogere cultuur’ vrees ik dat je gelijk krijgt en blijven we een volk van luie eendjes.

Ik zou zeggen: liever politici die geld steken in carnavalsoptochten  voor een breed publiek dan dan in de ‘hogere cultuur’ voor een beperkt groepje waar ze zelf deel van uitmaken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, Tom B zei:

Dat geel van A doet wel pijn aan mijn ogen.

Geel is een prachrige kleur. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
46 minuten geleden, Tweetie zei:

Ik zou zeggen: liever politici die geld steken in carnavalsoptochten  voor een breed publiek dan dan in de ‘hogere cultuur’ voor een beperkt groepje waar ze zelf deel van uitmaken. 

Je zou het zeggen, maar gelukkig zeg je het niet omdat het dom cultuurpopulisme is dat de leugen in stand houdt dat ‘hogere cultuur’ voor een linkse elite is.

Populisten houden het volk liever dom en bang en ontzegt ze liever de toegang tot kunst en cultuur. In hun voetspoor de bruikbare idioten die ongedacht precies weten van het volk wil. Carnavalsoptochten. Pardon? Een karikatuur.

Er zijn zat ‘gewone mensen’ die van opera houden en klassieke muziek hoor. Als je stopt daar geld in te steken, wordt het een commerciële speelbal van de rechtse elite (zoals de internationale kunstmarkt al in handen is gevallen van speculanten).     

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen