Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Puberaaltje

FACTS 2019

Recommended Posts

2 uren geleden, Gerb-Art zei:

Als ik onderweg van Creators Zone naar toilet liep en de AA hal passeerde, viel me ook al het enorme contrast op... enorm lange rij bij de Israeli's, paar mensjes bij de andere tekenaars. Het stel zal goeie zaken gedaan hebben! Mario, hier nog een interessant linkje over de most funded strip/comic projekten op Kickstarter... https://www.kickstarter.com/discover/categories/comics?sort=most_funded

Ja, ik heb in mijn lessen daar ook al over gesproken. Het is gewoon waanzinnig die bedragen. Op Ulele heb je ook die Franse tekenares die ook een paar honderdduizend euro heeft opgehaald (ik ben nu haar naam effe kwijt) Het dichtste dat je hier hebt is Kenny Rubenis.

1 uur geleden, Yncke zei:

Het zou echt tof zijn mocht dat een richting zijn die F.A.C.T.S. insloeg. Hopen echt goede webcomics out there. *kuch* Gunnerkrigg Court *kuch* Girl Genius *kuch* XKCD *kuch* *kuch*

Los daarvan: het was weer een fijne F.A.C.T.S. Ja, lang in de rij moeten staan, maar de mensen van de Artist Alley kennende zijn ze zich daar nu al over aan het buigen, en komt dat wel goed volgend jaar. :) 

Ik zie het niet meer goed komen zolang de AA in hun eigen halletje weggestopt zit waar het grote volk van de grote hal zelfs niet passeert. Er is geen overlap in interesse tussen de aanschuivers voor de acteurs en de striptekenaars.

We zaten beter daar waar ze nu op het einde vd grote hal eten en drinken.

Het is enkel dankzij Stefaan dat er nog zoveel moeite voor striptekenaars wordt gedaan, waarbij hulde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minutes ago, marioboon said:

Ja, ik heb in mijn lessen daar ook al over gesproken. Het is gewoon waanzinnig die bedragen. Op Ulele heb je ook die Franse tekenares die ook een paar honderdduizend euro heeft opgehaald (ik ben nu haar naam effe kwijt) Het dichtste dat je hier hebt is Kenny Rubenis.

Check deze kickstarter van Loish dan!! Bijna 400.000 opgehaald. Daaaaaamn!!!! Ok, belasting trekt er een leuke hap uit, maar dan kun je nog steeds wel even vooruit! 😉

. Waanzinnig! Met een gigantische fanbase is dat mogelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja. Loish was ik vergeten, ik heb dat boek (maar dat was zijzelf niet, maar haar uitgever, toch)? En je had nog een andere Nederlandse illustratrice die ook zo heel veel heeft opgehaald.

Op Instagram heb je zo een heel aantal van die illustrators met een gigantische fanbase (ze tekenen wel vaak dezelfde eenheidsworst, maar alla).

Dat is het woord: "fanbase"... Wat is de fanbase van mij en mijn betere collega's op FACTS? 50 man...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Green Arrow's zusje was in FACTS.

Het komt niet zo vaak voor dat er een acteur of actrice aanwezig is die nog in een populaire lopende reeks meespeelt.

2473b8308a1f3b8d9eff981e9ce41341.jpg[

Deel dit bericht

Link naar bericht

@YnckeEn binnen niet al te lange tijd ***kuch*** Per’bat ***kuch*** 😁. Geen tijd meer dan om zelf aan te schuiven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 10/30/2019 at 2:27 AM, Tweetie said:

Vandezelfde verkoper :-p

https://www.ebay.com/itm/LOCKE-KEY-GABRIEL-RODRIGUEZ-JAY-FOTOS-EUROPEAN-SIGNED-PRINT-EXCLUSIVE-50-RARE/382871341764?hash=item5924e90ac4:g:MMUAAOSwhvpdrxS2

Tja, het moet één van die 80 kopers geweest zijn en een serieus centje wil bijverdienen.  Hij heeft nog wat prints van FACTS te koop aangeboden. Voor die prijs gaat dat niet verkocht worden of door die ene internationale verzamelaar die net dit ene stuk ontbreekt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Grappig, hij/zij heeft de nummering vd print weggehaald op de foto. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 30/10/2019 om 08:06, shakeitupguy zei:

Vandezelfde verkoper 😛

hey die ken ik!!!
Maar dat zijn wel serieuze prijzen, zeg!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...