Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Puberaaltje

FACTS 2019

Recommended Posts

Op 27-3-2019 om 19:43, Veto zei:

Ja? Oh, dat zou ideaal zijn. Bedankt voor de tip. 

Lijkt prima tip maar Silvester en Dark Books zijn zelden toekomend als het om klanten gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht

bij jou wellicht niet dan :)

Grapje :D
Geen idee waar jouw opmerking vandaan komt, maar als ze klantonvriendelijk waren, zouden ze niet meer bestaan, denk ik dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 3/30/2019 at 8:35 AM, boomvavavoom said:

PS Joyce Chin staat nog steeds op de website

Ja, en er staat "CANCELLED" bij ;)

Verder even snel het nieuwtje dat ik van FACTS bij aankoop van een Dating for Geeks album tijdens het beurs weekend een gratis exclusieve door Kevin Eastman geïnspireerde DFG+TMNT prent mag weggeven. Zolang de voorraad strekt natuurlijk :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Kenny zei:

Ja, en er staat "CANCELLED" bij ;)

Verder even snel het nieuwtje dat ik van FACTS bij aankoop van een Dating for Geeks album tijdens het beurs weekend een gratis exclusieve door Kevin Eastman geïnspireerde DFG+TMNT prent mag weggeven. Zolang de voorraad strekt natuurlijk :)

Signeer je op beide dagen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is er ergens een mogelijkheid om alle signerende auteurs te zien? Romano, Kenny Rubenis bv vind ik niet meteen terug op algemene website van FACTS. 

Komt Het Besloten Land opnieuw? Brengen zij een tekenaar mee? 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Misschien zie ik dan dingen die ik wil zien, of kijk ik naar een andere overzichtspagina, maar als ik naar de site van FACTS ga en op GUESTS klik, zie ik er gewoon cancelled bij staan. Zelfs in de afbeelding naast haar naam. En ook Romano en mezelf zie ik daar.

https://facts.be/guests/

En ik signeer inderdaad beide dagen, Veto.

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Veto zei:

Is er ergens een mogelijkheid om alle signerende auteurs te zien? Romano, Kenny Rubenis bv vind ik niet meteen terug op algemene website van FACTS. 

Komt Het Besloten Land opnieuw? Brengen zij een tekenaar mee? 

De volledige lijst kan je hier vinden: https://facts.be/guests/

Het besloten land zal er niet zijn en brengen dus geen tekenaar mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Tweetie zei:

Tja, vrij logische plaats om te kijken.  Art Adams staat daar niet.meer, maar Joyce nog wel. 

Art Adams heeft daar nooit gestaan omdat we nooit van hem de informatie gekregen hebben.

De lijst met de allerlaatste update van de aanwezige tekenaars kan je altijd hier terugvinden: https://facts.be/guests/

De pagina met de sketch informatie is alleen maar een hulp aan de bezoekers om hun bezoek aan de Artist Alley voor te bereiden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
35 minuten geleden, devilcreator zei:

De volledige lijst kan je hier vinden: https://facts.be/guests/

Het besloten land zal er niet zijn en brengen dus geen tekenaar mee.

Sorry... Maar via jouw link vind ik een lijst ZONDER namen als Rubenis en Romano... Of ben ik echt toe aan een tweede bril?? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, devilcreator zei:

inderdaad. Eerst nog op het tabblad Artiesten klikken.

Dus @Veto, nood aan een 2e bril 😉

Ontdekt waar het probleem zat. Ik bekeek de site via mijn gsm. Als ik daar op 'Artists' klik, zag ik niet alle signerende tekenaars. Raar maar waar. Het was mijn dertienjarige zoon die me zei dat het wellicht daaraan lag. Op mijn gewone laptop zie ik alle tekenaars. Problem solved ! 

Geen nieuwe bril nodig !

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 3/25/2019 at 7:00 PM, shakeitupguy said:

Voor het gelimiteerd pakket van Castan dat recht heeft tot 1 tekening van tekenaar Alexandre Morellon en inkleuring door zijn vrouw gaan we met een reservatielijst voor de forummers werken zodat hun exemplaar alvast gegarandeerd is.  😎

Iedereen die naar FACTS komt, kan bij deze een pakket reserveren door gewoon een PM te sturen naar mij met je naam en de dag dat je komt. Het pakket wordt gereserveerd tot 11u van die dag. Uiteraard is dit 1 pakket per persoon en zelf af te halen op FACTS. Zie je er vanaf, graag 24u op voorhand melden.

We gaan afsluiten met de reservaties. Diegenen die een pakket reserveren krijgen nog een dagje de tijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zoals steeds worden er gratis gelimiteerde prints weggegeven aan bezoekers die deelnemen aan de comic panels of workshops.

Een selectie van die voor deze editie. De Dating for geeks print kan je bekomen door het laatste album van de reeks te kopen bij Kenny Rubenis;

Schermafdruk 2019-04-03 18.26.40.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Alexandre Morellon en zijn vrouw zijn al een paar dagen in België en doen vandaag hun eerste signeersessie.

Ze kijken enorm uit naar FACTS.

ZIjn reservatie lijst is bij deze afgesloten. Diegenen die ingeschreven hebben zullen heel blij zijn 🤐

Morellon.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zalige dag op FACTS  achter de rug. Zeven tekeningen kunnen scoren op wel heel korte tijd. De wachtrijen bij de niet-comic-tekenaars waren kort. Dat zou op alle beurzen zo mogen zijn. 😉 Erg gemoedelijke sfeer. Uniek in dit wereldje.  De "oogst" is dan ook de moeite : Kenny Rubenis (in pas verschenen 9de deel DFG), twee tekeningen van Blasco-Martinez (in deel 1 en 2 van 'Catamount'... wat kan die man tekenen !), tekening van Lectrr in speciale beurseditie, mijn eerste Laurent Sieurac-dédi in 'Arelate 1' (wat een topkerel, spraakwaterval, heel warme persoonlijkheid), tekening van Laurent Libessart in 'De jeugd van Alex' en een Nomad door Romano Molenaar. Ook genoten van de vele cosplayers. Heerlijke sfeer. Het was nog maar mijn derde editie FACTS. Er komt zeker nog een vervolg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zeer vroeg klaar met alles wat ik wou. 3 tekeningen van Morellon, 2 van Blasco, 1 van Lectrr , 1 van Van der Hoeven, commissie bij Dialynas en iets gekocht bij Rugerri. Commissie besteld bij Romano en nog een babbeltje geslaan met Barbieri. Zonder overal lang te moeten wachten. Leuke gesprekken gehad, dan vooral met Morellon en zijn vrouwtje. Wat een aangename kerel en zijn vrouw een aangename verschijning  😀 Onder normale omstandigheden lukt dit normaal niet op 1 dag. Maar wat was het kalm, behalve bij Eastman en Slott , die hadden de handen vol en tijd tekort. Voor mij ook de 3de keer facts, en de aangenaamste. Waarschijnlijk omdat het zo rustig was, de sfeer was zeer gemoedelijk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond het programma, zonder Daedalus erbij, deze  editie niet zo heel aansprekend. Bovendien had ik na Geraardsbergen geen zin meer in grote verplaatsingen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, Hollywood zei:

Zeer vroeg klaar met alles wat ik wou. 3 tekeningen van Morellon, 2 van Blasco, 1 van Lectrr , 1 van Van der Hoeven, commissie bij Dialynas en iets gekocht bij Rugerri. Commissie besteld bij Romano en nog een babbeltje geslaan met Barbieri. Zonder overal lang te moeten wachten. Leuke gesprekken gehad, dan vooral met Morellon en zijn vrouwtje. Wat een aangename kerel en zijn vrouw een aangename verschijning  😀 Onder normale omstandigheden lukt dit normaal niet op 1 dag. Maar wat was het kalm, behalve bij Eastman en Slott , die hadden de handen vol en tijd tekort. Voor mij ook de 3de keer facts, en de aangenaamste. Waarschijnlijk omdat het zo rustig was, de sfeer was zeer gemoedelijk. 

Vrouwtje?

Machootje??

Deel dit bericht

Link naar bericht

mijn zoon heeft beeldejs, bustes en een wallscroll van Asssassin;'sCreed meegenomen. Dat was wel gaaf. Maar hij zit niet op de Reep :)

Zelf leuke gesprekken gehad met Steve Scott, Howard Chaykin, Frank Tieri, Lectrr, Art Grafunkel en nog veel meer leuk volk.

Ik heb een fikse collectie "Soulsearchers & Company" (Amanda Conner coverwork) gevonden, dus dat was wel geweldig!
Vlakbij de ingang waren grote dozen met comics op elkaar, neergezet.
Ik heb daar een 30 min doorgebracht om alle comics rechtop te zetten zodat ik er doorheen kon bladeren. Het was veel werk en zwarte vinger-werk, maar het was gewoon keileuk om te doen.

afbeelding.thumb.png.e8b3952fb108052433fc0b3458fc02b9.png

afbeelding.thumb.png.e80edf6b3471015b049becd1676dcc47.png

Het was in ieder geval een topdag!!! Ik was met mijn oudste zoon (en vriendingelding) en mijn jongste en die hebben het erg naar hun zin gehad!

Ik heb lang gesproken met Lectrr, Howard Chaykin, Art Grafunkel, Frank Tieri, Stephen B. Scott (bij Henk Lie) en Amin (DarkDragonBooks en dat was erg gezellig, verhelderend, confronterend en whatnot :)

het boekje LECTRR & FACTS is een toppertje geworden (respect @devilcreator ) moet ik zeggen, dus blij dat ik die bij me heb.

En in de Creative Zone heb ik "Art of Mandy Frank" ontdekt, die werkelijk prachtig werk maakt met waterverf. Die zal ik wel in de DEDI-topic showen. Ook nog (eindelijk) een Hot Mummy van Lectrr en ook nog (de 5e) Mummy van Art Grafunkel, dus ik was happy.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Doet FACTS trouwens aan klanten binding?

Ik bedoel maar.

Als je zowel naar de voorjaars als de najaar editie gaat.😉

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...