Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Puberaaltje

FACTS 2019

Recommended Posts

Jérémy kondigde nét aan dat hij ook aanwezig zal zijn op FACTS, alleen op 20/10 (namiddag).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Niks speciaal deze keer voor de EB’s (free sketches)? Komen er nog tekenaars bij, nog verrassingen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 hours ago, SPeeDy said:

Niks speciaal deze keer voor de EB’s (free sketches)? Komen er nog tekenaars bij, nog verrassingen?

Neen, niets voor de EB's.  Nu vrijdag normaliterer aankondiging van enkele striptekenaars, en de komende weken nog aankondigingen van wat comic tekenaars, enkele illustartors en de groep vaste lokale tekenaars :-).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij deze aangekondigd :

Mohamed-Aouamri-Saga-Valta-FACTS-Instagr

Viska-vincenzo-federici-Instagram-03-Cop

Daar Daedalus geen stand heeft op FACTS zijn Viska en Andrea Cuneo aanwezig in de Artist Alley beuk.

Er zullen een gelimiteerd aantal  exemplaren van Meesters van de Inquisiteurs 7 en Androïden 4 beschikbaar zijn. 

Ik wil opnieuw de forummers die naar FACTS komen de mogelijkheid geven om hun album op voorhand te reserveren :-)

Stuur me een PM met naam + voornaam, de gewenste albums en welke dag ze worden opgehaald.

Spelregels : 
- bestelling van de HC's zal geplaatst worden begin oktober. Reservaties nadien kunnen geen garantie meer geven op exemplaren.
- enkel deze 2 HC's kunnen gereserveerd worden. 
- gelieve voor 15 oktober te laten weten als men niet kan komen. Bij niet opdagen zonder verwittiging kan men niet meer deelnemen aan eventuele toekomstige reservatiemogelijkheden.
- bij niet-ophaling om dagelijks 11u kunnen de gereserveerde HC strips opnieuw verkocht worden.

Ik denk trouwens dat het voor de striptekenaars niet nodig is om een Early Bird ticket te kopen en dat een gewoon ticket voldoende is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 9/9/2019 om 19:05, shakeitupguy zei:

Het Instagram fenomeen YEHUDA DeVIR (van de webcomic "One of Those Days") met bijna 5 miljoen volgers @ FACTS 😎

Yehuda-Devir-Instagram-01-Copy.jpg

zeer interessant! Prachtige stijl!!

53 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Bij deze aangekondigd :

maar om hem nu aan te wijzen als tekenaar van KABUKI... ouch :)
Dat doet mijn David Mack fan-boy gevoel pijn :)

THE KABUKI FIGHT is van Viska.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 16/9/2019 om 11:24, shakeitupguy zei:

Bij deze aangekondigd :

Daar Daedalus geen stand heeft op FACTS zijn Viska en Andrea Cuneo aanwezig in de Artist Alley beuk.

Er zullen een gelimiteerd aantal  exemplaren van Meesters van de Inquisiteurs 7 en Androïden 4 beschikbaar zijn. 

Ik wil opnieuw de forummers die naar FACTS komen de mogelijkheid geven om hun album op voorhand te reserveren 🙂

Stuur me een PM met naam + voornaam, de gewenste albums en welke dag ze worden opgehaald.

Spelregels : 
- bestelling van de HC's zal geplaatst worden begin oktober. Reservaties nadien kunnen geen garantie meer geven op exemplaren.
- gelieve voor 15 oktober te laten weten als men niet kan komen. Bij niet opdagen zonder verwittiging kan men niet meer deelnemen aan eventuele toekomstige reservatiemogelijkheden.
- bij niet-ophaling om dagelijks 11u kunnen de gereserveerde HC strips opnieuw verkocht worden.

Ik denk trouwens dat het voor de striptekenaars niet nodig is om een Early Bird ticket te kopen en dat een gewoon ticket voldoende is.

*

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 9/16/2019 at 11:24 AM, shakeitupguy said:

Bij deze aangekondigd :

Ik wil opnieuw de forummers die naar FACTS komen de mogelijkheid geven om hun album op voorhand te reserveren 🙂

Spelregels : 

Ter info, de reservatie voor Andrea Cuneo kan niet meer voor de zondag, enkel nog op zaterdag. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Aneke is de tekenares van Age of Conan: Valeria 

erg gaaf!!

En ze kan ook heeeeel goed zeemeerminnnen maken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 9/16/2019 at 11:24 AM, shakeitupguy said:

Bij deze aangekondigd :

Ik wil opnieuw de forummers die naar FACTS komen de mogelijkheid geven om hun album op voorhand te reserveren :-)

Spelregels : 

Ik sluit de reservatielijst voor de 2 Daedalus tekenaars af op zondag 20:00.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minutes ago, alexjodo said:

Heeft Pieter De poortere dit jaar ook een stand?

Neen. We hopen de volgende editie.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De laatste sketchinfo (Aneke + Elena Casagrande) is nu te vinden op de FACTS-site.

En zoals gedacht heb ik veel minder HC van de Inquisiteurs 7 ontvangen dan besteld wegens uitverkocht bij de uitgever. Maar normaliter heeft iedereen die het album hier reserveerde zijn HC exemplaar 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...