Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (16)] achtercover 46 vs. achtercover 40


Yncke

Welke achtercover vind jij de 'beste'?  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke achtercover vind jij de 'beste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 23-12-18 at 07:00

Recommended Posts

Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? 

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

Verso_183141.jpg.f6e845dc216f87dcf92003f

 

Black Hole, Charles Burns. Alle 12 delen van de oorspronkelijk reeks zijn grafisch even verzorgd. Front- backcover, binnenwerk. Sterke beelden die je niet snel vergeet.

 

Captivant

 

 

B

 

Verso_196498.jpg.a5750e0c470a5cdfa6b1754

 

En de achterkant van Michel door Roger&Zidrou

 

JJL

Link naar reactie

A is een passende achtercover voor Black Hole, maar zeker niet de beste versie. Dat ik de graphic novel zelf redelijk goed maar wel overroepen vond (op een gegeven moment is de focus echt zoek), zal ook wel meespelen in het feit dat ik voor de charmante optie kies, B dus. Het is wel zo dat beide albums aansporen tot lezen, imo. A is intrigerend, B is sympathiek.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
8 uren geleden, Michel zei:

Voor mij B. A is 'maar' een tekening. Voor mij telt de combinatie van tekenwerk en een introductie van het album of de aankondigingen van andere delen/series.

 

Ik kies voor A terwijl ik B zeker heel mooi vind.

Maar ik heb het voor enkel de tekening, geen tekstjes, overzichten  of aankondiging van nieuwe albums.

Laat het tekenwerk maar primeren.

 

Ik kies ook  vaak strips enkel op de tekeningen, terwijl ik in geen 1000 jaar weet waarover het gaat.

Link naar reactie

Ik kies natuurlijk voor A.
De reden dat ik deze heb ingediend, is juist vanwege het ruime aantal sympathieke en charmante inzendingen. Niets mis mee, maar ik miste beelden die ontregelen, wringen, schuren, ongemakkelijk zijn. En die zijn af en toe nodig. Houdt je  scherp. Een beeld hoeft niet te behagen om goed te zijn.

Link naar reactie
8 uren geleden, Captivant zei:

Ik kies natuurlijk voor A.
De reden dat ik deze heb ingediend, is juist vanwege het ruime aantal sympathieke en charmante inzendingen. Niets mis mee, maar ik miste beelden die ontregelen, wringen, schuren, ongemakkelijk zijn. En die zijn af en toe nodig. Houdt je  scherp. Een beeld hoeft niet te behagen om goed te zijn.

Wel niet vergeten je stem uit te brengen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...