Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (24)] achtercover 10 vs. achtercover 34


Yncke

Welke achtercover vind jij de 'beste'?  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke achtercover vind jij de 'beste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 31-12-18 at 07:00

Recommended Posts

Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? 

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

10.jpg.15e95f2ead8665012d768bc7e177c118.

 

Dit is ook een klassieker:

 

Tom B

 

 

B

 

c3934ac6-d55e-4c94-baa7-302660b55cf2.jpg

 

 

 

Cinco

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
1 uur terug, Ambreville zei:

Hier zit weinig competitie in.

Bwah, je zegt dat. Ik vind het geen gemakkelijke keuze. B is ook mooi. Er valt daar helemaal niets op aan te merken. Die rare houtstructuur die veel te groot is in A heeft me altijd al gestoord. Maar het blijft een mooie samenvatting van wat de reeks is. Ook al is B dat eveneens.

Link naar reactie

Alles behalve een makkelijke keuze, naar mijn gevoel. Ik twijfel enorm. Lucky Luke is een bijzonder leuk en herkenbaar prentje waaruit blijkt dat hij sneller dan zijn schaduw schiet. Maar achtercover B vertelt minstens evenveel op een heel subtiele manier. Absoluut even sterk beeld, vind ik. Omdat Luke het sowieso gaat halen, krijgt B mijn welverdiende stem.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
57 minuten geleden, esteban² zei:

Alles behalve een makkelijke keuze, naar mijn gevoel. Ik twijfel enorm. Lucky Luke is een bijzonder leuk en herkenbaar prentje waaruit blijkt dat hij sneller dan zijn schaduw schiet. Maar achtercover B vertelt minstens evenveel op een heel subtiele manier. Absoluut even sterk beeld, vind ik. Omdat Luke het sowieso gaat halen, krijgt B mijn welverdiende stem.

👍

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
1 uur terug, linthout zei:

Het is toch een beetje een rare opgave. Wat is de BESTE achtercover...

Wat betekent dat 'beste'? De mooiste of de commercieelste of de interessantste achtercover...

Dan heb ik geregeld verschillende keuzes...

Maar de 'beste'?? Wat wordt daarmee bedoeld?

Blijkbaar wordt bedoeld wat je daar zelf mee bedoelt. Het kan dus voor iedereen iets anders zijn.

Link naar reactie
1 uur geleden, Bonte zei:

Ik heb getwijfeld maar toch voor Meneer Johan gekozen, het is subtieler maar daarom niet minder sterk.

Het verwondert me dat B het zo slecht doet. Het niveauverschil tussen beide achtercovers lijkt me niet zo groot als het resultaat in de stemming doet vermoeden (was er ooit zo'n duidelijk verschil?). B lijkt pech te hebben tegenover een heel gekend beeld te staan.

Link naar reactie
4 hours ago, Tom B said:

Het verwondert me dat B het zo slecht doet. Het niveauverschil tussen beide achtercovers lijkt me niet zo groot als het resultaat in de stemming doet vermoeden (was er ooit zo'n duidelijk verschil?). B lijkt pech te hebben tegenover een heel gekend beeld te staan.

2

De Johan is zelfs subtieler.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...