Ga naar inhoud

BREAKING: Toren valt om


Vittorio

Recommended Posts

Tja, Vandersteen had de pech meteen tegenover Franquin te staan. Indien beide in de eerste ronde tegenover mindere goden zouden uitgekomen zijn, zou die toren het langer volgehouden hebben. Het tournooisysteem geeft wat dat betreft een beetje een vertekend beeld. Indien er bijvoorbeeld met een puntensysteem zou gewerkt worden, zou het eindresultaat helemaal anders zijn.

Link naar reactie
29 minuten geleden, Tom B zei:

Tja, Vandersteen had de pech meteen tegenover Franquin te staan.

De grap is natuurlijk dat hij tegenover een gemankeerde Franquin stond, het genomineerde omslag was niet compleet, notabene de verduidelijkende tekst (hieronder wel aanwezig) ontbrak:

 

18837740-7788-012b-4196-f9ee32a52282.jpg

 

Is toch een beetje verliezen van een elftal met een rode kaart 🙃

Link naar reactie

De afgelopen battles bekeken te hebben valt het mij op dat het merendeel van de stemmers een voorkeur heeft voor humoristische covers. De realistische covers delven over het algemeen het onderspit.

Daarom vond ik het wel goed dat Guust en Sus en Wis elkaar zijn tegengekomen met wat mij betreft de Guustcover als winnaar.

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
4 minuten geleden, Tweetie zei:

Hm, de besten zouden elkaar pas later in het toernooi tegen moeten komen. 

Dat zou betekenen dat je vooraf al een onderscheid zou maken en dit is in mijn opinie niet de bedoeling van dit toernooi. Iedereen heeft immers gelijke kansen. Bovendien is het predicaat " de beste" zeer subjectief en zeker niet eenduidig.

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
1 uur terug, Vittorio zei:

Daarom is het ook zo'n verrassende achterkant, De achterkant laat altijd een heel andere kant zien dan de voorkant, in dit geval een onbekende kant.

Tja, zo kun je eender wat plaatsen. Ik vind dat een flauwe uitleg. Er moet altijd een link zijn of het moet heel grappig of origineel zijn, zoals die lamp.

Is dat van toen Franquin nog leefde?

Link naar reactie
25 minuten geleden, linthout zei:

Tja, zo kun je eender wat plaatsen. Ik vind dat een flauwe uitleg. Er moet altijd een link zijn of het moet heel grappig of origineel zijn, zoals die lamp.

Is dat van toen Franquin nog leefde?

Het is de achterkant van "Flaters bij de vleet". Daarin wordt niet geweend maar er is wel een gag met een zwaarverkouden, snuivende en sniffende Guust....

Link naar reactie
On 12/17/2018 at 11:16 AM, Vittorio said:

De S&W-toren is vandaag definitief uit het toernooi geknikkerd. In de eerste ronde. Ik geef toe dat zij niet de enige waren die dit niet verwachtten:  :rolleyes:

 

Wat een gedoe. Die tekening was decennia geleden trendsettend. Maar is nu ouderwets. Alles heeft zijn tijd.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...