Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Olsimar

Nieuwste Manga Aanwinst

Recommended Posts

On 19-10-2017 at 8:56 AM, Timhardt said:

Gundam The Origin: 4 & 5

heb je de vorige volumes ook? en? zou het iets voor mij zijn, de serie staat al een tijd op mijn 'te bezien' lijstje.

Ik heb in een ver verleden de anime Gundam Seed Destiny gezien en vond dit zeer fascinerend. 

De Gundam verhalen zijn echte space opera met verschillende planeten die bevolkt worden.

Het is typische manga/anime waarbij het verhaal toch vooral draait rond de karakters en krachtverhoudingen.

De gundam Origin boekjes zijn herwerkt door Yoshikazu Yasuhiko en gebaseerd op verhaallijnen van eind jaren 70 begin 80. De uitgave is ronduit fantastisch met een matzachte hardcover. Prachtige druk met glanzend papier waar het contract inktlijnen en glanzend witte achtergrond een zeer mooi contrast oplevert. In elk hoofdstuk worden een 10 pagina's ook in kleur gebracht. Artwork is werkelijk verbluffend mijn inziens.

Absolute aanrader, maar om echt zerk te zijn raad ik je de scanlations aan om het eens te proberen, zo ben ik er ook aan begonnen.

Zelf heb ik ondertuseen Gundam The Origin 1 & 2 gelezen, 3 4 & 5 liggen om me te wachten :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nieuwe manga die ik volg:

requiem of the rose king: over de rozenoorlog. geschiedenis gecombineerd met Shakespeare's henry VI en Richard III gecombineerd met fantasie. Ik zit nog niet ver, maar wat ik al las was erg intrigerend!

51nkt2YqEZL._SX331_BO1,204,203,200_.jpg

RequiemRoseKing1-58.jpg

7caba384021e6f64d78adb6b13b5d817--rose-k

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen