Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Olsimar

Nieuwste Manga Aanwinst

Recommended Posts

8 minuten geleden, Timhardt zei:

meeloper!

Ik ben gemakkelijk beïnvloedbaar door ongure types die boekskes aanprijzen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 3/8/2019 at 10:08 PM, spock said:

Ubel Blatt ken ik niet, maar Die Wergelder is zéér goed. 

Vandaag Vinland Saga vol. 1 HC gekocht. 

DW1&2 aangeschaft. Ik ben benieuwd 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 uren geleden, Koen zei:

Ik ben gemakkelijk beïnvloedbaar door ongure types die boekskes aanprijzen...

you're so cheap

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Timhardt zei:

you're so cheap

I'm the cheap sheep !

domain_sheep.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ondertussen bezig met alle delen van Battle Angel Alita (Last Order en Mars Chronicle) te kopen, niet alles is momenteel via de WEC te krijgen, dus tinternet moet helpen,
en natuurlijk ook Vinland Saga

Er is een nieuwe uitgave van Knights of Sidonia aangekondigd (groter formaat, 2,5 tankobon per deel). Is dat de moeite? Ik vond Abara, zie vorige blz van deze thread, alleszins zeer goed. 1ste Sidonia dan ook maar besteld. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als je van nihei houdt usKnights of sidonia een hele goede reeks. Evengoed als blame. Zijn nieuwe reeks staat hier nog om te lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

zit NOiSE ook in die bundels van BLAME!? 

Hoe noemt die nieuwe reeks? 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Noise zit er niet in maar die blame bundels zijn grandioos. Aposimz heet de nieuwe reeks. Nihei is voor mij een no brain buy. Ik ben dol op zijn grafisch talent en zijn awkward worlds.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, alhoewel niet helemaal te begrijpen, is ABARA een prachtstrip. Alleen al die tekeningen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Blame was wat lastiger om helemaal te begrijpen maar dat hoeft niet. Knights of sidonia is mss wel zijn toegankelijkste werk!

Deel dit bericht

Link naar bericht

ABARA gaat trouwens ook over Gauna's en een seedship ;) (net even de Sidionia draad overlopen). 
Voor de rest valt ge ook direct in de actie, en is de worldbuilding heel schaars, maar uit hetgeen gebeurt en gezegd wordt moet je  het er als lezer zelf maar bij fantaseren. De auteur heeft alleszins een beeld van de wereld waar het zich in afspeelt ;) heel geslaagd. En niet volledig te begrijpen dus. Bij andere reeksen kan me dit serieus doen afknappen, maar hier helemaal niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

De voorbije weken alles van The Ghost in the Shell gekocht, ook Stand Alone Complex, het eerste deel van de nieuwe Knights of Sidonia uitgaves, en de eerste vier omnibussen van Blade of the Immortal. En Battel Angel Alita Mars Chronicle 6.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ondertussen Blade of the Immortal tem omnibus 8 gekocht, 9 is nog niet uit, en de volledige reeks Lone Wolf & Cub omnibussen. LW&C heb ik overgenomen van een vriend, voor een heel leuke prijs. Als ge ziet wat ze op't net durven vragen voor de uitverkochte delen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...