Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Olsimar

Nieuwste Manga Aanwinst

Recommended Posts

Op 19/8/2019 om 12:31, Timhardt zei:

echt? op dvd te koop?

Ik heb zelf een import blu-ray uit Duitsland. Er is bij mijn weten ook een Spaanse release...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vinland Saga 11
en die is weer zéér goed. 

Dirty Pair omnibus. Heel leuk :)

Ook laatste omnibus van Blade of the Immortal en enkele delen Berserk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 27/11/2019 om 09:08, spock zei:

Levius Est vol. 1

Knights of Sidonia 3 

Prison School 14

Prison School ..Kende ik niet....Willekeurig een 200 tal pagina's gelezen... Ging hoofdzakelijk over ne gast die moest plassen!!! Voor de rest ook goed vettig. Kortom: perfect leesvoer voor ouwe viespeuken!!!! Dus AAAAA +++ (hoogste waardering )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 22/12/2019 om 18:14, linthout zei:

Prison School ..Kende ik niet....Willekeurig een 200 tal pagina's gelezen... Ging hoofdzakelijk over ne gast die moest plassen!!! Voor de rest ook goed vettig. Kortom: perfect leesvoer voor ouwe viespeuken!!!! Dus AAAAA +++ (hoogste waardering )

Heb je World's End Harem al gelezen (lees, dus NIET Worlds' End Harem)?

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 uren geleden, Lav zei:

Heb je World's End Harem al gelezen (lees, dus NIET Worlds' End Harem)?

Nee, is dat nog straffer???... Je begeeft je wel op glad ijs met die titel hoor Lav!!!!

Als een van de twee dames die werken bij Worlds' End!!!! 🙂

Wie raakt daar nog aan uit hé.... HAHAHA!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Worlds End Harem vond ik even leuk, maar na zes delen had ik het wel gehad. 
Prison School is geniaal, op zijn manier.
De uitvergroting van banale en/of absurde dingen, daar bladzijden lang mee bezig zijn, en allemaal in hard action manga style bijvoorbeeld, of de ingehouden vettigheid, de humor, de manga spoof, enz... ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog straffer weet ik niet, ik moet eerlijk zeggen dat ik van Prison School enkel de anime heb gezien en niet de Manga gelezen maar die World's End Harem is in ieder geval wel geestig (heb voorlopig 5 volumes gelezen). Tis een soort van Japanse interpretatie van Y the last man maar dan zonder een aapje dat kak zit rond te smijten 😛

Er is ook een fantasy spin off van, die moet ik wel nog lezen

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik had het nog niet, en volume 2 is out of print. Wat raar is, want volume 1 is wel herdrukt, maar ja, bij Dark Horse kom je dat wel meer tegen ;) 
Zag ze beide op't net en heb niet getwijfeld. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, spock zei:

Ik had het nog niet, en volume 2 is out of print. Wat raar is, want volume 1 is wel herdrukt, maar ja, bij Dark Horse kom je dat wel meer tegen ;) 
Zag ze beide op't net en heb niet getwijfeld. 

Ugh, tell me about it, volume 2 is al een tijdje out of print dus ik heb zelf alleen maar volume 1, Dark Horse is soms echt wel kak met willekeurige volumes uit een reeks die lange tijd OoP zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Lav zei:

Ugh, tell me about it, volume 2 is al een tijdje out of print dus ik heb zelf alleen maar volume 1, Dark Horse is soms echt wel kak met willekeurige volumes uit een reeks die lange tijd OoP zijn

inderdaad...maar ze hebben wel beregoeie manga!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja dat maakt het net pijnlijker 😢 
Hebben jullie trouwens al Gou Tanabe's At the Mountains of Madness gelezen? Ook van Dark Horse, recent is volume 2 uitgekomen maar die moet ik zelf nog lezen, volume 1 was in ieder geval erg goed, was ook snel OoP maar is (normaal gezien) terug te verkrijgen

madness.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎17‎/‎01‎/‎2020 om 16:38, Lav zei:

Ja dat maakt het net pijnlijker 😢 
Hebben jullie trouwens al Gou Tanabe's At the Mountains of Madness gelezen? Ook van Dark Horse, recent is volume 2 uitgekomen maar die moet ik zelf nog lezen, volume 1 was in ieder geval erg goed, was ook snel OoP maar is (normaal gezien) terug te verkrijgen

madness.jpg

nee, maar bedankt om te delen, ik ben fan van alles van en rond Lovecraft. Ga zeker eens bekijken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 19/1/2020 om 17:08, Timhardt zei:

nee, maar bedankt om te delen, ik ben fan van alles van en rond Lovecraft. Ga zeker eens bekijken!

Kijk hier dan ook gelijk 'ns naar. Tanabe is een meester in het verstrippen van Lovecraft. Ik durf zelfs te beweren dat hij niet te toppen is.

9200000071416239.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 hours ago, Timhardt said:

Ik heb het eerste deel in het frans te koop :e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...