Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Zwendel

De Catawiki Verzamelaarsdraad. Aka de niet Catawiki Zaagdraad.

Recommended Posts

Er zitten er veel te zagen over Catawiki.

Ik wil hier wel effe een onderscheid maken tussen de zageventen, handelaars en échte verzamelaars (degenen die wel iets bijdragen tot de catalogus).

Maar zageventen gaan blijven zagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Precies en daar hebben ze een andere draad voor. Leuk initiatief Jos.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja we moeten in 2019 toch wat positiever gaan denken.

Ik ga eens de stripverzamelhobby terug (een klein beetje) opnemen en aan mijn Lombard werken. Met al die doemberichten over verzamelaars die stoppen moet dat nu wel spotgoedkoop zijn. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dankzij Catawiki kan ik zeldzame boeken en curiosa kopen, wat ik leuk vind. Enkel mn portemonnee vindt dit niet zo leuk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat vind ik dus ook. Hoe kom je anders nog aan uiterst zeldzame strips?

En mijn portemonnee vindt het wel leuk! (ik weet het, mijn portemonnee is een idioot! :-))

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik krijg toch goesting om hier ook eens te zagen moet ik zeggen...

The Alterwood heeft het er ook moeilijk mee volgens mij...

Het gaat niet lukken... Dit wordt zaagdraad nummer 2... 😮

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, linthout zei:

Onderdruk dit Willy en bewaar het voor de andere draad.

De catalogus van Catawiki heeft zijn goede kanten en staat los van de veiling en al diens perikelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 12/30/2018 at 10:17 PM, linthout said:

Zaag jij thuis nog niet genoeg?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat is de kortste link om de Catawiki catalogus te laten verschijnen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minutes ago, Rik said:

Voor de Belgische leden .nl vervangen door .be

Bedankt, Rik en fazerco.

Catawiki heeft de laatste jaren de catalogus laten opzijdrummen door de veilingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
51 minuten geleden, Martin zei:

Wat is de kortste link om de Catawiki catalogus te laten verschijnen?

Op de homepagina van dit forum kan je de link vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 30/12/2018 om 22:17, linthout zei:

Tutut, ik heb al wat op het oog om mijn verzameling aan te vullen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wie van jullie werkt met 2dehands.be? Hebben jullie ook de indruk dat daar tegenwoordig veel vragen over de aanbiedingen worden gesteld, maar dat er niet wordt gekocht? Ik heb me zelfs al zitten afvragen of de vragen komen van mensen die gewoon jaloers zijn omdat je die boeken hebt, en je gewoon even komen pesten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
47 minuten geleden, Peter Motte zei:

En waarom zou je alleen op Catawiki-veilingen kopen?

Vroeger kocht ik voornamelijk op Ebay (strips en tweedehands DVD's waren daar in overvloed te vinden), maar ik heb de indruk dat er daar nog weinig interessants zit in die categoriën. DVD's zit nu bij Amazon en sinds de veilingen ook veel interessante strips op de Catawiki veilingen.

Tweedehands volg ik niet zo, ook eigenaardig systeem met de biedingen daar. Laatste jaren enkel wat moeilijke boeken gekocht daar.

Ene, ik ben eigenlijk na 4 jaar stilligen pas opnieuw gestart met strips voor mijn verzameling en ik ga zeker in het vervolg ook wel op 2de hands kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Zwendel zei:

Vroeger kocht ik voornamelijk op Ebay (strips en tweedehands DVD's waren daar in overvloed te vinden), maar ik heb de indruk dat er daar nog weinig interessants zit in die categoriën. DVD's zit nu bij Amazon en sinds de veilingen ook veel interessante strips op de Catawiki veilingen.

Tweedehands volg ik niet zo, ook eigenaardig systeem met de biedingen daar. Laatste jaren enkel wat moeilijke boeken gekocht daar.

Ene, ik ben eigenlijk na 4 jaar stilligen pas opnieuw gestart met strips voor mijn verzameling en ik ga zeker in het vervolg ook wel op 2de hands kijken.

Ik koop nogal eens boeken op de Bobbedoes site,

Naast de maandelijkse veiling hebben ze nogal eens een doorlopende veiling en bij de  kop advertentie's worden 2e hands strips aangeboden.

Heb daar leuke aankopen gedaan.

www.bobbedoes.nl/auction

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Peter Motte zei:

Wie van jullie werkt met 2dehands.be? Hebben jullie ook de indruk dat daar tegenwoordig veel vragen over de aanbiedingen worden gesteld, maar dat er niet wordt gekocht? Ik heb me zelfs al zitten afvragen of de vragen komen van mensen die gewoon jaloers zijn omdat je die boeken hebt, en je gewoon even komen pesten.

Ik verkoop zelf wel op 2dehands, en er komt inderdaad veel vraag en weinig verkoop. De kopers zijn vooral opkopers en willen voor een appel en een ei proberen opkopen. Of amateur verzamelaars die alles goedkoop willen. Maar het blijft wel commissieloos. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen