Ga naar inhoud

Statues & Figurines


Recommended Posts

S T R I P G E R E L A T E E R D E
STATUES & FIGURINES

 

Mede dankzij FACTS, ik ben een bezoeker van het eerste uur, was ik jarenlang thuis in de wereld van film gerelateerde beeldjes en speelgoedfiguren.  Uiteindelijk is die hobby buiten mijn wil om volledig tot stilstand gekomen, maar dat neemt niet weg dat ik kan genieten van nieuwe aankondigingen of het bekijken van andermans collectie.  Dromen mag ook.  Moet zelfs.  Laatst zag ik een BOES-beeldje voorbij komen dat meteen op mijn (onbereikbare) verlanglijstje werd geplaatst.  Eigenlijk was ik haast vergeten dat er ook "stripbeeldjes" bestonden. Tot nu.  Dus ...

Nieuwe aankondigingen of aanwinsten? 
Stoefen met je verzameling?
Je verlanglijstje delen? 
Doe het hier! 
;) 
 

 

* Eerder deze week wou ik deze thread al aanmaken, wat ik uiteindelijk weer vergat.  De post van Paul_NL deed mij er opnieuw aan denken.

 

Dit is overigens de Boes die ik wel graag in de spotlight zou zetten bij mij thuis.

image.png.e8ad5e3ebe7da91ae6766fefbe6e914a.png

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
56 minuten geleden, Paul_NL zei:

Overigens : het blijkt nog een uitdaging alles in een vitrinekast ''netjes'' neer te zetten dus het is een work in progress :)

Herkenbaar! Van mn vriendin mogen er geen beeldjes meer binnen komen, omdat er nog amper plaats voor is.:(

 

Er zijn er twee die in onze living staan, de rest staat in in de stripkast boven. Daar zal ik een andere keer een foto van nemen. :)

 

 

6C6DEB18-7B91-4CE9-8A1C-0704E6EDC56D.jpeg

Link naar reactie

Fijne collectie heb je daar, @Paul_NL.  'n Beetje van alles, blijkbaar. :) 3D Poster, Grand Jester, Traditions, Funko, ... Die Guust-en zijn bijzonder leuk.  Alhoewel ik daar zelf eigenlijk geen fan van ben, vond ik deze ook onweerstaanbaar:

image.thumb.png.34a00c73f97fc8aeeb2b1436ac99e05f.png

 

Heb je even 1000+ € ter beschikking? ;) 

Wat die Boes betreft, dat ligt buiten mijn bereik.  (staat wel goedkoper hier en daar) Maar het is toch wel een ongelooflijk leuk ding.

Benieuwd naar de rest, @Simon.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Bij Fariboles vallen mijn ogen zowat uit hun kas momenteel ...  Wat hebben ze toch prachtige dingen in huis.  Waar ik wel steeds een beetje achterover van val, zijn de prijzen van de gemiddelde stripbeelden.  Die swingen echt de pan uit.  Als ik dat vergelijk met (iet of wat) gelijkaardige dingen uit de filmwereld met ook niet al te grote oplages, zijn die lanceringsprijzen toch pak-ken hoger. Dit terwijl ze doorgaans heel wat  'simplistischer' zijn.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
20 minutes ago, esteban² said:

Fijne collectie heb je daar, @Paul_NL.  'n Beetje van alles, blijkbaar. :) 3D Poster, Grand Jester, Traditions, Funko, ... Die Guust-en zijn bijzonder leuk.  Alhoewel ik daar zelf eigenlijk geen fan van ben, vond ik deze ook onweerstaanbaar:

image.thumb.png.34a00c73f97fc8aeeb2b1436ac99e05f.png

 

Heb je even 1000+ € ter beschikking? ;) 
 

:e010:

Zal wel een flater zijn.

Link naar reactie
1 uur geleden, Paul_NL zei:

Die auto is van die Franquin Garage serie toch? heel mooi (en duur) beeld, gaaf!
 

Jep, die auto is van de Franquin Garage serie. Ik heb zeer lang zitten twijfelen om deze aan te schaffen vanwege de hoge prijs, maar toen mn ouders en vriendin zeiden dat ze wilden bijleggen als kerstkado, ben ik geplooid. :) 

Link naar reactie

De volgende keer dat mijn vriendin zegt dat ik al genoeg beeldjes heb, zal ik haar de foto's in dit topic eens laten zien. :D 

 

Zoals beloofd de rest van mijn beeldjes, het zijn er niet zoveel als sommige hierboven maar ik vind ze wel een toffe aanvulling op mijn stripverzameling. :) Op mijn verlanglijstje staan nog Asterix, Obelix en Lucky Luke, maar dat is niet voor direct.

IMG_1151.jpg

IMG_1156.jpg

IMG_1157.jpg

IMG_1158.jpg

IMG_1159.jpg

IMG_1166.jpg

IMG_1163.jpg

IMG_1161.jpg

IMG_1160.jpg

IMG_1169.jpg

IMG_1171.jpg

IMG_1174.jpg

Link naar reactie

Dat die Urbanus nog leeft, @Simon. :) De mijne is ooit bij een verhuis gesneuveld.

Toffe Asterix collectie @Raytheman, goed om te zien dat die bustes bij elkaar passen wat de grootte betreft.  Ik ben daar nogal gevoelig aan.  Soms zie je personage-bustes die allemaal even groot zijn, maar als dat dan naast elkaar staat, lijkt het nergens op.  Omdat de ene normaal twee keer zo groot zou moeten zijn als de andere, bijvoorbeeld.  Dat is hier niet het geval.

Die Red Rider had ik nog nooit gezien, Tom.  Zijn die dan één voor één custom made of effectief geproduceerd door een bedrijf?

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

oooo wat een prachtige collecties!!

Ik weet nog dat ik een afspraak met mijn vrouw: "ik beloof dat ik enkel wat actionfigures haal van énkel mijn core-liefde: Spawn, Vampirella, Kabuki.."

En dat heb ik best vol kunnen houden tot iemand me voor mijn vertrek nog een Spawn kado deed... en er steeds meer beeldjes deze kant op kwamen :)
De BLACK CAT en DAWN die ik kado kreeg van Linsner, de Bone die ik van Silvio kreeg tijdens FACTS, de Spidey bobblehead die ik voor 1 euro vond op een rommelmarkt, tot onlangs de immense Vampirella en Witchblade statues die ik voor een prikkie heb kunnen scoren.... ik heb er nu ongeveer 44 en dan nog wat kleine dingetjes.

Ik zal binnenkort eens wat foto's maken!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...