Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
esteban²

Statues & Figurines

Recommended Posts

Dat is al een stevige verzameling. :) Een rijtje Detolfs zowaar.  Vanwaar de keuze om sommige beeldjes (licht verschil) meerdere keren te hebben?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die grote beelden van Robbedoes en kwabbernoot zijn ook mooi. Van welke fabrikant zijn deze?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik durf zo'n dingen zelfs niet in huis halen. Eén goedgemikte sprong van de kwieke viervoeter en 1000 Euro aan diggelen :e010:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik durf zo'n viervoeter zelfs niet in huis halen. Eén goedgemikte sprong van de kwieke viervoeter en 1000 Euro aan diggelen emoticon

Deel dit bericht

Link naar bericht

Enkel foto 1 kreeg een plaatsje in de living, net zoals bij zovelen staat de rest in een aparte ruimte :e007:

P1080867.JPG

P1080868.JPG

P1080869.JPG

P1080870.JPG

P1080871.JPG

P1080872.JPG

P1080874.JPG

P1080875.JPG

P1080876.JPG

P1080877.JPG

P1080878.JPG

P1080879.JPG

P1080880.JPG

P1080881.JPG

P1080882.JPG

P1080883.JPG

P1080884.JPG

P1080885.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Hollywood zei:

image.png.5034ea5f6f67f2e928d3e13bb4d336b7.png

Mooie verzameling.

Dat beeld van Kuifje en Haddock op een bank ziet er mij wel als een vervalsing uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, Suske zei:

Mooie verzameling.

Dat beeld van Kuifje en Haddock op een bank ziet er mij wel als een vervalsing uit.

Deze is ook een vervalsing, voor een prul van niets op de rommelmarkt gevonden. :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

De volgende keer dat mijn vriendin zegt dat ik al genoeg beeldjes heb, zal ik haar de foto's in dit topic eens laten zien. :D 

Zoals beloofd de rest van mijn beeldjes, het zijn er niet zoveel als sommige hierboven maar ik vind ze wel een toffe aanvulling op mijn stripverzameling. :) Op mijn verlanglijstje staan nog Asterix, Obelix en Lucky Luke, maar dat is niet voor direct.

IMG_1151.jpg

IMG_1156.jpg

IMG_1157.jpg

IMG_1158.jpg

IMG_1159.jpg

IMG_1166.jpg

IMG_1163.jpg

IMG_1161.jpg

IMG_1160.jpg

IMG_1169.jpg

IMG_1171.jpg

IMG_1174.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

D'r zitten niet zelden knappe dingen tussen, maar hoe graag ik het zou willen, ik kan er m'n geld niet aan geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hé, zo'n red rider legoventje heb ik ook. :D

(Weliswaar iets anders, iedereen die heeft meegewerkt, kreeg van immersympathieke Lectrr een van de oertestversies. :) )
image.thumb.png.b17f46f4e3f1023297c0c571c949606f.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat die Urbanus nog leeft, @Simon. :) De mijne is ooit bij een verhuis gesneuveld.

Toffe Asterix collectie @Raytheman, goed om te zien dat die bustes bij elkaar passen wat de grootte betreft.  Ik ben daar nogal gevoelig aan.  Soms zie je personage-bustes die allemaal even groot zijn, maar als dat dan naast elkaar staat, lijkt het nergens op.  Omdat de ene normaal twee keer zo groot zou moeten zijn als de andere, bijvoorbeeld.  Dat is hier niet het geval.

Die Red Rider had ik nog nooit gezien, Tom.  Zijn die dan één voor één custom made of effectief geproduceerd door een bedrijf?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, esteban² zei:

Dat die Urbanus nog leeft, @Simon. :) De mijne is ooit bij een verhuis gesneuveld.

Als deze ooit sneuvelt, dan heb ik nog een reserve-exemplaar liggen. 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht

oooo wat een prachtige collecties!!

Ik weet nog dat ik een afspraak met mijn vrouw: "ik beloof dat ik enkel wat actionfigures haal van énkel mijn core-liefde: Spawn, Vampirella, Kabuki.."

En dat heb ik best vol kunnen houden tot iemand me voor mijn vertrek nog een Spawn kado deed... en er steeds meer beeldjes deze kant op kwamen :)
De BLACK CAT en DAWN die ik kado kreeg van Linsner, de Bone die ik van Silvio kreeg tijdens FACTS, de Spidey bobblehead die ik voor 1 euro vond op een rommelmarkt, tot onlangs de immense Vampirella en Witchblade statues die ik voor een prikkie heb kunnen scoren.... ik heb er nu ongeveer 44 en dan nog wat kleine dingetjes.

Ik zal binnenkort eens wat foto's maken!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor ik kinderen had, was beeldjes kopen wel een hobby maar sindsdien moet ik het met koopjes zien te doen

693B6B6A-E70F-492A-B41E-EA1CC70C374A.jpeg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deze Mickey heb ik reeds enige tijd. Ik weet niet meer waar ik hem gekocht heb, noch hoeveel ik ervoor betaald heb. Weet ook niet wat het momenteel waard is. Maakt niet uit, verkopen doe ik toch niet :e009:

5aa28d7fa2f40_20180309005.thumb.jpg.6f2a5b9ac01e5efb6b27874949ad9b84.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6-3-2018 om 18:13, Hollywood zei:

Enkel foto 1 kreeg een plaatsje in de living, net zoals bij zovelen staat de rest in een aparte ruimte :e007:

P1080884.JPG

Wow, wat een vet beeld! Heel erg gaaf. Hoe hoog is Kuifje (en bobbie?) iets van 1.50 en 40 cm ofzo? Di beelden zijn vlg mij een paar 1000 euro. Lijkt me altijd heel gaaf om 1 (of meer:)) van deze grote beelden te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen