Ga naar inhoud

Statues & Figurines


Recommended Posts

Op 6-3-2018 om 18:13, Hollywood zei:

Enkel foto 1 kreeg een plaatsje in de living, net zoals bij zovelen staat de rest in een aparte ruimte :e007:

P1080884.JPG

 

Wow, wat een vet beeld! Heel erg gaaf. Hoe hoog is Kuifje (en bobbie?) iets van 1.50 en 40 cm ofzo? Di beelden zijn vlg mij een paar 1000 euro. Lijkt me altijd heel gaaf om 1 (of meer:)) van deze grote beelden te hebben.

Link naar reactie
19 minuten geleden, snowmansion zei:

Wow, wat een vet beeld! Heel erg gaaf. Hoe hoog is Kuifje (en bobbie?) iets van 1.50 en 40 cm ofzo? Di beelden zijn vlg mij een paar 1000 euro. Lijkt me altijd heel gaaf om 1 (of meer:)) van deze grote beelden te hebben.

Hey, afmetingen kloppen ongeveer. Ze zijn ooit eens geveild op catawiki dacht ik. Ik heb ze toevallig bij een verzamelaar gekocht die ze wegdeed. Bij mijn weten anders nog nergens te koop aangeboden geweest. Ze staan tevens in Sluis in een winkel, maar daar willen ze ze voor geen geld verkopen. 

Link naar reactie
28 minuten geleden, snowmansion zei:

Ah wat een geluk! Maar mooi man. Daar zou ik trots op zijn. Vlg mij heb ik ze ooit een keer bij Yendor zien staan. Niet exact dezelfde, wel hetzelfde formaat. Je hebt van Haddock ook zo'n zelfde. 

 

http://www.yendor.nl/product/kuifje-en-bobbie-13/ 

 

Alleen die reporter outfit van Kuifje die jij hebt is nog veel gaver. 

https://veiling.catawiki.nl/kavels/842031-kuifje-beeld-moulinsart-groot-formaat-haddock-met-pijp-2002

Dit is de Haddock

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Ik heb deze ELVIRA net nieuw. Een mummy-versie en daardoor de enige reden dat ik hem heb gekocht eigenlijk :)
Stom ding kan geeneens goed blijven staan :D

Maar is toch wel een beauty evengoed. Wellicht dat ik ooit de kop eraf haal en vervang door een andere ActionFig kop :)

elvira.thumb.jpeg.8808078d7bb1bf527417224b820b900e.jpeg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
4 uren geleden, Raytheman zei:

Ze lijken inderdaad op elkaar maar behalve het prijsverschil ( 7 euro tov 149 euro) zijn er ook verschillen in detaillering. Die van mij is van Leblon Delienne

 

Dan mag ik echt hopen dat het dezelfde maker is, want er zijn er al voor minder gepakt voor plagiaat.

Mu zijn die Plastoy beeldjes altijd al heel mooi geboetseerd, dus zou het me niet verbazen moest het een "witte product" van Leblon Delienne zijn.

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
1 uur geleden, Willem zei:

Even een vraag.

Ik ben op zoek naar beelden van Joe Bar, dus niet de plastic miniaturen.

Ik google nogal wat af maar kan niet echt veel vinden.

Misschien omdat ik enkel Nederlands en Engels machtig ben

Iemand een suggestie waar ik zou kunnen kijken?

Stuur een een mail naar multi-bd. Die kennen vast engels.

 

 

 

Link naar reactie

Volgens mij heb ik die al gezien in een ssz in Antwerpen. Probeer eens bij Beo of het Vlaams Stripcentrum in Wilrijk. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Op 28/8/2018 om 18:37, boomvavavoom zei:

Ik heb deze ELVIRA net nieuw. Een mummy-versie en daardoor de enige reden dat ik hem heb gekocht eigenlijk :)
Stom ding kan geeneens goed blijven staan :D

Maar is toch wel een beauty evengoed. Wellicht dat ik ooit de kop eraf haal en vervang door een andere ActionFig kop :)

elvira.thumb.jpeg.8808078d7bb1bf527417224b820b900e.jpeg

iK KON NIET LANGER WACHTEN :)
En ach, ik heb het gewoon voor de gein online gezet zelfs!

 

De kop gaat eraf

 

Andere kop erop!

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...