Ga naar inhoud

Statues & Figurines


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

vandaag nog een beeldje binnen gekregen.

Had hem al eens op een site zien staan maar vond hem aan de prijzige kant, bijna €123,00 euro.

Daar staat het beeldje trouwens nog voor te koop.

Gelukkig heeft in dit geval het zoeken een mooie korting opgeleverd.

Vond het beeldje op een andere site, naar toch wel even zoeken en inclusief verzending was ik €47,00 kwijt.

 

 

marsupilami duur.JPG

marsupilami.jpg

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 4 months later...
3 uren geleden, Ambreville zei:

Iemand recent nog iets gehoord van het Roodhaar beeld van Uitgeverij L?


Begin deze maand is deze update naar geïnteresseerden verzonden:

Drie jaar geleden deelden we onze plannen rondom de productie van een Roodhaar beeld. De gebeurtenissen in de wereld rondom Corona, oorlog, transport en materialen hebben er voor gezorgd dat we niet veel verder zijn dan toen.

Dat wil niet zeggen dat de plannen van de baan zijn, alleen dat we wel het juiste moment uitzoeken van productie. Omdat je bent ingetekend voor het beeld, blijven we je uiteraard op de hoogte houden.

En als ‘sneak-preview’ sturen we alvast een beeld in kleur mee van het huidige ontwerp. 
 

 

unnamed.thumb.jpg.5b2593281c0da02d6c33bf7a464bf668.jpg

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
10 hours ago, dutch lines said:


Begin deze maand is deze update naar geïnteresseerden verzonden:

Drie jaar geleden deelden we onze plannen rondom de productie van een Roodhaar beeld. De gebeurtenissen in de wereld rondom Corona, oorlog, transport en materialen hebben er voor gezorgd dat we niet veel verder zijn dan toen.

Dat wil niet zeggen dat de plannen van de baan zijn, alleen dat we wel het juiste moment uitzoeken van productie. Omdat je bent ingetekend voor het beeld, blijven we je uiteraard op de hoogte houden.

En als ‘sneak-preview’ sturen we alvast een beeld in kleur mee van het huidige ontwerp. 
 

 

unnamed.thumb.jpg.5b2593281c0da02d6c33bf7a464bf668.jpg

Bedankt voor de Update. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.

 

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

mijn lieve vrouw vindt het ondertussen wel genoeg geweest :) dus ik ga ook een stel (batman, spawn's, catwoman, danger girl) wegdoen want stiekem heeft ze wel gelijk :)
Maar kon deze "diamond eye" version niet aan me voorbij laten gaan.
Dus een stapel Sisterhood-comics verkocht en zo deze beauty gefinanciert!!!

 

image.thumb.png.e781723c49d561e150dedd1945acb053.pngimage.thumb.png.67ee491efd7f58407fc4c223321c6ca5.pngimage.thumb.png.5762f5a36be9a5cd4f25493933ee323c.png

 

 

dan maar snel bij de rest zetten :)

 

 

 

 

image.thumb.png.0dd1900a5edea4532a1716bc78520ffd.png

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

afbeelding.thumb.png.f396438d87d82b32c76257f4d4783229.png

 

Rocketeer en Betty... Dit moet toch echt één van de leukste beelden zijn die ik heb, want het vertelt een eigen verhaal.
Als ik dit zie, herbeleef ik de coole strips en de interactie tussen het mooie stel.

in de achtergrond is een actionfig van Painkiller Jane :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
On 12/7/2022 at 3:18 PM, Richard Boom-vavavoom said:

afbeelding.thumb.png.f396438d87d82b32c76257f4d4783229.png

 

Rocketeer en Betty... Dit moet toch echt één van de leukste beelden zijn die ik heb, want het vertelt een eigen verhaal.
Als ik dit zie, herbeleef ik de coole strips en de interactie tussen het mooie stel.

in de achtergrond is een actionfig van Painkiller Jane :)

Plakband van ICTopus? Toevallig nog voor gewerkt? 

Link naar reactie
On 12/17/2022 at 8:52 PM, Boris Valeo said:

Plakband van ICTopus? Toevallig nog voor gewerkt? 

IT-trainee van 2000-2002
Manager/coach van 2015-feb 2022

 

Sticker zelf "ontwikkelt" voor een klein projectje (kerstpakket) en ik plakte ze daarna overal waar ik kon. Zo wel meer dingen ontwikkelt :) zoals mooie mappen en meer.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
17 hours ago, Rataplan said:

Persoonlijk zou ik gaan voor een Frank Cho of een Frazetta-versie. Indien mogelijk.

nog niet betaalbaar tegen gekomen helaas...

afbeelding.png.4b866a5fe4aed2a96cea9c6692cf870c.png

 

Quote

Bestaan er eigenlijk Vampirella-beeldjes gebaseerd op het werk van José Gonzalez?

 

Zeker. Die heb ik gelukkig wel :)

afbeelding.png.890921ba5c78b289d6cb3b46dd36dd2b.png

 

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...