Ga naar inhoud

Statues & Figurines


Recommended Posts

Die is dus als kind door Sus Antigoon uit de brand gered.

Als ze met die prequel klaar zijn, ga ik het oorspronkelijke Eiland Amoras eens herlezen.

Heel die voorgeschiedenis maakt dat personage wel wat genuanceerder nu hij een 'origin story' heeft.

 

afbeelding.thumb.png.abba52f2a1f8843737fc341b3da0b721.png

 

afbeelding.thumb.png.8ff0feb4073d76036acc59d54bcd48bf.png

 

afbeelding.png.0ddbdcbbe95af4bec233b42d67d79453.png

 

afbeelding.thumb.png.3085651a0ce0a135624a291c3a1dc70a.png

 

afbeelding.thumb.png.82f987e936b2dc7cf3669477b377187c.png

 

afbeelding.thumb.png.ee805aaa244bd06824c38fb318da6177.png

 

afbeelding.thumb.png.ef5ea975cd162f637dd6cf8d70e49cfc.png

 

afbeelding.png.9b8dde489b0ffe932e299114b7d88c3a.png

Link naar reactie
1 uur terug, Lestat zei:

Zou dat echt dezelfde Jef zijn, of zou het niet gewoon zijn dat die naam daardoor in de familie zit? 

Dezelfde Jef die nog leefde toen Wiske en Sidonia daar arriveerde in het midden van de 20ste eeuw?

Figuren in strips leven natuurlijk wel uitzonderlijk lang. Kijk maar naar Wiske. Die ziet er 70 jaar later nog altijd behoorlijk fris uit.

Link naar reactie
2 uren geleden, cinco zei:

 

 

 

afbeelding.thumb.png.9c3ad89566714f9e0ec53ee0d525cc85.png

 

 

Toch wel een beetje heel erg letten op een indrukwekkende entrée en de waarschijnlijkheid daarbij over het hoofd zien. Een beetje zoals James Bond die een smoking zonder kreukels onder zijn nauwsluitend duikpak draagt.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
On 3/5/2018 at 6:01 AM, esteban² said:

Stoefen met je verzameling?

nou dan :)

image.thumb.png.9804620b17a4472163f067c8fe44f101.png

 

Ik heb een collectie KABUKI busts binnen gekregen. Ik geloof dat ik ze allemaal nu heb. Heerlijk geweldig!!

 

Dan ook nog wat Diamond Select Femme Fatales, te weten DAWN en LADY DEATH.

Gekocht in Amerika, laten sturen naar een maatje van me in USA. Die stuurde alles via UPSP (niet UPS want was 8 keer zo duur!!) naar me op!

Al met al duurde de trip 8 maanden, ook omdat mijn vriend ziek is geworden, nieuwe baan gevonden, huizenjacht etc. Maar het wachten loonde zich!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 13/5/2023 om 15:58, Gerb-Art zei:

Een 'high quality resin' product voor 20USD ??!  Yeah right! Ik wil niet zeiken, maar dat is toch niet geloofwaardig?

Ik vermoed dat het een 3D print is, die je vervolgens nog even mag afschuren (zodat je die lelijke printrandjes niet ziet)


Zeker wel geloofwaardig..

Ik werk zelf ook met 3D geprinte materialen voor mijn 1:35 figuren, tegenwoordig geen printrandje meer te zien. 

Bij deze nog een voorbeeld van een geschillderd figuur van het merk.

 

Link naar reactie
11 hours ago, Robertkees said:


Zeker wel geloofwaardig..

Ik werk zelf ook met 3D geprinte materialen voor mijn 1:35 figuren, tegenwoordig geen printrandje meer te zien. 

Bij deze nog een voorbeeld van een geschillderd figuur van het merk.

 

Da's waar, de super 3D resin printers printen met enorm hoge resolutie, en de lelijke ribbels zie je steeds minder maar 20$.... Als je alleen al kijkt naar de prijzen van resin, plus de arbeid/tijd die erin zit zo'n kit te maken, dan vraag ik me af of die prijs wel realistisch is! Ik heb onlangs resin gekocht voor castings (weliswaar geen 3D filler, maar toch..) en dat spul is erg duur!

 

Link naar reactie
11 minutes ago, Ambreville said:

die andere oudjes.

ik ken deze oudjes niet en weet dus ook niet de charme van deze karakters.

 

Ik weet dat ik voor minder geld, mijn laatste trofee zou kopen. De Frazetta-geïnspireerde Vampirella+salamander

image.thumb.png.273bde9f91cc4d3073395aad2fb0763d.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
7 minuten geleden, WILCO zei:

Deze van Thorgal is onlangs geveild.

Op de achtergrond is er ook een Marsipulami te zien en ik denk ook een Kuifjeraket. 

Screenshot_20230721_173306_Chrome.jpg

Screenshot_20230721_173324_Chrome.jpg

Uitgaande van de stoel is het wel een flinke Marsupilami(en een grote kuifje raket).

Als ze hier zouden staan op de grond, dan heb ik denk ik een probleem met de hond en de kat :)

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Heeft er hier iemand Pixi's?

Ik heb diverse keren zitten kijken naar Pixi beeldjes maar ben er niet echt van onder de indruk.

Veel "lelijk"afgewerkte figuren naar mijn mening.

Van veraf valt het wel mee, maar als ik het goed zie zijn er toch een redelijk aantal die niet echt mooi afgewerkt zijn(van dichtbij dan).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...