Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
esteban²

Links

Recommended Posts

Volgens mij is er al enige tijd een probleem met het plaatsen van links.  Althans wanneer je een link plaatst en het forum deze automatisch omvormt.  Dan krijg je een box met geselecteerde tekst, in plaats van een link waar je op kan klikken met duidelijke titel of iets dergelijks.  De link-box werkt niet.  Een normale link (normale tekstweergave) werkt wel.

http://www.getekendereep.com/topic/4512-statues-figurines/

Deel dit bericht

Link naar bericht
40 minutes ago, esteban² said:

Volgens mij is er al enige tijd een probleem met het plaatsen van links.  Althans wanneer je een link plaatst en het forum deze automatisch omvormt.  Dan krijg je een box met geselecteerde tekst, in plaats van een link waar je op kan klikken met duidelijke titel of iets dergelijks.  De link-box werkt niet.  Een normale link (normale tekstweergave) werkt wel.

http://www.getekendereep.com/topic/4512-statues-figurines/

Welk thema gebruik je? Ik zal die moeten verwijderen wegens niet meer compatibel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk ook dat het een kwestie van mobile of niet is. Dat hebben we vroeger ook al voor gehad. (Het is meteen ook de reden waarom de links voor het toernooi tekst zijn en niet die fancy text box dingen.)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb dit zowel op PC (alle browsers) als mobiel. Standaard Shift met Achtergronden op dit moment. Maar het gebeurde ook bij een ander thema, dat had ik voorheen. Geen idee meer welk thema dat was.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb het probleem ook in Shift maar niet in IPS4, ik zal een update moeten installeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De update lukt niet goed, ik zal het moeten navragen bij de ontwikkelaar.

Shift 1 en 2 werken niet goed, Shift 3 en de andere thema's wel.

Schermafbeelding 2018-12-30 om 20.58.36.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
Log in om dit te volgen