Ga naar inhoud

Spider-Man


mojo

Recommended Posts

SPIDER-ISLAND juist gelezen! DAMN dat is een topper!!

 

Geen idee waarom MJ toch weet dat Parker Spidey is (want sinds NEW DAY niets meer gelezen) en al helemaal niet waarom ze niet TOCH bij elkaar zijn.... maar wat een topper!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

SPIDER-ISLAND juist gelezen! DAMN dat is een topper!!

 

Geen idee waarom MJ toch weet dat Parker Spidey is (want sinds NEW DAY niets meer gelezen) en al helemaal niet waarom ze niet TOCH bij elkaar zijn.... maar wat een topper!!

 

Allee, 'k hoop dat dit geen spoiler is maar in One Moment in Time zie je dat Peter daar zelf voor heeft gezorgd. Althans, toch in die realiteit... Persoonlijk vind ik het nogal vergezocht. 

Link naar reactie
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Ok, ik ken niets van de comics van spiderman.

Maar mijn zoontje moest iets hebben voor carnaval en wilde een spidey kostuum en nu heb ik vandaag met hem de eerste film (2002) gezien. Ik heb die destijds ook in de cinema gezien en deze film is nog steeds dikke fun vind ik.

Ik heb ook wel zin om het in comicformaat te lezen. Koop ik dan de ultimate bundels? Of de amzing? Hoeveel delen zijn er? Is dat afgesloten? Kan iemand dit eens overzichtelijk uitlegeen aub?

Link naar reactie

De héél ouwe comics zou ik 'm nu toch ook niet aanraden ;)

 

Ik lees zeer graag Spidey (en X en andere marvel) uit de periode 1976 - 1988. Maar dat is moeilijker te vinden. En ook JMS' eerste bundels vond ik zeer goed.

 

Maar zoals gezegd : Ultimate is het eenvoudigst om een goeie volgorde te hebben, en het sluit ook best aan bij de eerste trilogie van films.

Link naar reactie

Nadeel is wel de vreselijke titels (Spider-Man heeft wel 4 titels die op elkaar lijken in het Ultimate Universe. En de bundelingen hebben dan weer de naam van het karakter in combi met de naam van de schrijver "Ultimate Spider-man Bendis Collection Vol. 1" enzo) waardoor je in de war kan raken. Indien je er niet uit geraakt, dan laat het me weten. Ik heb nog wel een overzicht liggen.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 months later...

Ik heb sinds jaren weer eens iets over de webslingeraar gelezen: Amazing Spider-Man: Parker Luck. Deze TP beviel mij erg goed! Nu is mijn interesse in Spidey weer gewekt, maar hoe zit het met de nummering van de ongoing series?

 

In de Previews zie ik van Amazing Spider-Man deel 19 en 19.1 (met een ander creatief team). Daarna volgen alleen nog nummers met de toevoeging .1. Hoe zit dit?

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...

Ik heb me afgelopen week geamuseerd met enkele oude Nederlansdtalige Spideys van JP te herlezen. Ik heb ooit eens de moeite gedaan om alle issues rond de originele Hobgoblin te verzamelen. Voor zover ik weet is dat nooit deftig gebundeld. Dialogen zijn crap (of toch zeker de NL vertaling), maar waren best leuke verhalen.

 

 

 

ASM252_larger.jpg

 

289.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...