Ga naar inhoud

Achtste stripbeurs te Geraadsbergen 10 Maart 2019


bouwertje

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Op 7/1/2019 om 19:59, bouwertje zei:

Germano Giorgiani : La bête humaine (enkel in het Frans)

Is intussen uit in vertaling, ik neem aan dat die versie dus ook beschikbaar zal zijn?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Opnieuw een geslaagd stripfestival achter de rug. Al vertrokken om 15 u 30 en toch elf dédi's kunnen scoren. Twee tekeningen van Bruno Di Sano, een hele mooie van Vukic in 'Elfen', een volledig ingekleurde tekening van Wasterlain in het vandaag verschenen Arcadia-album 'Het koninkrijk der katten', twee knappe tekeningen van Italiaanse klasbak Giuseppe Manunta (in 'Artemis' en zijn eigen 'Artbook'), een tekening in 'Zeven Dwergen' van Roberto Ali en ook nog twee keer Patrick Van Oppen (De Vijfde Man en het pas verschenen derde deel van Politeverhalen 24/7). De dag beëindigd met een tekening voor mijn zoon Casper in 'De Rosse Ridder'. Toporganisatie, een waaier aan tekenaars voor elk wat wils. Op naar een volgende editie hopelijk in 2020 !

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Ben er onverwacht toch niet geraakt. Volgende editie ben ik er zeker bij.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...