Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
bouwertje

Achtste stripbeurs te Geraadsbergen 10 Maart 2019

Recommended Posts

Hallo als er nog vragen zijn in verband met de beurs ze liefst voor vrijdag stellen want vanaf zaterdag geen tijd meer om te antwoorden.

Tony

Deel dit bericht

Link naar bericht

Opnieuw een geslaagd stripfestival achter de rug. Al vertrokken om 15 u 30 en toch elf dédi's kunnen scoren. Twee tekeningen van Bruno Di Sano, een hele mooie van Vukic in 'Elfen', een volledig ingekleurde tekening van Wasterlain in het vandaag verschenen Arcadia-album 'Het koninkrijk der katten', twee knappe tekeningen van Italiaanse klasbak Giuseppe Manunta (in 'Artemis' en zijn eigen 'Artbook'), een tekening in 'Zeven Dwergen' van Roberto Ali en ook nog twee keer Patrick Van Oppen (De Vijfde Man en het pas verschenen derde deel van Politeverhalen 24/7). De dag beëindigd met een tekening voor mijn zoon Casper in 'De Rosse Ridder'. Toporganisatie, een waaier aan tekenaars voor elk wat wils. Op naar een volgende editie hopelijk in 2020 !

Deel dit bericht

Link naar bericht

was terug een aangename beurs.

Moest mijn tekenaar geen 2u30 middagpauze genomen hebben had ik me waarschijnlijk wat minder opgelaagd (ik moest om 16u30-45) ten laatste weg.

Merci aan Bavo om me bij de laatste tekenaar voor te laten zodat ik mijn 4 ticketten toch heb kunnen afwerken en op tijd kon vertrekken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aan alle aanwezigen bedankt voor het goede verloop van de beurs,en misschien tot volgend jaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...