Ga naar inhoud

Stripdagen 2019 - Dutch Comic Con


dutch lines

Recommended Posts

die platte grond is die te downloaden? op wat grote dingen na niet telezen 

 

 

kan zo niet zien welke handelaren er komen

 

gevonden: http://www.dutchcomiccon.com/nl/Programma/Plattegrond?utm_source=facebook&utm_medium=smp&utm_campaign=facebook-smp-HDCC01503Plattegrond&fbclid=IwAR2Fxtc2aF5yzwYXwxfu61pnZtDQPMi_VpfHPx6JUcAx8I8xDe36et6zxEQ 

 

 

ff op 300% zetten en het is leesbaar

Link naar reactie

In het Stripdagen gedeelte staan er volgens mij wel heel weinig. Als ik zo eens op de plattegrond kijk zie ik een Donald Duck/Tina stand. Stripschap met Stripgaaf. Eppo, American Book Centre, Cliché, de Meulder en Hum op een kluitje. Een combo van BD Must/Cosplay Maaike/ Willy van der Strip/Buddy's en Comic Watch. En dan nog de Stripverzamelbeurs.

 

Pep Comic /Valiant en Artist League staan ook in het Stripdagen gedeelte. Van die laatste weet ik vrijwel zeker dat die niet via het Stripschap geboekt hebben maar rechtstreeks via DCC en dat vermoed ik van Pep Comics ook. 

www.windmill-comics.com

Link naar reactie
13 uren geleden, Sssneraul zei:

Waardering voor alle reacties mbt wel of niet ontvangen tickets. Ik begreep dat ze per mail zijn verzonden ... helaas nog niets ontvangen... ook geen reactie op mail van stripschap ... ik wacht maar geduldig af en zo niet dan “ helaas .. pindakaas” 

 

 

 

Probeer het eens via dit adres: stripschapsecretariaat@gmail.com Vanuit dat adres worden de tickets verzonden.

 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie
8 minutes ago, Lecram said:

toch heb ik het gevoel je weer gewoon rond te zien lopen op zoek naar tekeningen......

 

On 3/21/2019 at 4:29 PM, Tweetie said:

Ik zie niet veel issues met meenemen van boeken, er zijn gewoonweg weinig tekenaars aanwezig.

Hoeveel tekenaars moeten er voor jou op een beurs aanwezig zijn om niet meer over 'weing tekenaars' te praten?

Link naar reactie
1 uur terug, shakeitupguy zei:

Hoeveel tekenaars moeten er voor jou op een beurs aanwezig zijn om niet meer over 'weing tekenaars' te praten?

Dat hangt af van afstand en toegangsprijzen. 

Op een gratis stripbeurs als Kampen of Gouda is het al gauw goed, aan een dure beurs als DCC stel ik wat hogere eisen.

Maar voor DCC drie of meer niet-Nederlandstalige tekenaars van Franco Belgische strips die minstens een Nederlandstalig album hebben gepubliceerd.

Ik wil m'n tekeningen graag in een album.

En er is wel een heel mooi aanbod aan comic tekenaars, maar de comics die ik het afgelopen jaar gekocht heb, kan ik in een hand vasthouden.  

 

Link naar reactie
17 minuten geleden, Tweetie zei:

Maar dan toch vooral omdat het zo lekker dichtbij is. Als deze beurs in Belgie plaats zou vinden, zou ik skippen. 

In ieder geval hoef ik niet veel van huis mee te nemen.

Je klaagt en gaat gewoon overal heen.

Waarom zou je in vredesnaam ergens heen gaan waar je niks aan vindt......ongeacht waar het is.

 

Link naar reactie
21 uren geleden, Lecram zei:

Je klaagt en gaat gewoon overal heen.

Waarom zou je in vredesnaam ergens heen gaan waar je niks aan vindt......ongeacht waar het is.

Echt klagen doe ik alleen over de Stripdagen. 

Ooit was dit het grootste en mooiste festival van Nederland, maar in de loop van de tijd is het lelijk afgegleden. 

Tegenwoordig lijkt het wel alsof het ieder jaar wat minder wordt en de vraag is welke standhouders er dit keer weer zijn afgehaakt. 

Hoewel het heel dichtbij is, is het niet meer de moeite om het twee dagen te bezoeken. 

Door de samenwerking met DCC zijn er nog wat comic tekenaars bijgekomen plus er is de Eppo stand die het enigzins de moeite van het bezoeken waar maken. 

Maar het DCC afgelopen winter en nu, de een zonder en de ander met Stripdagen zijn ongeveer even attractief. 

 

Link naar reactie
23 uren geleden, Lecram zei:

Je klaagt en gaat gewoon overal heen.

Waarom zou je in vredesnaam ergens heen gaan waar je niks aan vindt......ongeacht waar het is.

 

Hahaha de pot verwijt de ketel. Jij vindt het topfestival van Europa (Angouleme) veel van hetzelfde en gaat vervolgens wel naar compleet uitgeklede Stripdagen (omdat je zo nog iets van je Stripschap lidmaatschap terugziet?). Je kunt moeilijk beweren dat de Stripdagen nog een aantrekkelijk programma hebben...

Link naar reactie
15 minuten geleden, Snow Leopard zei:

Hahaha de pot verwijt de ketel. Jij vindt het topfestival van Europa (Angouleme) veel van hetzelfde en gaat vervolgens wel naar compleet uitgeklede Stripdagen (omdat je zo nog iets van je Stripschap lidmaatschap terugziet?). Je kunt moeilijk beweren dat de Stripdagen nog een aantrekkelijk programma hebben...

Angouleme is prima, maar compleet franstalig, slecht weer, veel dediejagers en twee volle reisdagen. Ik ben er aantal keer geweest, vooral eerste keer leuk, daarna minder.

Dus dan besluit ik niet te gaan.

Mocht ik gaan klagen dat het niks is (en het menen) en ik zou toch gaan, dan zou ik toch een zeer beperkt leven hebben.

 

De stripdagen zijn geen schim meer, maar door combi comic con nog aantrekkelijk voor mij. Lekker dichtbij en gratis inkom mooi meegenomen.

Mocht ik net als Tweety het niet leuk vinden, zou ik niet gaan, ongeacht waar het is.....waarom gaan als je het niet leuk vindt?

 

morgen samen met mijn dochter naar DCC, beiden zin in.

Link naar reactie
5 uren geleden, Lecram zei:

De stripdagen zijn geen schim meer, maar door combi comic con nog aantrekkelijk voor mij. Lekker dichtbij en gratis inkom mooi meegenomen.

Jij en ik zeggen vijwel hetzelfde. 

DCC is een leuk event, maar de Stripdagen op de DCC stelt niet veel meer voor. Nog dank voor de paar standhouders als Eppo, Silvester, DDB , maar die zijn er ook op de DCC zonder Stripdagen.  Als je ook van comics en aanverwante zaken houdt is het nog interessant, voor een liefhebber die alleen voor de West-Europese strip komt is het heel karig.  

 

Link naar reactie

Persoonlijk vond ik ea bijzonder vreemde opstelling ,bij binnen komst liep je tegen de eppo stand aan links en achter buddy akim pal er achter stripgaaff en rechts er achter de ‘ruilbeurs’ .                                     totaal geen overzicht voor de bezoeker de striphal stond ook nergens aangegeven in tegenstelling tm de mega banners aan de plafonds van dcc er waren niet veel verkopers van Europese strips

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...