Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Michel

Stripdagen 2019 - Dutch Comic Con

Recommended Posts

Het was erg druk in met name de dealer hal (7), maar ook bij de helaas veel te kleine stripafdeling was het tot aan het begin van de zondagmiddag lekker druk. 

Echter niet iedere standhouder had de juiste prijzen en/of strips voor het publiek van de DCC, waardoor niet iedereen tevreden was met zijn of haar omzet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zondag toch nog geweest.

Het was dat ik om 14u met iemand had afgesproken. 

Anders was ik nog eerder vertrokken.

Geen enkele zin vandaag

En kon ook niet echt inspiratie halen uit de tekenaars.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Inderdaad druk op de DCC/stripdagen........

Stripgedeelte zat in een vrij grote hal bij binnenkomst, samen met wat stands m.b.t. films.

De eerste twee grote stands waren prima, mooie grote boekenzaken met ook wat andere handel.

De comic artists zaten direct rechts en daar was het toch vooral heel stil. Er is hier heel weinig animo voor pure comic artists. Ze zitten daar ook een beetje troosteloos, geef ze een mooi blok in het midden van comic deel met wat gezelligheid en aankleding.

De EPPO stand (en L) altijd groot en voldoende tekenaars.

Voor de rest vrij weinig stripstands, al waren er een aantal grote stands met nieuwe strips en ook een aantal prima stands met tweedehands. Dus alles was te koop.

Helaas ligt deze hal niet echt lekker in de loop (dus veel stiller) en was het niet bepaald gezellig 'door de grootte.

DDB (in dealerhal) en Silvester hadden ruime stands.

De stand van het stripschap is vooral vergane glorie, waarom staat deze niet als eerste bij binnenkomst ter promotie van de strip met wat leuke items met enige cross-over, maar daarover al genoeg geklaagd....😃.

Naast de comic hall de entertainment hal met veel gaming (heb ik weinig mee) en de acteurs. En daarnaast de dealer hal, waar het heel druk was en best gezellig. DDB staat ook hier, wat slim is. Veel volk hier.

Kortom, leuk dagje als ook enige affiniteit met Comic Con hebt, anders denk ik niet meer echt de moeite waard.

Als de combinatie nog een keer herhaald wordt, dan moet het stripschap echt proberen aan te haken.

Toch nog hier en daar wat tekeningen verkregen van Pikula (Donald Duck), Kordey, Acuna en Chaykin. Ook wat tweedehands strips gekocht.

54525751_404399813626495_3692534670299234304_n.thumb.jpg.2efdfceb4fbc72c0ec5e97c6665cd1fa.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Lecram zei:

Helaas ligt deze hal niet echt lekker in de loop (dus veel stiller) en was het niet bepaald gezellig 'door de grootte.

DDB (in dealerhal) en Silvester hadden ruime stands.

De hallen aan de rechterkant van de ingang hebben veel minder afscheiding. 

Daardoor wordt iederereen automatisch naar recht de dealerhal ingezogen. 

De doorgangen aan de linkerkant zijn veel smaller. Daardoor vallen die veel minder op en zullen mensen er minder snel naar toe gaan. 

Zou me niets verbazen als sommige mensen de striphal in z'n geheel gemist hebben. 

Mij kostte het 's morgens ook enige moeite om hem te vinden. 

Overigens was er een prachtige stand van house of wax in het entertainment gedeelte. 

Duidelijk veel geld en moeite ingestoken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, fazerco zei:

Comic artist Steve Koblish, en Daniel Acuna

scott koblish deadpool.jpg

Steve? Er staat Scott. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...