Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Veto

Stripfestival Knokke-Heist zondag 12 mei 2019

Recommended Posts

En jawel ook voor het volgende stripfestival in Knokke-Heist is de line-up van tekenaars al online beschikbaar :

http://www.stripfestivalknokkeheist.be/tekenaars/

Meest opvallende namen, die volgens mij nog niet al te vaak naar 'de Vlaanders' zijn afgezakt :

- Jacques de Loustal
- Holgado
- Bernard Köllé

Verder veel namen die steeds terugkeren in Knokke als Heuvel, Di Sano, Hec Leemans, André Benn, Jan Bosschaert, Jeff Broeckx, Jean-Pol, Ersel…
Blij dat Denayer en Grenson er ook nog een keertje bij zijn. Beide heren zijn al eerder in Knokke geweest maar nu niet dat ze elk jaar aan de Vlaamse kust langskomen.

image.png.46b24b9942d7a71db7b4226325ef97fa.pngimage.png.6a5fbabace881524a08d4d093c28f6e9.pngimage.png.91ed12daf8b47dbeb157433210d5ccea.pngimage.png.c11e10177b7324b573996ca149661d37.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 uren geleden, Veto zei:

Verder veel namen die steeds terugkeren in Knokke als Heuvel, Di Sano, Hec Leemans, André Benn, Jan Bosschaert, Jeff Broeckx, Jean-Pol, Ersel…

Kennelijk zijn er veel tekenaars die het daar erg naar hun zin hebben. 😉 Op zich een positief teken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎16‎/‎01‎/‎2019 om 15:16, Ambreville zei:

Barry Kitson is wel een leuke naam. Die springt er een beetje uit als enige comic-grootheid.

In het verleden stond ik voor hem in de rij.

Twee jaar geleden als een van de eerste buiten in de rij gestaan voor hem om bij opening direct door te lopen naar hem.

Staan er echter al twee mensen voor ons. (bekenden van de organisatie)

"Ja, we hebben gisteren al met hem gepraat en afgesproken dat we een tekening zouden krijgen."

Wetende hoeveel zorg/tijd Barry besteed aan zijn werk.

Ben je met 2 mensen voor je zo drie uur verder voordat je zelf aan de beurt bent.

Gezien die ervaring probeer ik het niet meer voor Barry.

(Besteed mijn geld wel aan bijv. Collin Wilson.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Campesino zei:

In het verleden stond ik voor hem in de rij.

Twee jaar geleden als een van de eerste buiten in de rij gestaan voor hem om bij opening direct door te lopen naar hem.

Staan er echter al twee mensen voor ons. (bekenden van de organisatie)

"Ja, we hebben gisteren al met hem gepraat en afgesproken dat we een tekening zouden krijgen."

Wetende hoeveel zorg/tijd Barry besteed aan zijn werk.

Ben je met 2 mensen voor je zo drie uur verder voordat je zelf aan de beurt bent.

Gezien die ervaring probeer ik het niet meer voor Barry.

(Besteed mijn geld wel aan bijv. Collin Wilson.)

Het lijkt me eerder weer een geval van de organisatie die in de fout ging. Ticketen aan de deur zoals in Breda (door Herwig begonnen) lost dat op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Ambreville zei:

Het lijkt me eerder weer een geval van de organisatie die in de fout ging. Ticketen aan de deur zoals in Breda (door Herwig begonnen) lost dat op.

Helaas werd dat de 2e dag ook weer niet erkend.en was het gewoon weer same as always. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 minuten geleden, sjaakie zei:

Helaas werd dat de 2e dag ook weer niet erkend.en was het gewoon weer same as always. 

Zonder oplossing daar is het wat mij betreft dit jaar Brussel. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uren geleden, sjaakie zei:

Ik stond aan de rij van "gewoon" betalen...geen ticket gekregen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 22/1/2019 om 20:29, Ambreville zei:

Zonder oplossing daar is het wat mij betreft dit jaar Brussel. 

Valt dat gelijk dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, Lecram zei:

Valt dat gelijk dan?

Yep. Weekend van 14 september. Ik denk dat ze dit harder gaan voelen dan tegen Facts te programmeren.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik lees op de website dat Paul Geerts geen Sus en Wis meer signeert (tekening). Signeert (handtekening) de brave man de albums nog steeds? Of is dit ook uit den boze? Dank voor de info!

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Emma Stone zei:

Niemand? 😁

Zou de organisatie Paul Geerts nog vragen wetende dat hij geen tekeningen zal maken? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, belgiumdog zei:

Zou de organisatie Paul Geerts nog vragen wetende dat hij geen tekeningen zal maken? 

Volgens mij maakt hij nog steeds tekeningen, alleen geen S&W.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De hemelboom zal er liggen zoals de vorige keer.  

Maar tekent inderdaad niets in suske en wiske albums

Deel dit bericht

Link naar bericht

Paul Geerts tekent nog enkel zijn eigen reeksen, oa de reeks hemelboom en de uitgave de verdwenen Smirrel.

Paul Geerts heeft sinds vorig jaar beslist om geen tekeningen meer te plaatsen in de Suske en Wiske albums

Op het stripfestival dit jaar wordt zijn nieuw boek : Het Vraagteken voorgesteld en te koop aangeboden, waarin de tekenaar een tekening kan in plaatsen, mits aankoop van het boek

Deel dit bericht

Link naar bericht

En handtekeningen (zonder tekening / enkel een kriebel) in sus en wis albums? Of is dat ook uit den boze? iemand al een poging ondernomen hiertoe? 😊

Dank voor de info !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 28/2/2019 om 13:09, Emma Stone zei:

En handtekeningen (zonder tekening / enkel een kriebel) in sus en wis albums? Of is dat ook uit den boze? iemand al een poging ondernomen hiertoe? 😊

Dank voor de info !

Heeft vorig jaar wel handtekeningen gezet in Suske en Wiske strips, geen tekeningen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 25/2/2019 om 12:49, Emma Stone zei:

Ik lees op de website dat Paul Geerts geen Sus en Wis meer signeert (tekening). Signeert (handtekening) de brave man de albums nog steeds? Of is dit ook uit den boze? Dank voor de info!

Even nagevraagd en normaal gezien ook geen handtekeningen meer.

De vorige uitgave is ook nog steeds te koop op de beurs, zeer mooie en beperkte uitgave voor slechts 10 euro.

verdwenen-smirrel-paul-geerts-2-768x991.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...