Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Michel

Stripfestival Breda 2019

Recommended Posts

1 uur geleden, Warson zei:

Kan je dat niet nog eenvoudiger oplossen door het spel eerlijk te spelen en gewoon de orde van aankomst aan de ingang 's morgens te respecteren? Ik begrijp niet waarom dit elders kan, maar in Breda niet?

Hm, je ziet dat er iedere keer toch weer een paar beginnen met hollen. En dan rest moet dan wel mee gaan hollen. 

Geen idee waarom het elders wel zou werken. Wellicht omdat iedereen tegelijkertijd naar binnen mag, i.p.v. dat ze een voor een langs de kassa moeten.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Tweetie zei:

Hm, je ziet dat er iedere keer toch weer een paar beginnen met hollen. En dan rest moet dan wel mee gaan hollen. 

Geen idee waarom het elders wel zou werken. Wellicht omdat iedereen tegelijkertijd naar binnen mag, i.p.v. dat ze een voor een langs de kassa moeten.  

Verkoop toch ineens die dédi tickets in de wachtrij of geef iedereen een volgnummer. Met de competitie uit Brussel die Breda zal overtreffen naar aanbod tekenaars en events is het toch wel echt nodig deze 'folklore' weg te werken op een goede manier. Ik heb bv. een scheur in mijn rechtermeniscus. Bij de minste kans op gehol ga ik wel op mijn gemak naar Brussel. Minder gezellig maar uitgebreid en rustiger voor mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die signeertickets gewoon op de website verkopen aan de hoogste bieders.

Deel dit bericht

Link naar bericht

En om de keuze tussen Brussel en Breda nog wat lastiger te maken neemt HUM! gewoon een tweede internationale topper mee.

Voor de tweede keer hebben we Mario Alberti kunnen "arresteren", hij is beide beursdagen aanwezig. Hij signeert het tweede Tex Willer album van zijn hand: "Cinnamon Wells".

DSC02821b_light.thumb.jpg.16be249a37aaa9e7fab7e95c15d1a423.jpg

Willer7_Cinnamon_SC_coverOPTION3_front_light.thumb.jpg.3f75eb8f28744fd1cba38a1dd50b6a87.jpg

Kortom: Albert & Alberti (:e005:) signeren hun (luxe) Kitty en Tex in Breda.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 3/7/2019 om 19:21, Tweetie zei:

Een van de redenen voor dit gehol is dat standhouders (handel) in de rij staan, ze allerlei verzamelaars meenemen (krijgen bandje) en er altijd lui zijn die via slinkse wegen binnen komen.

De enige oplossing is idd bij de poort tickets uit te geven. Daar dan niet mee wachten tot  openingstijd want ook daar zijn er altijd mensen die je niet eerder gezien hebt maar ' wel een tas hadden staan' onder toeziend oog van de een of ander. Helaas, het is niet anders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 10/7/2019 om 22:57, Guilty Pleasure zei:

Een van de redenen voor dit gehol is dat standhouders (handel) in de rij staan, ze allerlei verzamelaars meenemen (krijgen bandje) en er altijd lui zijn die via slinkse wegen binnen komen.

De enige oplossing is idd bij de poort tickets uit te geven. Daar dan niet mee wachten tot  openingstijd want ook daar zijn er altijd mensen die je niet eerder gezien hebt maar ' wel een tas hadden staan' onder toeziend oog van de een of ander. Helaas, het is niet anders.

Het blijft wel oorverdovend stil...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gehol is niet voor mij, ik kan bijna niet stappen of langdurig rechtstaan, daarom ook mijn stoeltje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/8/2019 om 14:23, Johan zei:

Gehol is niet voor mij, ik kan bijna niet stappen of langdurig rechtstaan, daarom ook mijn stoeltje

Reden temeer om het bij de ingang te regelen. Ook geen gezeur voor mensen die via parking komen.

Helder en duidelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik heb er 1 keer aan mij gedaan. Voor Dan Breretong @ Breda.
Maar als er teveel mensen staan, dan ga ik liever even naar Lokaal Talent en daar een paar euro neerleggen eigenlijk.

Ieder zijn eigen ding, denk ik dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In Knokke was de ticketverkoop vlak na de ingang. Geen gehol dus en iedereen mooi in de rij. Moet je wel plaats hebben zodat de niet gedédiceerde bezoekers zonder probleem kunnen passeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minuten geleden, SPeeDy zei:

de niet gedédiceerde bezoekers

dat klinkt geweldig... en zelfverzonnen edoch duidelijk :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, SPeeDy zei:

In Knokke was de ticketverkoop vlak na de ingang. Geen gehol dus en iedereen mooi in de rij. Moet je wel plaats hebben zodat de niet gedédiceerde bezoekers zonder probleem kunnen passeren.

Begin gewoonweg de verkoop in de rij om 9h30 of vroeger et voila. Iedereen tevreden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Goed nieuws want Eric Herenguel komt bij ons op Stripfestival Breda zijn album The Kong Crew signeren.

afbeelding.thumb.png.7a42972113a31323d0cb8bddf446ab80.png

Er komt géén beurseditie, wel een luxe editie (in glorieus ZwartWit met veel extra's), naast de reguliere editie.

Magnifieke tekenaar. Ik ben nogal te spreken over dit werk en kijk uit naar dit boekwerk. Lijkt me momenteel (persoonlijk dan!) het interessantste nieuwe werk dat in Nederland wordt uitgegeven!

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, boomvavavoom zei:

afbeelding.thumb.png.7a42972113a31323d0cb8bddf446ab80.png

Er komt géén beurseditie, wel een luxe editie (in glorieus ZwartWit met veel extra's), naast de reguliere editie.

Magnifieke tekenaar. Ik ben nogal te spreken over dit werk en kijk uit naar dit boekwerk. Lijkt me momenteel (persoonlijk dan!) het interessantste nieuwe werk dat in Nederland wordt uitgegeven!

direct na verschijnen de engelstalige comics gekocht bij eric. echt geweldige strip  maar verhaal is nog full swing bezig... ik kijk uit naar comic 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 16/8/2019 om 20:30, boomvavavoom zei:

o ik had geen idee dat die ook in het engels was uitgegeven.

Self publishing of via een uitgeverij in USA?

Inderdaad Caurette, al van vorig jaar. Er waren ook bundels met een ex-libris en patches. Eric verkoopt die ook rechtstreeks via facebook.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zo lang het systeem van de festivaltekenaars niet wordt aangepast (wie het eerst bij de tickettafel staat krijgt het eerste ticket) is dat voor mij een reden om de tekenaars links te laten liggen. Ik vind dat de organisatie dit niet goed heeft geregeld voor haar bezoekers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 23/8/2019 om 07:06, Theoak zei:

Zo lang het systeem van de festivaltekenaars niet wordt aangepast (wie het eerst bij de tickettafel staat krijgt het eerste ticket) is dat voor mij een reden om de tekenaars links te laten liggen. Ik vind dat de organisatie dit niet goed heeft geregeld voor haar bezoekers.

De helft veilen op voorhand en de helft voor de eerste bezoekers???

Of iedereen die het eerste half uur aankomt een ticket en dan loten??

Het blijft altijd gezeur, geruzie en moeilijk.........geen enkel systeem heeft een 100% tevredenheid.

Loten is op zich misschien het eerlijkst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Lecram said:

De helft veilen op voorhand en de helft voor de eerste bezoekers???

Of iedereen die het eerste half uur aankomt een ticket en dan loten??

Schattenjacht! De signeertickets worden verborgen over het hele terrein, wie eentje vindt kan een tekening krijgen. *evil grin*

Deel dit bericht

Link naar bericht

Breda heeft een fijn literatuurmuseum met o.a. illustraties, of is dat toch eerder in Den Haagh?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Lecram zei:

Het blijft altijd gezeur, geruzie en moeilijk.........geen enkel systeem heeft een 100% tevredenheid.

100% haal je nooit. Maar hoger dan die 10% van nu is wel een streefddoel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...