Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Yncke

Eerste halve finale achtercover 8 vs. achtercover 23

Welke achtercover vind jij de 'beste'?  

63 leden hebben gestemd

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen
  1. 1. Welke achtercover vind jij de 'beste'?

• Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 13-02-19 at 07:00

Recommended Posts

Voor mij is dit de finale en stopt hier het toernooi 😀 Duidelijk de twee mooiste achtercovers. Dezelfde stijl dat is waar, maar twee hele mooie tekeningen. Zeer moeilijk kiezen, maar B heeft dan toch dat ietsje meer. 

Dus bedankt aan de organisators en stemmers voor dit mooie toernooi, het was weer heel leuk om mee te doen 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Ron P said:

Dus bedankt aan de organisators en stemmers voor dit mooie toernooi, het was weer heel leuk om mee te doen 😉

Dankezeer, maar als je 't niet erg vindt, doen we nog nog even voort. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor A gekozen. Ik vind B veel te saai. In A zit vaart. Dat bruist.

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Ron P zei:

Voor mij is dit de finale en stopt hier het toernooi 😀 Duidelijk de twee mooiste achtercovers. Dezelfde stijl dat is waar, maar twee hele mooie tekeningen. Zeer moeilijk kiezen, maar B heeft dan toch dat ietsje meer. 

Lucky Luke gaat roet in het eten gooien, maar de mooiste finale gaat natuurlijk tussen Sarah en Robin en Frommeltje en Viola. Dat is: kindertijd versus pubertijd. Enerzijds onbezorgdheid, veiligheid, overzicht en niet te veel hoeven nadenken, anderzijds onzekerheid, chaos, keuzes leren maken, vallen en opstaan, eelt op je ziel kweken. 

Blijf je je verschuilen? Of durf je de sprong in het diepe te wagen?

Het kind?

Of de volwassene?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Vittorio zei:

Lucky Luke gaat roet in het eten gooien, maar de mooiste finale gaat natuurlijk tussen Sarah en Robin en Frommeltje en Viola. Dat is: kindertijd versus pubertijd. Enerzijds onbezorgdheid, veiligheid, overzicht en niet te veel hoeven nadenken, anderzijds onzekerheid, chaos, keuzes leren maken, vallen en opstaan, eelt op je ziel kweken. 

Blijf je je verschuilen? Of durf je de sprong in het diepe te wagen?

Het kind?

Of de volwassene?

Het kind of de de puber.

Voor de sprong in het diepe naar volwassenheid had je een andere backcover van Hislaire nodig.

image.thumb.png.433277d4599640c23d048df6710e6f63.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat kan ik hier nog aan toevoegen...? Ik kan het niet beter verwoorden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja. Maar. De kalverliefde, dát is de eerste grote diepte. Durf je te springen? Durf je gekwetst te raken? Dan kom je er hoe dan ook volwassen uit, zie het vierde Frommeltje-deel.

(Het gaat me steeds meer spijten dat Lucky L. de droomfinale om zeep gaat helpen...😒 )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als Sam vs Sarah&Robin voor het duel van de kinderstrip staan, dan had ik graag Frommeltje&Viola tgo Ragebol gehad als duel van de puberstrip.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Tuizentfloot zei:

Het kind of de de puber.

Voor de sprong in het diepe naar volwassenheid had je een andere backcover van Hislaire nodig.

image.thumb.png.433277d4599640c23d048df6710e6f63.png

Kan ik mijn stem voor deze ronde nog wijzigen naar deze? 😃

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zal mijn stem maar aan Sam geven vanwege het geel en het doet er toch niet meer toe :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...