Ga naar inhoud

Problemen met site


156

Recommended Posts

Ik ondervind de laatste weken toch heel wat problemen met de site.

Als ik niet ingelogd ben is het onmogelijk om nog nieuwe berichten te volgen. Ze worden gewoon niet getoond. Ik kan dit dan enkel oplossen door de cookies telkens te verwijderen. Als ik inlog worden de nieuwe berichten wel getoond.

En vandaag kon ik ineens niet meer op het subforum Chocolate Bar. Na uitloggen ging het weer wel.

Ik heb het op verschillende OS-en  (linux, Mac) en met verschillende browsers (Firefox, Brave, Safari).

Ik veronderstel dat ik niet de enige ben?

Link naar reactie

Ik heb nog geen klachten gekregen en de bezoekersaantallen zijn ook nog hetzelfde, zelf nog geen problemen gezien.

 

Als het enkel bij jou is dan zijn er verschillende mogelijke oorzaken.

- Je harde schijf kan corrupt geraken zodat die de kleine koekjes beschadigd.

- Als het bij verschillende toestellen is dan kan het je router of ISP zijn, router eens herstarten en bekijken of je het ook hebt op een ander netwerk.

- Je IP address veranderen, kan zijn dat een router herstart dit automatisch doet. (hier verwacht ik het meeste van)

- Probeer eens met een VPN, dit kun je hier uittesten al weet ik niet wat ze met koekjes doen.

https://hide.me/en/proxy

 

Link naar reactie

Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd de afgelopen dagen:

- verschillende hardware (HP, Dell, Mac, Asus)

- Verschillende OS: Linux, MacOS, Android

- Verschillende browsers: Firefox (verschillende versies), Brave, Safari

- Netwerk thuis, werk, VPN, achter firewall

 

Maakt allemaal niks uit. Het probleem doet zich altijd voor en dit sinds enkele weken.

 

Link naar reactie
12 hours ago, Bonte said:

Heb je nog steeds die problemen?

 

Misschien is dit nu ook opgelost 🤞

 

Ja, ik was er ook benieuwd naar, maar jammer genoeg is dat probleem er nog altijd. Het lijkt mij toch echt wel onwaarschijnlijk dat ik de enige zou zijn die dat heeft.

 

Als je niet ingelogd bent, wordt niet alles gerefresht.

 

Vb. Volgens de homepagina is het meest recente bericht in de Chocolate Bar er eentje van Mauser dat zonet geplaatst is:

 

reep1.thumb.jpg.82bc93a7443a4ab447fc746261d548db.jpg

 

Klik ik op Chocolate Bar, dan krijg ik:

 

reep2.thumb.jpg.4c12938304e85b4fa0f653c8475e68ec.jpg

 

 

Maar ga ik in de draad, dan staat er dat het 12 minuten geleden gepost is

 

reep3.thumb.jpg.fe990dc3bd080161422432cc98412be7.jpg

 

 

Als ik ingelogd ben heb ik dat probleem niet. Iedereen kan dit uittesten door een tijdje de site te bekijken zonder in te loggen.

 

Link naar reactie
On 2/19/2019 at 11:02 PM, Bonte said:

Op korte tijd merk ik niets, ik zal het bezien over langere periode.

 

Zopas ook een update uitgevoerd, hou eens in het oog of dat iets aanpast.

 

Ik heb het nu een tijdje in verschillende omgevingen geprobeerd, en ik heb de indruk dat het probleem van de refresh wel opgelost is nu.

Edit : neen, ik was te vroeg. Probleem is er nog steeds

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

De service die de servers onderhoud heeft momenteel een probleem met het bijhouden van het aantal gebruikers, de teller werkt niet en ook het aantal gebruikers die online zijn wordt verkeerd weergegeven. Dit zal hier ook een onderdeel van zijn, ze beloven dat het binnenkort opgelost zal zijn.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Ik kan via geen enkel toestel in het 'Vandaag Gekocht' (strips algemeen) posten.  Ik krijg dan volgende melding.

[[Template forums/front/topics/topic is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Maar in andere threads kan ik wél posten.  Vreemd, toch? 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 2 months later...

Waarom of hoe, geen idee.  Maar wanneer ik een bericht aan het opmaken ben, kan ik vaak geen gebruik maken van de bold of italic knop.  Ik selecteer de tekst, klick of tap op de functie, maar ze werkt niet.  Dit heb ik zowel in Vivaldi Browser (W10) als Edge (W8) als Chrome (smartphone, Android Pie) ... Het lijkt dus geen combinatie-probleem te zijn.  Dit is toch al enkele maanden het geval, maar ik heb het nog nooit gemeld.  Soms, hel sporadisch, werkt het wel.  Meestal niet.  Nog mensen?

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
18 uren geleden, esteban² zei:

Waarom of hoe, geen idee.  Maar wanneer ik een bericht aan het opmaken ben, kan ik vaak geen gebruik maken van de bold of italic knop.  Ik selecteer de tekst, klick of tap op de functie, maar ze werkt niet.  Dit heb ik zowel in Vivaldi Browser (W10) als Edge (W8) als Chrome (smartphone, Android Pie) ... Het lijkt dus geen combinatie-probleem te zijn.  Dit is toch al enkele maanden het geval, maar ik heb het nog nooit gemeld.  Soms, hel sporadisch, werkt het wel.  Meestal niet.  Nog mensen?

chrome on iPad

bold italic

 

Niet zo handig maar het werkt wel, ik kan het niet herhalen op m'n Mac. Als er nog mensen zijn die het willen uitproberen.

Link naar reactie
8 uren geleden, Waakwater zei:

Ik denk dat 't tijd is voor 'n nieuwe computer. Hoeveel problemen met 't forum kan één mens hebben?

Zoals gezegd, het is niet alleen op mijn computer (want W10 en W8 getest) en het komt ook voor op mijn Android Phone.  En geen enkele van de vorige problemen (muv driver voor Krita) had ook maar iets met mijn toestel te maken. ;) Dat draait overigens uitstekend sinds ik het eigenhandig herstelde.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Bold en italic.  Nu werkt het wel. (Vivaldi, W8)  De rest van de week niet, want ik heb er een paar keer op gevloekt. :D   Ik zeg het, het is echt totaal willekeurig en meestal wilt ie gewoon niet.  Wanneer ik tekst selecteer en op 'B' of 'I' klik / tap, gebeurd er niets.  Ik kan toch écht niet de enige zijn die het ondervind? 

Nuja, zo belangrijk is het niet.  Ik kan de code nog steeds zelf typen.  Een kleintje.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...