Ga naar inhoud

Grote finale achtercover 23 vs. achtercover 10


Yncke

Welke achtercover vind jij de 'beste'?  

69 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke achtercover vind jij de 'beste'?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 25-02-19 at 17:00

Recommended Posts

post-4-0-09788900-1486502376.png

 

 

Welke van deze twee achtercovers vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...?

 

 

Stemmen kan tot 25 februari, om 18u. Dan gaat de poll dicht, maar de draad blijft open voor verdere discussie.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen.

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel mag zich de mooiste achtercover ooit noemen!

 

 

A

 

image.png.3f92bfb9f3ec16ee804f9aa1b4447c

 

Een prachtige tekening die ook de sfeer van Sarah en Robin weergeeft. Meer moet dat soms niet zijn.

 

esteban²

 

 

B

 

10.jpg.15e95f2ead8665012d768bc7e177c118.

 

Dit is ook een klassieker:

 

Tom B

Link naar reactie

Ik had nog niet eens door dat deze gelanceerd was.  

Wat valt er te zeggen dat nog niet gezegd werd?  Sarah & Robin is en blijft voor mij sowieso de grote winnaar hier.  Dat deze in de finale zou terechtkomen, had ik nooit of te nimmer verwacht.  Gehoop, dat wel, maar ik dacht dat hij kansloos zou zijn tegenover enkele kleppers.  Sam, een gelijkaardig opzet, kwam ook heel ver.  Wat bewijst dat deze vorm van achterzijde doet wat ze moet doen.  Een wondermooie prent die de sfeer perfect weergeeft, de nodige info (en meer) netjes geschikt aan de zijkant, zonder het beeld te storen.

Succes @Tom B. Al zal ik degene zijn die dat nodig heeft, denk ik. :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
9 uren geleden, esteban² zei:

 Wat bewijst dat deze vorm van achterzijde doet wat ze moet doen.  Een wondermooie prent die de sfeer perfect weergeeft, de nodige info (en meer) netjes geschikt aan de zijkant, zonder het beeld te storen.

Verander 'de zijkant' door 'de onderkant' en je hebt cover B beschreven.

 

5 minuten geleden, Rik zei:

Op een Nederlands-Vlaams forum wordt de winnaar een Duitse cover. Hoe Europeser wil je het hebben...😁

Dat betekent gewoon dat het ontwerp gemakkelijk aangepast kan worden naar andere uitgaves/landen.

Link naar reactie
27 minuten geleden, Tom B zei:

Die vlinders met hun serpentine!

Niet meer nodig om de tegenstander te bekladden, je hebt al gewonnen.

 

Als je taart voor ons gaat bestellen (ik neem wel aan dat je dat van plan bent) kan ik dit adres aanbevelen:

 

http://www.taartenland.be/taarten-bestellen-online/3d-fototaart-met-eigen-foto/index.cfm

 

Misschien leuk om de winnende achtercover op het glazuur te laten printen:

 

958060098_Screenshot2019-02-19at12_01_05.thumb.png.cd95367b0ebb2270d19d761f664ede6c.png

 

Link naar reactie
2 uren geleden, Bonte zei:

arg, nu let ik daar heel de tijd op.

 

Zowel de serpentine als houtnerven had ik nooit op gelet tot nu. :zluke1:

En die tweede kat op de achtercover van F&V of de ouwe hekshanden van Rhonda had blijkbaar ook niemand gezien. Op wat letten jullie eigenlijk wel?

Link naar reactie
19 minuten geleden, Tom B zei:

Op wat letten jullie eigenlijk wel?

 

Op de tetten van Rhonda, niet op haar handen. En of de titels op de ruggen van een albumreeks wel lijnen. Dat vat het aardig samen, vrees ik. 

 

De runderen bij Sarah & Robin zijn trouwens niet goed (te klein) geoormerkt. Bij de voorste runderen zit het merk zelfs achterop het oor 🙄 

Link naar reactie
1 uur terug, Tom B zei:

En die tweede kat op de achtercover van F&V of de ouwe hekshanden van Rhonda had blijkbaar ook niemand gezien. Op wat letten jullie eigenlijk wel?

Bij Rhonda werd ik teveel afgeleid door het uitzicht op het berglandschap. Terecht want het gaat om het grote geheel en niet om de details...die leiden alleen maar af..

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
1 uur terug, Vittorio zei:

 

De runderen bij Sarah & Robin zijn trouwens niet goed (te klein) geoormerkt. Bij de voorste runderen zit het merk zelfs achterop het oor 🙄 

Die tags gaan onder langs het oor en bedekken zo beide kanten. Simpel, toch? :)

 

Bij Luke klopt er wel meer niet aan die schaduw. Let ook op de vorm van zijn benen of bovenal de positie van die revolverhouder.

 

Al het gevit opzij gelaten, ook nog wat genieten van de inzendingen hé, hastn. :p

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
2 hours ago, linthout said:

Maakt dat iets uit? Zijn schaduw is zijn schaduw ook niet, want hij grijpt nog naar zijn revolver.

Je moet je zijn haar en zijn sigaret eens naar de andere kant voorstellen!

Dat werkt helemaal niet!

Natuurlijk maakt dat niet uit, het perspectief klopt ook niet in veel strips maar dat is ook de bedoeling omdat het beter werkt. Maar soms let je er wel op.

Link naar reactie
2 uren geleden, Vittorio zei:

Dat filmpje probeert wel meer ondeugden weg te poetsen, zijn sigaret bijvoorbeeld. We zouden beter moeten weten, in plaats van verkrampt naar eerherstel te zoeken, toernooiwinnaars moeten het goede voorbeeld geven.

 

Hang 'em High ! Hang 'em High ! Hang 'em High !

 

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfe

 

 

Yep, diskwalificatie lijkt mij wel op zijn plaats.... We roepen gewoon Frommeltje als winnaar uit 😂

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
8 uren geleden, Vittorio zei:

De runderen bij Sarah & Robin zijn trouwens niet goed (te klein) geoormerkt. Bij de voorste runderen zit het merk zelfs achterop het oor 🙄 

Oormerken zijn dubbel, dus een aan de voorkant en een aan de achterkant van het oor, en dan worden die samen geduwd. Ze hadden wel inderdaad iets breder mogen zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...