Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Yncke

Grote finale achtercover 23 vs. achtercover 10

Welke achtercover vind jij de 'beste'?  

69 leden hebben gestemd

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen
  1. 1. Welke achtercover vind jij de 'beste'?

• Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 25-02-19 at 17:00

Recommended Posts

2 hours ago, linthout said:

Maakt dat iets uit? Zijn schaduw is zijn schaduw ook niet, want hij grijpt nog naar zijn revolver.

Je moet je zijn haar en zijn sigaret eens naar de andere kant voorstellen!

Dat werkt helemaal niet!

Natuurlijk maakt dat niet uit, het perspectief klopt ook niet in veel strips maar dat is ook de bedoeling omdat het beter werkt. Maar soms let je er wel op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Bonte zei:

Lucky Luke z'n haar golft naar rechts (of vooruit) maar op z'n schaduw is het tegenovergesteld, zelfde voor z'n sigaret.

Daar let ik dan wel op. :mellow:

Zijn haar golft in beide gevallen gewoon vooruit.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dit is natuurlijk veel ernstiger:

10.jpg.15e95f2ead8665012d768bc7e177c118.jpg.62326b708e18fdfa0f4903cfa91b0f97.jpg

Maurice de Bévère???

We hebben dus géén taart en ook nog eens een winnaar met een verkeerd gespelde auteursnaam 🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, esteban² zei:

Die tags gaan onder langs het oor en bedekken zo beide kanten. Simpel, toch? :)

Je hebt gelijk 😦 Deze uitglijder én het onvergeeflijke, verschrikkelijke auteursnaamdrama op de achterkant van B hebben me er toe doen besluiten mijn stem naar A te verplaatsen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, esteban² zei:

Of is het stiekem dan toch de taart die je zo ver gekregen heeft? 😛 

Nou, je moet de formidabele impact van die ijzingwekkende spelfout niet onderschatten hoor. 

En dan blijkt die smeerlap ook nog eens iemand in de rug te schieten. Bah!

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minutes ago, Boekenmagazijn said:

Niet zo moeilijk als het lijkt, hij schiet 'm in de rug.

Heh. Zo had ik 't eigenlijk nog nooit bekeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Allez jongens, die schaduw van Lucky Luke leidt toch gewoon een eigen leven doordat hij te traag is. Dat is toch heel bewust zo gedaan, dat dat niet klopt. En hij schiet helemaal niet in de rug.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat filmpje probeert wel meer ondeugden weg te poetsen, zijn sigaret bijvoorbeeld. We zouden beter moeten weten, in plaats van verkrampt naar eerherstel te zoeken, toernooiwinnaars moeten het goede voorbeeld geven.

Hang 'em High ! Hang 'em High ! Hang 'em High !

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfe

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Vittorio zei:

Dat filmpje probeert wel meer ondeugden weg te poetsen, zijn sigaret bijvoorbeeld. We zouden beter moeten weten, in plaats van verkrampt naar eerherstel te zoeken, toernooiwinnaars moeten het goede voorbeeld geven.

Hang 'em High ! Hang 'em High ! Hang 'em High !

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfe

Yep, diskwalificatie lijkt mij wel op zijn plaats.... We roepen gewoon Frommeltje als winnaar uit 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Volgens mij zit daar de oorzaak van de snellere Luke dan zijn schaduw: in zijn rol van schaduw is hij genoodzaakt met linkerhand te schieten, en dat terwijl de schaduw net als Lucky Luke rechtshandig is. Indien de schaduw met rechts mocht schieten, dan was hij even snel als Luke.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Vittorio zei:

De runderen bij Sarah & Robin zijn trouwens niet goed (te klein) geoormerkt. Bij de voorste runderen zit het merk zelfs achterop het oor 🙄 

Oormerken zijn dubbel, dus een aan de voorkant en een aan de achterkant van het oor, en dan worden die samen geduwd. Ze hadden wel inderdaad iets breder mogen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 19/2/2019 om 17:08, Tom B zei:

Ik ben over die nerven begonnen, dus mag ik ook over die serpentines beginnen.

Ook nerven te bespeuren bij Sarah en Robin.  

image.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Tuizentfloot zei:

Volgens mij zit daar de oorzaak van de snellere Luke dan zijn schaduw: in zijn rol van schaduw is hij genoodzaakt met linkerhand te schieten, en dat terwijl de schaduw net als Lucky Luke rechtshandig is. Indien de schaduw met rechts mocht schieten, dan was hij even snel als Luke.

Ha! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, Tuizentfloot zei:

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 2/20/2019 at 9:23 AM, Bonte said:

arg, nu let ik daar heel de tijd op.

Zowel de serpentine als houtnerven had ik nooit op gelet tot nu. :zluke1:

Logisch. Jij bent niet gek. De anderen wel.

De uitslag van het toernooi vind ik niet relevant voor de stripgeschiedenis. Met of zonder nerven. 🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht