Ga naar inhoud

Dark Dragon Books


Recommended Posts

Mogen best hun eigen topic krijgen :)

Anders weet ik ook niet waar ik dit soort dingetjes mag posten :(

 

 

hier een GORINCHEM 2013 primeur!

 

PRIMEUR!

Game of Thrones Hardcover Collection
met 12 exclusieve covers van 12 (inter)nationale TOP artiesten.

Oplage is gelimiteerd tot 100 exemplaren per deel. Deelnemende artiesten zijn: Didier Crisse, Philippe Xavier, Louis, Mike Ratera,... Clint Langley, Romano Molenaar, Vincenzo Cucca, Jorg de Vos, Chris Evenhuis, Valentin Sécher en "last but not least" Paul Renaud.

 

De cover van het 12e en laatste album wordt getekend door een mystery artist die op een later tijdstip bekend wordt gemaakt.

 

Vanaf volgende week op de Stripdagen in Gorinchem starten we met de inschrijving op deze Collectie. Kom dus bij ons langs als je zeker wilt zijn van jouw inschrijving.

post-130-0-51046300-1362148930_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik ben sinds vorig weekend met mijn vrouw de TV-serie aan het bekijken (vanavond aflevering 4) en ik moet zeggen dat ik vooralsnog de fuss (9.4 op IMDB!) rond deze serie niet snap. Het begon nochtans geweldig, met die Witte Lopers die die drie van de Nachtwacht overvallen, maar eigenlijk kabbelt het sindsdien maar wat verder.

Link naar reactie

De winter moet nog komen, hè ;-)

 

 

 

 

Meer info van de uitgever:

 

Het intekenen gaat als volgt:

De albums kosten 25 euro per stuk. We gaan ze in 2 batches versturen van iedere keer 6 albums. Dus deel 1-6 eind 2013 en deel 7 -12 medio 2014.

 

Je tekent dus in voor alle 12 delen.

Vooraf op de beurs betaal je 25 euro (cash/pin) voor transport, administratie & handling.

Via een eenmalige machtiging worden de volgende bedragen overgemaakt.

150 euro wordt automatisch eind 2013 overgemaakt van je rekening.

150 euro wordt automatisch medio 2014 overgemaakt van je rekening.

Link naar reactie

De winter moet nog komen, hè ;-)

 

 

 

 

Meer info van de uitgever:

 

Het intekenen gaat als volgt:

De albums kosten 25 euro per stuk. We gaan ze in 2 batches versturen van iedere keer 6 albums. Dus deel 1-6 eind 2013 en deel 7 -12 medio 2014.

 

Je tekent dus in voor alle 12 delen.

Vooraf op de beurs betaal je 25 euro (cash/pin) voor transport, administratie & handling.

Via een eenmalige machtiging worden de volgende bedragen overgemaakt.

150 euro wordt automatisch eind 2013 overgemaakt van je rekening.

150 euro wordt automatisch medio 2014 overgemaakt van je rekening.

 

Zit ik hier te kijken naar een domiciliëring voor stripverhalen?

 

Nick;

Link naar reactie

Ik heb op zich wel intresse in deze boeken.

MAAR

 

Ik zal toch echt niet een automatische incasso afgeven.

Bijbetalen om de boeken thuisgestuurd te krijgen?

 

Gewoon boeken op een beurs afhalen en ter plekke cash betalen.

Dat zou toch geen probleem moeten zijn?

 

Anders worden het toch gewoon de SC, of sla ik deze serie over.

Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn!

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

En dat de Nederlandse versie, zoals bij Slaine, 4 x verzorgder en mooier is dan de Engelse. ;)

Ik heb de Nederlandse versie van dbb, zeer mooie boeken idd.

 

Maar ik vind het toch jammer dat ze 3 boeken van nauwelijks 100 paginas per stuk uitgeven in 6 hardcovers...

 

''The horned god'' (of #0 bij ddb) is overigens in het Engels mooier/groter en kun je voor iets meer als een tientje oppikken, terwijl ddb er 50 euro voor vraagt.

Die heb ik dus ook maar in het Engels gekocht.

Link naar reactie

In het engels is daar nog maar een paar maanden geleden een HC van uitgekomen, groter dan die van DDB was die wel niet, maar alleszins dikker en goedkoper. ;)

Die van ddb is 23cm in hoogte en die Engelse is 25.8cm in hoogte.

 

Niet tot dat zo interessant is, maar om aan te geven dat die zekers niet onderdoet voor de ddb uitgaven ondanks dat die veel goedkoper is.

Link naar reactie

Ik zag juist het volgende
 

 

Philippe Xavier (Verloren Paradijs, Kruistocht & Conquistador) heeft een opzet gemaakt voor zijn bijdrage aan de Game of Thrones Hardcover Collection. En let vooral ook op de schaduw achter Daenerys. Uiteraard wordt de finale versie geïnkt en ingekleurd. Deze opzet geeft je al een aardig beeld van waar hij heen wil. TIP! Wil je je ook inschrijven op 1 van de 100 exemplaren die we laten maken van deze exclusieve Collectie? Dan raden we je aan daar niet te lang mee te wachten. We zijn inmiddels na 3 weken al ruim over de helft. Schrijf je in via

post-130-0-64587800-1364978223_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik lees helemaal niets meer over nieuwe uitgaven van DDB inzake de gebundelde uitgaven, o.a. Luxley, Gesel gods, Kristalen zwaard. Ik had gehoopt dat hiermee nog meer onafgewerkte strips alsnog hun vertaling zouden vinden. Zeker in de nalatenschap van Talent zitten nog wel enkele pareltjes, is er nog nieuws op dit gebied?

Link naar reactie

Ze hebben het verkeerd aangepakt want het kleine formaat verkocht voor geen meter.Kort na verschijning werden al titels gedumpt.

Als dit werd uitgegeven zoals bijv. Adler of Klaagzang integraal ,was de verkoop veel beter geweest.

Je kreeg gewoon koppijn om op zo'n klein formaat te moeten lezen , veel te druk !

Link naar reactie
Gast Kontiki

De keuze van het formaat was voor mij ook de reden om deze nochthans uitnodigende integrales niet aan te schaffen... Zeker voor het Kristallen Zwaard vond ik het echt sneu  (en met Animal Kingdom reeks doen ze het nog eens dunnetjes over :(  )

Die Animal Kingdom-opmerking slaat nergens op. De oorspronkelijke Franse uitgaven zijn namelijk op hetzelfde formaat!

Bij Conan en Red Sonja gebeurt het omgekeerde: de comicpagina's worden op een gewoon albumformaat gedrukt. En zo komt het heelal in evenwicht ;-)

Link naar reactie

Die Animal Kingdom-opmerking slaat nergens op. De oorspronkelijke Franse uitgaven zijn namelijk op hetzelfde formaat!

Bij Conan en Red Sonja gebeurt het omgekeerde: de comicpagina's worden op een gewoon albumformaat gedrukt. En zo komt het heelal in evenwicht ;-)

 

Ahh I see, dat wist ik niet... My bad.  Bedankt voor de info Kontiki.

 

Ter overweging ;

 

Toen DDB de Red Sonja's uitgaf was het inderdaad de luxueuze 'look & feel' van de uitgave  (nee, niet verkeerd interpreteren ;) ), die me deed besluiten om deze aan te schaffen.

In comic formaat zou ik waarschijnlijk gepast hebben...    Dus wat mij betreft een goeie move van DDB in dat geval, waarvoor dank :)

Link naar reactie

Een diike proficiat aan Amin en Rian, zijn echtgenote (hopelijk goed geschreven)

Ik heb maar enkele van Uw strips, vermits de meeste niet tot mijn genre behoren (mijn idee hé mannen), maar vanuit zakelijk oogpunt bekeken denk dat jullie na 3 à 4 jaar bestaan goed beginnen te boeren.

 

 

Diogenes,

 

dat :cheerf2: is dat nu een vrouwtje dan wel een wulps manneke :cheerf2:

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Sinds eind Mei klaar met het proofreaden van Ravine #2.
Wat een ENORM verschil om het visueel na te lezen. Heb er nog een lading verbeteringen (20) in aangebracht, die ik gewoon niet had opgemerkt in mijn gewone document, maar die het in het visuele medium van stripboeken duidelijk maakt, dat het anders en beter kan.
Ravine #1 had trouwens nog 25 verbeteringen nodig.

 

En nu ligt het dus bij de printer... en de folders zijn klaar.

Vraag ernaar bij je plaatselijke zaak!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

 

Dark Dragon Books brengt misschien Belladonna van Ange & Pierre Allary integraal uit.  Maar om zeker te zijn zien ze graag 200 likes op hun facebook bij dat voorstel. (geen idee hoe ik een inidvidueel bericht moet linken, dus maar gewoon de pagina en naar beneden scrollen) Dus voor al diegene die dat graag zien gebeuren...

 

Link naar reactie

Pfffff , Belladonna ,had het nu maar Narrenschip of Macht der onschuldigen geweest.De enige 2 reeksen die ik op dit kleine kloteformaat

zou kopen.Na het debacle Love 2 (waar ze het durfde om het formaat tov deel 1 te wijzigen en nog verdomd kleiner te maken )koop ik bijna

niks meer van DD.

Als er nu één strip op groot formaat moet zijn , dan deze wel.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...