Ga naar inhoud

Dark Dragon Books


Recommended Posts

  • 1 month later...

Acties Dark Dragon & Silvester: dump hardcovers tegen 9,95

 

Tijden veranderen!

De enige constante is "verandering" en ook in de markt voor stripboeken is dat het geval. Nog niet zo lang geleden werden strips in grote oplages tegelijkertijd gedrukt. En als een titel op was, werd deze gemakkelijk herdrukt. Die tijden zijn definitief voorbij.

Dark Dragon Books drukt nu alleen nog in kleine oplages waarbij geldt op = op. Herdrukken zijn een grote uitzondering op deze regel geworden. Ons advies is dan ook om niet te lang te wachten met het aankopen van een nieuwe titel.

 

Waarom "HOT PRICES" ?

We weten als geen ander dat het vrijwel onmogelijk is om alles te kopen wat je leuk lijkt. En helemaal als het stripaanbod zo groot is. Met onze permanente HOT PRICES hopen we het gemakkelijker voor je te maken om een serie een kans te geven.

 

Zie:

http://www.darkdragonbooks.com/c-2923785/hot-price/

http://www.silvesterstrips.nl/nieuws/2015-hot-price/

Link naar reactie

Niourk is ook wat mij betreft zeer goed. Gaat over een kereltje dat in een post-apocalyptische wereld in een jager-verzamelaar stam leeft. Een en ander beweegt de stam om te vertrekken en het kereltje ontdekt op die reis elementen uit de oude, ontwikkelde beschaving. Goed verteld en zeer goed tekenwerk.

 

De verhalen van het Universum van Stefan Wul (Niourk, Enorm Angst en Valstrik op Zarkass) zijn trouwens ook gewoon in SC verkrijgbaar (en dan een eurotje goedkoper).

Link naar reactie

Niourk is ook wat mij betreft zeer goed. Gaat over een kereltje dat in een post-apocalyptische wereld in een jager-verzamelaar stam leeft. Een en ander beweegt de stam om te vertrekken en het kereltje ontdekt op die reis elementen uit de oude, ontwikkelde beschaving. Goed verteld en zeer goed tekenwerk.

 

De verhalen van het Universum van Stefan Wul (Niourk, Enorm Angst en Valstrik op Zarkass) zijn trouwens ook gewoon in SC verkrijgbaar (en dan een eurotje goedkoper).

 

Ow, dan wordt het gewoon de SC, bedankt voor de tip.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Ow, dan wordt het gewoon de SC, bedankt voor de tip.

 

En 't bleek een dubbel goeie tip te zijn. Zojuist heb ik de flyer van DDB doorgebladerd en 't laatste deel verschijnt (net als de resterende albums van Het Universum van Stefan Wul) blijkbaar alleen in SC...

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 months later...

SLA JE SLAG!!

 

Black Friday week actie met forse kortingen  http://www.darkdragonbooks.com/c-3234728/black-friday-week/

 

 

Ik pak Freakschool mee!!

En Rabbids voor mijn kids!

En de nieuwe ShiXiu!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

wanneer zal DDB de overige albums van Tessa vertalen ?

 

Blijkbaar niet meer, in de nieuwe catalogus staat er dat serie compleet is.

 

Van BOERENBEDROG gesproken.

 

Deze uitgeverij heeft echt lak aan zijn lezers.

Formaat dat plots verkleint(verloren paradijs).

De helft van een reeks in HC uitgeven en dan plots alleen nog SC(stefan wull/urban).

Reeksen als compleet verkopen terwijl dat alles behalve zo is.(Freak School/Tessa).

 

Voor mij hoeft het echt niet meer...

Link naar reactie
  • 6 months later...

Vraag: hebben ze Tessa stopgezet? Er zijn nu vier delen, maar er zouden er zeven moeten zijn volgens de site van DDB zelf..

nieuwste deel stond aangekondigd.

 

En eerlijk gezegd.... dit jaar komen er wel ERG veel mooie nieuwe titels uit, zeg!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...