Ga naar inhoud

Dark Dragon Books


Recommended Posts

Ik had er nog niet over gehoord, en ik moet zeggen de hier getoonde cover vond ik ook maar niks, maar blijkbaar zijn er op de SSZ site al verschillende posts geweest hierover. Als je al die tekeningen daar ziet is dat toch wel mooi. OK, dat de mosterd bij Don Lawrence gehaald is valt niet te ontkennen, maar is dat erg?

 

Misschien hebben degenen die hier negatief reageerden ook niet stilgestaan bij dat andere beeldmateriaal. Daarom:

 

Lemuria1.jpg

 

Lemuria1_PL.jpg

 

Lemuria3_Coast.jpg

 

Lemuria4_Phase3.jpg

Link naar reactie

Ik heb met plezier de commentaren op de SSZ van Syste over Lemuria gelezen. En die Apriyadi kan echt wel tekenen hoor. Dat verhaal in p@per van hem was ook zeer knap getekend. Ja ok, Don Lawrence, maar er zijn slechtere invloeden te bedenken.

Ik spreek me verder niet uit over het verhaal omdat ik dat nog niet gelezen heb natuurlijk, maar om het helemaal op basis van 1 niet zo bijster goeie WIP-cover af te kraken is dan ook wel een béétje snel. En ik vind die titel helemaal niet zo slecht geplaatst eigenlijk. 

Link naar reactie

Misschien zoek ik er teveel achter. Akkoord.

Ik accepteer volhartig dat ik op mijn plek wordt gezet :) , Retep!

 

Ik denk dat ik een paar keer te vaak verrast ben door (in mijn ogen) ongefundeerde opmerkingen. Maar dat is completely my POV!

Mijn POV is dat ook al langer, vandaar dat ik niet veel meer post. Ik heb daar geen spijt van.

Link naar reactie

Je blijft maar posten dat je niet post ;)

Niks zeggen jôh, dan blijft ie gewoon posten.

 

Mijn POV is dat Boom altijd heel positief is over DD, dat mag maar Boom je verdedigingsmechanisme voor deze sympathieke fantasy uitgever staat erg strak afgesteld. Want Boom jij maakt je druk en Mask komt gewoon met een hele scherpe tegenzet. Ga het niet kopen maar die platen overtuigen wel (voor wie ze nog niet gezien had op de SSZ site, allen daarheen!) :)

Link naar reactie

Ik had de platen al uitvoerig bekeken en me verdiept in het verhaal. Waarom? Het is fantasy: daarom! Maar het staat me echt helemaal niet aan. Ik vind de tekeningen gatlelijk (maar in their defense ik vind de tekeningen van Don Lawrence ook gatlelijk) en het verhaal klinkt ontzettend dertien in een dozijn. Soweiso vind ik Algera een hele slechte scenarist. Ik heb op de site van de SSZ dat Peter R De Vries album van hem gelezen en dat beschouw ik nog steeds als één van de slechtste dingen die ik gelezen heb op stripgebied. Dus nee: ik ga dit toch echt niet kopen.

 

Overigens: ik heb een voorkeur voor blondines en brunettes. Niet voor roodharigen. Sorry Erik.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

 

Mijn POV is dat Boom altijd heel positief is over DD, dat mag maar Boom je verdedigingsmechanisme voor deze sympathieke fantasy uitgever staat erg strak afgesteld.

Ach... ik denk dat het idd komt omdat ik redelijk dicht bij de bron zit en omdat ik nieuwe inititatieven op de stripmarkt geweldig vind ZEKER als ik er zelf achter sta (als liefhebber).  Point taken :)

All good

 

Merry Xmas :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Gast Kontiki

In het maandblad Ché staan vandaag 3 pagina's pin-uptekeningen van Louis, de tekenaar van Tessa. Op een vierde pagina staat een artikel over hem.

Wie staat er niet meer in? Jan Bosschaart met zijn pin-upschilderij van de maand.

Link naar reactie
  • 3 months later...

 Volgens mij heeft ze zelfs dezelfde cupmaat (daar zal ze uiteraard eerst op geselecteerd zijn  :e011:  )

:)

 

Els doet dit uit haar eigen. Niemand die deze dame hoeft te selecteren :)

 

Heb je beide banners vertaald? Dat zal een flinke klus zijn geweest!  :e012:  :e007:

LOL

Goeie!

 

schaduw van de lampen waarschijnlijk

tuurlijk. Els ziet er in het echt goed uit. En snorloos :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Over strips gesproken!

 

Ik weet van de plannen voor 2015 en die zijn WAAAANZINNIG!! Zulke aparte en prachtige strips die anders nog nooit onder mijn ogen waren gekomen! Ik kijk er enorm naar uit!

 

En voor volgende maand kijk ik enorm uit naar Beauty & Beast, want die wil ik zeker hebben en dan neem ik ook de eerdere Snowwhite mee!!!

Ik koop weinig tot geen strips... hier maak ik een uitzondering voor!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Het probleem met DDB is dat ze geen lijn hebben in hun uitgaven Ze pikken alles op wat langs komt en niet alleen betekent dat geen kwaliteitscriteria zoals ik meerdere malen heb mogen vaststellen maar daarnaast heb ik geen flauw idee wat ik aan ze heb. Comics, Franse Strips, Nederlandse Strips. Valt me nog mee dat ze nog geen manga uitgeven, Ook qua genre is het alle kanten op. Ze zijn begonnen als fantasy uitgeverij. Toen snapte ik het nog. Ik vond het wat vreemd dat ze zowel comics als eurostrips uitgaven maar gezien het allemaal in het fantasy genre was kon ik daar wel inkomen. Toen deden ze opeens ook gameverstrippingen erbij, van games die beslist niet fantasy achtig zijn (splintercell herinner ik mij) Daarna zijn ze gagstrips gaan doen (effing gagstrips!!!) En nu dus ook superhelden met TMNT. DDB is de vergaarbak geworden voor alles wat men nergens anders kwijt kan.

 

*Begin Ravine rant*

Bovendien ben ik nog steeds boos over wat ze met Ravine hebben gedaan, hun enige echt goeie reeks. Ravine is (in termen van lengte) een graphic novel reeks met delen van over de 100 paginas ieder en geen comic reeks bestaande uit losse issues van pakweg 25 paginas. Echter ipv gewoon de reeks uit te geven zoals in het Engels besloten ze om deel 1 van (als ik me niet vergis) 130 paginas in drie delen uit te geven over een pariode van een paar maanden. Wat uiteraard niet werkte. Doordat het allemaal eigenlijk één deel is klopt de opbouw per album niet meer. Feitelijk heb je ipv in één deel een itroductie, kern en slot nu dus deel1: introductie, deel 2: kern, deel 3: slot en er is een reden waarom ieder fictiewerk dus ook ieder album die volgorde behoort te hebben. Anders is het gewoon saai en raakt de lezers gedesinteresseert. Naar mijn mening is de lauwe reactie van deze reeks ook voor een groot gedeelte wijten aan hoe DDB m heeft uitgegeven tot nog toe ipv de daadwerkelijke kwaliteit van de reeks.

*einde Ravine rant*

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...