Ga naar inhoud

Een hoop strips te koop... hoe begin je daar aan? o.a. Ravian, Aquablue, Axel Moonshine


Aerogi

Recommended Posts

Ik heb een hoop strips te koop, om verschillende reden. ofwel dubbel gekocht, ofwel niet mijn meug, maar eigenlijk vooral plaats te kort. ik heb 5 Billy boekenkasten en ze zitten vol. Dus tijd om wat weg te doen. Orders van de chef :/

 

Mijn vraag is eigenlijk wat de beste manier is? Meestal neem ik mijn dubbels mee naar de rommelmarkt, maar die éne keer dat we elk jaar staan, is eigenlijk de moeite niet. Op Ebay kan ik ze aanbieden, maar verzendkosten voor 1 of 2 strips is wel nogal veel vind ik. Of toch via Catawiki het hele zootje er op zetten met het risico er te weinig voor te krijgen? Of per bundels apart? Of toch maar hier proberen? Bvb Ravian, beter één per één of toch proberen om ze allemaal in één koop aan te bieden? 

 

Foto 2647 en 2648

deze zijn spiksplinternieuw, niets in geschreven. Attila is een complete bundel in hardcover. Het zijn een aantal strips die ik heb gewonnen maar niet mijn ding. Foto 2648 zijn eigenlijk dubbels die ik heb gekocht. 

 

Opmerking: op alle andere foto's is een datum geschreven op de eerste pagina!

 

foto's 2649 en 2650 is een bijna complete reeks van Ravian. Let wel, de Dargauds zijn in een staat tweedehands, die ik op rommelmarkten heb gekocht. Enkel in de laatste nummers ontbreken er een paar. Ideaal denk ik voor iemand die Ravian wil ontdekken? 

 

foto's 2651 2652 en 2653

Een bijna complete verzameling van Axel Moonshine. Blijkbaar zijn nrs 18 tem 20 verschenen bij Vaisseau d'argent. Daarvan ontbreken er 2 stuks. Verder compleet t.e.m. nr 32. Ook hier een aantal eerder rommelmarktstaat, een aantal zo goed als nieuw. 

 

Foto 2654

Arctica is nr 7, HC. de andere reeksen zijn telkens de eerste delen. Maar deze reeksen zijn uiteindelijk niet mijn ding. 

 

Foto 2655 

Ethan Ringler zijn alle 5 de delen, Imago Mundo de eerste 6. 

 

Foto 2656

Aquablue, lijkt een geweldige reeks, maar nummering vind ik wat bizar, en ik geef het op. Voor de liefhebber

 

Foto 2657

complete reeksen denk ik

 

Foto 2658

opnieuw complete reeksen. Behalve natuurlijk de macht der onschuldigen waar het 5e deel ontbreekt. 

 

Foto 2659

verband der opalen is compleet denk ik. Cassio zijn de eerste 4 delen, vond ik wel goed, maar geen zin om de nieuwe delen te kopen. daarnaast nog wat losse nummers dubbel gekocht. 

DSC_2647.JPG

DSC_2648.JPG

DSC_2649.JPG

DSC_2650.JPG

DSC_2651.JPG

DSC_2652.JPG

DSC_2653.JPG

DSC_2654.JPG

DSC_2655.JPG

DSC_2656.JPG

DSC_2657.JPG

DSC_2658.JPG

DSC_2659.JPG

Link naar reactie
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...