Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Waakwater

Stripvrienden

Recommended Posts

Laten we strippersonages verbinden over de pagina's van hun albums heen. Wie zou best wel'ns met elkaar bevriend kunnen zijn, of welke koppels zijn volgens jou de nieuwe romeo en othello?

Let the tindering begin.

The Killer vriendjes met Blacksad. Dat lijkt me een knaller.

tueur01.jpg

3057700-blacksad.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Leuk dit! Ik stel me zo voor dat Ravian en Laurine worden uitgezonden om de scenariotechnische puinhoop bij Storm en Roodhaar op te lossen. Beide koppels raken vanzelfsprekend bevriend (Ravian krijgt krachttraining van Storm, Roodhaar neemt Laurine mee naar de uitverkoop in het modehuis).

150px-Valerian_and_Laureline.jpg31222815_375113349655006_1289756607151865856_n.jpg.c0c9837f78fd3bc1fe2a748fca9d462b.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor de goede verstaander bedenk ik nog het volgende: de vriendschap tussen Roodhaar en Laurine zou nog aantrekkelijker in beeld gebracht kunnen worden als Roodhaar (of Laurine) haar haar blauw verft... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 minuten geleden, bouncer zei:

image.png.af8374ac1256d82cfd6ae22e6d734efc.pngimage.thumb.png.af35b071a09926272530751dbc6dddc2.png

Dat ik dat niet eerder bedacht heb. Twee Jodorowky karakters die samen een volledig stel armen hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...