Ga naar inhoud

Pokemon GO


Recommended Posts

Een vijftal jaar geleden kocht ik een dure smartphone. Cadeautje aan mezelf wegens hersteld van ziekte. Daarbij nam ik mobiel internet.

Een paar maand later kletste het ding aan fietssnelheid tegen de grond. Dan maar terug een gsm gekocht, en adieu internet.

Nu eindelijk weer een smartphone gekocht met alles erop en eraan. Dus wil ik wel eens dat Pokemon GO spelletje spelen, dat drie jaar geleden zo populair was.

Eigenlijk had ik om de honderd meter een figuurtje verwacht, maar dat valt dik tegen. Soms vind je er drie op tien minuten, maar even goed wandel je een uur zonder figuurtje aan te treffen. En juist ondervonden dat het aantal knikkers dat je per dag kan werpen beperkt is. Maar betalen voor spelletjes doe ik nooit.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dat spelletje? Of een goeie website kennen met de nodige uitleg?

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

De meeste Pokémon zitten aan stops en gyms, er zijn slechts enkele plaatsen waar ze ook zonder die stops voorkomen. 
Je kan zoveel ballen gooien als je wil, maar je moet er natuurlijk hebben. Die krijg je door aan stops te draaien. 
En het spel is nu inderdaad veel uitgebreider dan twee jaar geleden. Alleen irl goed uit te leggen. ;) 

 

Het leukste aan het spel is, dat ik er een hoop mensen heb door leren kennen. Dankzij de raids, en de community days. 

En ook de wandelingen natuurlijk. Plaatsen, in Gent bijvoorbeeld, waar ik anders nooit zou komen. 

Link naar reactie
  • 1 month later...

In 2016 heb ik een aantal maanden (redelijk intensief) gespeeld. Toen heb ik alles verzameld wat op dat moment beschikbaar was in Europa. 

Omdat het vanaf dan enkel repetitief was, heb ik dat toen stilgelegd.

Vorig jaar heb ik het hernomen. In de twee jaar dat ik het niet heb gespeeld is er heel wat bijgekomen. Raids, en nieuwe generaties om maar iets op te noemen. Sindsdien speel ik het quasi elke dag wel even. 
 

 

Link naar reactie

Speel het zelf ook wel iedere dag . Tot level 30 gewoon lekker stops draaien, raids doen en wat goede pokemons uppen een leger Machamp's en draken helpt je al behoorlijk op weg. Kijk ook naar de quests om hier de voor jou belangrijke pokemons uit te halen. Met de 50 muntjes per dag die je meestal wel haalt door 3 gyms te pakken of bij te vullen kan je al snel je item en pokemon ruimte verhogen. Wat het spelen een stuk makkelijker maakt. 

Link naar reactie

Ik speel het nog steeds elke dag. Het brengt me naar plaatsen waar ik anders nooit zou wandelen en het forceert me om min. 7K stappen per dag te wandelen. De keren dat ik een blokje ben omgelopen, zijn niet te tellen.

 

In het begin kom je idd niet teveel Pokemons tegen. Op hogere levels struikel je erover. Het varieert natuurlijk of je in een stad ( Brugge is een walhalla met die oude gebouwen ) bent of niet. Belangrijk is dat je je pokemon elke dag in een gym dumpt. Zo krijg je 50 'munten' per dag en kan je het spel gemakkelijk gratis blijven spelen. 

 

Oh btw mijn trainercode is 1960 1684 9004

 

 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...