Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
schoeren

Oplichting 2de hands site-strips

Recommended Posts

32 minuten geleden, JPAR zei:

Oh oh oh. En de politie ziet dit niet als een georganiseerde oplichter waartegen opgetreden moet worden? Ook al zijn de afzonderlijke bedragen dan geen 750+, maar alles bij elkaar opgeteld.....

Dan moet je al met 5 man gezamelijk klacht gaan indienen.

Ik ken 1 iemand in de buurt die met mij kan meegaan, maar dat zal niet volstaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
34 minuten geleden, JPAR zei:

Oh oh oh. En de politie ziet dit niet als een georganiseerde oplichter waartegen opgetreden moet worden? Ook al zijn de afzonderlijke bedragen dan geen 750+, maar alles bij elkaar opgeteld.....

Leuke klus voor een team van onderzoeksjournalisten. Teevee programma Opgelicht misschien ?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kun je eigenlijk geen melding bij 2ehands doen dat het een oplichter is? Kan op marktplaats wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
34 minuten geleden, JPAR zei:

Kun je eigenlijk geen melding bij 2ehands doen dat het een oplichter is? Kan op marktplaats wel.

Ze doen niks...

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 minuten geleden, schoeren zei:

Die kerel is volledig de weg kwijt...

Gaat een beetje de rollen omkeren:

D109B614-8C12-4D70-A4CE-15B204DFD600.png

Lol

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eindelijk reactie van 2de hands.

Probleem is dat zijn advertenties nu verwijderd zijn.

Als iemand iets verdachts opmerkt, graag een seintje

F0EA55EE-0642-4925-9A14-A376E21F986F.png

8D88C0EC-2302-48E6-A590-1EF0AE83D463.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn 2dehandsaccount is gehackt. Ze hebben het e-mailadres ondertussen ook gewijzigd en dus kan ik er niet meer aan. Fijn is dat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/8/2019 om 10:49, Waakwater zei:

Mijn 2dehandsaccount is gehackt. Ze hebben het e-mailadres ondertussen ook gewijzigd en dus kan ik er niet meer aan. Fijn is dat. 

Heb het ooit voorgehad met netflix (wachtwoord, naam, email gewijzigd).  Tot mijn verbazing kon ik netflix bellen en hebben ze het onmiddellijk opgelost.  Gebruik sindsdien een wachtwoordmanager. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk dat 2dehands.be nog een beetje in een overgangsperiode zit.

Naar aanleiding van een recent bod kreeg ik de volgende e-mail (ik heb de naam verwijderd, om te vermijden dat jullie aan iemand denken die er niets mee te maken heeft):

Onlangs heb je een reactie of bod ontvangen van XXX op jouw zoekertje: Pakket Cyriel Buysse:. Op basis van andere meldingen vermoeden wij dat er sprake is van een frauduleuze bieder of een ongewenst bericht.

Frauduleuze bieder
Indien er sprake is geweest van een frauduleuze bieder betekent dit dat meerdere gebruikers ons hierover meldingen hebben gestuurd. Wij hebben het account geblokkeerd en het bod op jouw zoekertje verwijderd.

Ongewenste berichten
2dehands heeft meerdere meldingen ontvangen over de berichten van deze specifieke gebruiker. Het gaat om meldingen van ongewenste berichten (spam). Al deze berichten, dus ook de berichten die aan jou gericht zijn, werden automatisch verwijderd uit de 'Berichten' van alle ontvangers. Ook hebben wij het account geblokkeerd van de gebruiker die de berichten heeft verstuurd.

Wij raden je aan zeer voorzichtig te zijn in je verdere contact met deze gebruiker.

Overigens had ik snel door dat die XXX niet betrouwbaar was.

Bij de jongste conversatie die ik voerden verscheen er onderaan ook een knop om de koper te beoordelen. Dat was in het begin waarschijnlijk nog niet helemaal geïmplementeerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/8/2019 om 10:09, schoeren zei:

Google even rosinski-dédicase-viking en je zal zien wat ik bedoel.

4AA8377E-E6D5-42E9-A806-60EEEE5A2189.png

Ze staan nu op ebay met nog een deel andere valse van andere tekenaars...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 6/8/2019 om 10:08, schoeren zei:

Diegene met zijn valse dédi’s is ook weer bezig op 2de hands.

26FD2F16-9A69-411D-BF82-2FCCA4537F14.png

Rosinski heeft nog wel haastwerk in boeken gezet, waarom zouden deze namaak zijn? De handtekening?

Rosinski Dédicace.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Bonte zei:

Rosinski heeft nog wel haastwerk in boeken gezet, waarom zouden deze namaak zijn? De handtekening?

Rosinski Dédicace.png

Ja inderdaad de handtekening. Ook de details van de tekening zijn niet vlot gezet. Rosinski zet ook soms lelijke dedis maar de lijnvoering is dan nog altijd vlot 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 13/8/2019 om 07:42, sbrys zei:

Ze staan nu op ebay met nog een deel andere valse van andere tekenaars...

Ik vind ze niet terug...

Deel dit bericht

Link naar bericht
22 uren geleden, sbrys zei:

Ja inderdaad de handtekening. Ook de details van de tekening zijn niet vlot gezet. Rosinski zet ook soms lelijke dedis maar de lijnvoering is dan nog altijd vlot 😀

Ik deel je mening.

niet fijn genoeg getekend, niet subtiel genoeg.

Op 13/8/2019 om 17:22, Bonte zei:

Rosinski Dédicace.png

En omdat de originele tekening online staat...

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, Bonte zei:

Ik moet toegeven, die andere zien er ook maar mottig uit. Je merkt dezelfde hand.

https://www.benl.ebay.be/sch/louchinetou/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

rosinski.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600-4.jpg

s-l1600-3.jpg

s-l1600-1.jpg

s-l1600-2.jpg

Inderdaad en de strips op zich hebben ook allemaal een vrij lage waarde. Het mag dus al eens mislopen :) Het lijkt wel een verkoper met veel feedback dus ik vermoed dat hij zelf geen slechte intenties heeft...

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, sbrys zei:

Inderdaad en de strips op zich hebben ook allemaal een vrij lage waarde. Het mag dus al eens mislopen :) Het lijkt wel een verkoper met veel feedback dus ik vermoed dat hij zelf geen slechte intenties heeft...

Je tekent een pak fake dedicases om te oefenen en de slechtste verkoop je op een rommelmarkt voor bijna niets om de markt zacht te maken. Zou hier een systeem achter zitten?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oplichting in stripland. Zit daar geen Rik Ringers verhaal in? Of iets voor Rob&Kwab?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...