Ga naar inhoud

Velkomin


WVlieg

Recommended Posts

Hier een nieuwe strook.

Ook even melden voor degene die het nog niet moesten weten. Het 1ste album is inmiddels klaar en beleeft zijn premiere op AalstStript (8september).

Er zijn ook 2 ex-librissen beschikbaar, waarvan je er eentje bij aankoop van het album krijgt.

Deze zijn ook los verkrijgbaar tegen een klein prijsje.

Prijs album is 5 euro (+1ex-libris er gratis bij zolang de voorraad strekt-de 2de kan bij aankoop album voor 2 euro worden bijgekocht. Dus dan is het 7euro voor een album+exlibrissen)

Prijs ex-librissen is 3 euro per stuk. De 2 samen voor 5 euro. 

Voor zij die dus al willen weten hoe album 1 afloopt: kom een exemplaartje halen op AalstStript!

Intussen ben ik al bezig met de voorbereiding op album 2, maar degene die nog even geduld hebben, album 1 wordt hier in deeltjes verder gepubliceerd.

strook32.jpg

Link naar reactie

Na Aalst & Breda ben ik komende zaterdag terug te vinden in mijn 'hometown' Lede op de Kunstmarkt.Wie dus nog graag een gesigneerd exemplaar van Album 1 wil ontvangen: see you there! 🙂

Intussen zijn ook de voorbereiding van Album 2 begonnen, binnenkort daarover meer of neem een kijkje op de Velkominfacebook-pagina of mijn instagram.

Hier alvast de volgende 2 stroken uit dat eerste album:

 

 

strook34.jpg

strook35.jpg

Link naar reactie
  • 2 years later...
  • 8 months later...
Op 17/9/2022 om 11:57, WVlieg zei:

Van schetsje naar geïnkt plaatje. 

1ste plaatje van wat een nieuw Velkomin-verhaal moet worden. Een Velkomin 2.0 met nieuwe personages en nieuwe verhalen. Weldra meer... 

IMG_20220914_235903.jpg

IMG_20220914_235915.jpg

IMG_20220916_233216.jpg

 

 

Op 20/6/2023 om 18:46, WVlieg zei:

De eerste strook. 

(tekst wordt later digitaal nog aangepast) 

IMG_20230620_175907.jpg

 

 

 

Hoi @WVlieg,

 

Ik wou het al een tijdje posten, maar hier een paar Japanse prenten. Jouw werk heeft er soms wel wat van weg qua stijl. ✏️.  Ik bedoel dus: zeer mooi gedaan! 😉😀.

 

 

japans.thumb.jpg.705a3c02191f4c1e673800aa9a557fdd.jpg

 

 

 

 

Link naar reactie
6 uren geleden, Thrasos zei:

 

Hoi @WVlieg,

 

Ik wou het al een tijdje posten, maar hier een paar Japanse prenten. Jouw werk heeft er soms wel wat van weg qua stijl. ✏️.  Ik bedoel dus: zeer mooi gedaan! 😉😀.

 

 

japans.thumb.jpg.705a3c02191f4c1e673800aa9a557fdd.jpg

Dank u, @Thrasos :Ik wist niet dat ik mijn tekeningen wat van de Japanse stijl weg hadden. Maar ik kan idd wel wat dingen in dezelfde stijl terugvinden in je geposte voorbeelden. 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...