Ga naar inhoud

Crowdfunding tips: comics, strips, art books of andere artsy zaken


Recommended Posts

Zojuist, boomvavavoom zei:

comicsgate (in zijng eval) heeft niets te maken met marketing.

anderen gebruiken de #comicsgate wel voor marketing.... gewoon omdat die een ouderwetse comic uittgeven en inspelen op CG als marketing idd.
Dat is met Meyers dus wel anders

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
2 uren geleden, boomvavavoom zei:

Interview was online voordat ik wist dat het onderdeel was van BleedingFool.
Toen ik hem daarop aansprak, gaf hij aan dat ze zich niet meer met CG bezig houden en daarvan weg zijn gestapt. Dat moet ik dan maar geloven.
Heeft trouwens welgeteld "nul" centen opgeleverd, maar dat terzijde

Open voor de aardigheid de site eens. De artikelen zijn heel wat extremer dan het gemiddelde filmpje van Richard Meyers. Star Trek is een aanrader. 😉

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

IK heb weer een stel mooie zaken ontdekt die ik wel wil sharen!

 

Guinevere and the Divinity Factory #2 - Magic Meets Sci-Fi

 

 

Mooi verhaal en #1 kan je digitaal al proeven zodat je weet waar het naar smaakt. Artwork vind ik ook goed

 

 

Geek-Girl: Tights 'n' Capes

 

Het is een hardwerkende indy uitgever/schrijver en dat zie je aan het product

 

 

 

BRIAN PULIDO'S NEWEST - LADY DEATH: MALEVOLENT DECIMATION #1

Je kan wachten tot het in de Diamond Previews ligt. Dat is natuurlijk een stuk goedkoper.
Maar The real JOY zit hem toch in die immense hoeveelheid Stretch Goal freebies!! Die enorme pin, die stickers, en die prachtige cards! En er is een complete Pinup-comic bijgevoegd!

 

 

 

DESTINY, NY: Volume Four

 

 

De combinatie van magie, met avonturen en romantische relaties, echte heartbreaks en groei in karakters maken dit een terugkerend plaatje!

En altijd meteen dikke boekwerken om te lezen en niet enkel een dunnen comic

 

METALSHADE Issue 1

A VIOLENT BLACK MAGIC STRIKE FORCE

Deze kwam uit het niets en met prachtige tekeningen en een cool verhaal ,veroveren ze dit project!!

 

START AGAIN: Collection

Sex, social media and superheroes.

 

 

Ik heb de vorige set comics gekocht en was fiks onder de indruk. Sowieso al eens fijn dat je niet 20$ hoeft te betalen voor 18pg story :) .

 

 

Mary Shelley Presents, the Trade Paperback

Ghosts, shapechangers and ancient curses -- Mary Shelley and her creature present horror stories written by women of the Victorian era.

 

 

Meer verhalen van Mary Shelly of geïnspireerd door Mary Shelley.

 

 

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 months later...
56 minuten geleden, Retardi zei:

Deze jongen gaat nogal rap na een tweetje van William Gibson.

ja? Was er toen een extra spike? Ik kan het niet terugzien, maar fijn om te horen. Die gaat idd hard.

Ik wilde ook wel meedoen, maar kwam tot de ontdekking dat de verzendkosten wel straf zijn... en die ruimte heb ik momenteel niet om zomaar die kosten te negeren, helaas.

 

Quote

The full roster of line artists are: Dylan Teague, Glenn Fabry, Duncan Fegredo, LRNZ, Ed Ocaña, André Araújo, Simon Bisley, Rosemary Valero-O’Connell, Tonci Zonjic, Pia Guerra, James Stokoe, RM Guéra, Chris Weston,  Rufus Dayglo, Annie Wu, David Lopez and Christian Ward.

 

kwijl!

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
11 uren geleden, boomvavavoom zei:

ja? Was er toen een extra spike? Ik kan het niet terugzien, maar fijn om te horen. Die gaat idd hard.

Ik wilde ook wel meedoen, maar kwam tot de ontdekking dat de verzendkosten wel straf zijn... en die ruimte heb ik momenteel niet om zomaar die kosten te negeren, helaas.

 

 

kwijl!

 

 

Het word verzonden vanuit het Verenigd Koninkrijk.

Link naar reactie
3 minuten geleden, Retardi zei:

Het word verzonden vanuit het Verenigd Koninkrijk.

evengoed 25 voor verzendkosten. Vind ik nogal veel.

 

Hopelijk komt het ooit via Bookdepo of Diamond Previews nogt uit. We zien wel

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Crowdfunding voor Jommeke

 

WAT KRIJG JE ? 

- 60 stripbundelingen met telkens 5 verhalen; elke stripbundel heeft een aparte cover en 240 pagina's binnenwerk

- Cover in kleur met glanzende plastificatie (papier: 240g) / binnenwerk in kleur (papier: offset HV 80g)

- Afwerking: garenloos gebonden stripbundelingen en een doorlopende unieke tekening op de ruggen van de 60 bundelingen

Samen zijn dat 13.000 pagina's feelgood en avonturen. Iedereen die nu bestelt, krijgt zijn/haar collectie thuis geleverd in de loop van december. De collectie zal verpakt zijn in twee stevige dozen die nog eens in een omdoos zitten. 

Er worden slechts 1500 exemplaren van deze collectie gemaakt. 

Prijs: €199 (BTW incl). Dat is een goeie deal als je rekent dat 1 regulier album € 6,50 kost en je normaal dus € 1.950 zou moeten neertellen om de 300 albums in huis te halen. 

 

Deze unieke verzameling kunnen wij alleen realiseren met jullie hulp. Vandaar onze oproep aan al wie Jommeke een warm hart toedraagt. Wij zoeken voor eind september 1500 partners die met ons willen meebouwen aan dit feestelijk project.

 

Krijgen we die 1500 verzamelaars niet bij mekaar en hebt u toch besteld, dan krijgt u uiteraard het volledige bedrag teruggestort bij stopzetting van dit crowdfunding-project.  

jommeke.jpg

Link naar reactie
1 uur geleden, Boekenmagazijn zei:

 

Daar heeft duidelijk iemand een fout gemaakt. Optie 2 wordt telkens geteld als 100 voorintekeningen...

Ze hebben het gezien en aangepast. 😀

 

Een mooie aanbieding. Geen slechte prijs voor 300 strips. Maar 1500 inschrijvingen zou dat haalbaar zijn. Lijkt mij erg veel, maar ik kan het mis hebben.

Link naar reactie
1 uur geleden, Boekenmagazijn zei:

 

Ik vraag me af wat alle andere partners, de (strip-)boekhandels die normaal de albums verkopen, van dit project vinden.

Aan dit project zal Standaard Uitgeverij niet veel verdienen. Volgens mij is dit een test of ze de tussenhandelaars kunnen uitschakelen(wat ze ook al met Yieha! hebben gedaan,zonder veel succes overigens).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...