Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Gerb-Art

Gerb-Art commissions....

Recommended Posts

Zo af en toe zal ik hier eens wat commissies plaatsen. Gemaakt als pre-com voor een beurs, dan wel 'live' getekend op het event zelf.

Deze Black Cat pre-comm gemaakt voor DCC2019. A4, copics, inkt. Black Cat is 1 van m'n favoriete personages om te tekenen, en een veelgevraagd commissie character! :-)

BCdcc19Comm.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deze X-Men Rogue '90s style' is ook gemaakt als pre-com voor DCC, op verzoek van de eigenaar uitgevoerd in pencil schets. (A4)

RogueDcc19Comm.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een alleraardigst verzoek voor het maken van een olifant, ''....maar dan wel graag in Gerb-Art stijl''. Geen probleem, dan krijg je dus dit! (pre-com DCC2018)

olifanta.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 27/3/2019 om 13:56, Gerb-Art zei:

Zo af en toe zal ik hier eens wat commissies plaatsen

o yes please!! Fleur de boel eens goed op hier!! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Will do! 🙂

1 Van m'n favo's is deze Jessica Rabbit commissie, A4, copics, pencil en wat goache voor highlights.

Jessica.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Harley is ook een echte fan favorite, dus die komt regelmatig in de verzoeken voorbij. Ik vind het ook een heerlijk character om te tekenen, dus laat maar komen! 🙂

20181205_113759.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een verzoekje van een 'Natasja' fan leidde afgelopen Brabants Stripspektakel tot deze commissie (A4 bust, copics+ink)

Natasja.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vraagje:

wat voor type papier gebruik je om met markers te inkten/kleuren? Markerpapier, of gewoon een Steinbach of een Bristol?

Deel dit bericht

Link naar bericht
24 minutes ago, Kameraad Mauser said:

Vraagje:

wat voor type papier gebruik je om met markers te inkten/kleuren? Markerpapier, of gewoon een Steinbach of een Bristol?

Meestal gebruik ik Canson Bristol 250gr :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Markerpapier is uiteindelijk het beste (voor vloeiende overgangen) maar helaas te dun. Hoe zwaarder het papier, hoe 'sjieker' het oogt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, boomvavavoom said:

LEUKE Tasch!!!!

Zeg, doe jij ook wel eens mee met iets als Drawloween of Mermay?

Dank je! 🙂  Helaas geen tijd voor die teken-akties.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...