Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
De gekke striplezer

Kalm

Recommended Posts

Vinden jullie ook dat het op het forum zo kalm is tegenwoordig?

En zien de leden van FB hetzelfde gebeuren op FB?

Het lijkt wel of de mensen al die sociale media beu zijn na al dat gedoe sinds Cambridge Analytica.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hier is dat inderdaad het geval. De animo in de stripsecties zelf is toch wel ingezakt in vergelijking met een jaar geleden.  De nonsens-threads in de chocoladebar vieren hoogtij.

Op FB absoluut geen dip te merken, eigenlijk.  Althans niet naar mijn beleving.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor wat mij betreft ik zit in een stripdipje. Nu vooral films en tv series. Dat zal binnen een jaar of zo wel omslagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik heb al een paar weken niet gelezen. straks misschien een rode ridder.

heel kalm hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tja, kalm is het zeker.

Toch blijft de "reep" de moeite waard om te volgen, al was het maar voor het oppakken van wat praktische

informatie of een nuttige recensie.

Discussies die zich ontvouwde bij meningen van bijvoorbeeld Paul_NL of Kontiki komen eigenlijk niet meer

voor, Kontiki vanwege zijn heen gaan op dit forum, persoonlijk vind ik dit wel een gemis, het voorziet een forum

van een bepaalde levendigheid, en de behoefte tot reageren is afhankelijk van de bereidheid om gehoord te willen

worden.

Zelf zou ik wel eens een stukje willen schrijven zoals in strip van de dag, maar zo vloeiend en inhoudelijk als

de heer Waldorf lukt mij echter niet zo goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb toch ook het gevoel dat mensen voorzichtiger zijn geworden. Ofwel zitten ze tegenwoordig allemaal op Netflix te bingen. Nu moet je dat doen om in te zijn. We blijven maar hollen om stil te staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In welke context bedoel je dat mensen voorzichtiger zijn geworden Peter ?, op het ventileren van een

mening op dit forum staan toch geen vervelende consequenties, afgezien van wellicht een mogelijke

reactie van een mede reper.

Toen Hanco Kolk zijn zegje deed maakte mijn hart zelfs een klein vreugdesprongetje, ik meende zelfs

een lichte aansporing tot wat meer reacties te ontwaren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik bedoel dat mensen tegenwoordig beter dan vroeger beseffen dat wat ze online zetten kan worden misbruikt.

Vroeger zouden veel mensen niet eens tegen onbekenden hebben gezegd welke krant ze lazen, en toen zijn er internetbedrijven gekomen die ons wilden wijsmaken dat "people like to share". Dan konden die bedrijven aan de kassa passeren terwijl veel mensen gratis allerlei dingen gaven: gratis YouTube filmpjes maken, gratis Wikipedia volschrijven, gratis de databases van advertentiebedrijven invullen (hallo, Facebook), enzovoort.

Maar sinds die Cambridge Analytica zijn ze volgens mij voorzichtiger geworden.

Nu, in werkelijkheid hangen ze volgens mij tegenwoordig voor tv naar Netflix en zo te kijken. Je hebt maar 24 uur in een dag. Je kunt niet tegelijk zitten bingen en op fora reageren.

Ik heb die internetgewoonten al vaak zien veranderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...