Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Ambreville

Sherpa en Ravian

Recommended Posts

20 minuten geleden, kurisu74 zei:

Volgens sommigen moeten wij hier altijd blij ons geld wegsmijten aan amateuristisch brolwerk. Ik vind dat we iets kritischer mogen zijn dan dat.

Helemaal mee eens.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In feite is de enige fout die Sherpa gemaakt heeft, dat ze er transparant en eerlijk over gecommuniceerd hebben. Ze hadden ons even goed zoals vele andere uitgeverijen aan het lijntje kunnen houden en dan hadden we allemaal van deze flater niets geweten.

Als ze niet communiceren, is het mekkeren; wordt er wel gecommuniceerd (en moet daar achteraf op teruggekomen worden door een - toegegeven, wat dommige - flater) dan is het ook weer gezaag. Ik wist niet dat jullie allemaal perfect waren en nooit fouten maakten.

Ik ben alleszins blij dat Sherpa hiermee doorgaat en dat ikzelf nog wat gewacht heb met kopen/verkopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Nuwanda zei:

In feite is de enige fout die Sherpa gemaakt heeft, dat ze er transparant en eerlijk over gecommuniceerd hebben. Ze hadden ons even goed zoals vele andere uitgeverijen aan het lijntje kunnen houden en dan hadden we allemaal van deze flater niets geweten.

De enige fout die Sherpa heeft gemaakt is niet dat ze transparant en eerlijk hebben gecommuniceerd maar dat de informatie niet betrouwbaar was.

Open en eerlijk communiceren heeft alleen zin als de informatie betrouwbaar ( feitelijk juist) is.

Dat ze daarna hun fout toegeven en de maatregel terugdraaien siert deze uitgever..

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Nuwanda zei:

Als ze niet communiceren, is het mekkeren; wordt er wel gecommuniceerd (en moet daar achteraf op teruggekomen worden door een - toegegeven, wat dommige - flater) dan is het ook weer gezaag. Ik wist niet dat jullie allemaal perfect waren en nooit fouten maakten.

Ik ben alleszins blij dat Sherpa hiermee doorgaat en dat ikzelf nog wat gewacht heb met kopen/verkopen.

Wat een kleuteropmerking. Moet je een film gemaakt hebben om te weten wat een goeie film is ook misschien?

En dan "ik ben blij dat ik zelf gewacht heb". Ja dat plaatst het eerste deel van uw post dan in het juiste perspectief.

Sherpa zei zelf in hun aankodiging: "voor de vervolgalbums kun je in ieder geval naadloos overstappen naar integrale nummer 5 (uitgeverij Dargaud)", dus dat is wat ik gedaan heb. Natuurlijk ben ik ook blij dat het verder doorgaat, ik heb zelf ook maar (!) 29,95 euro verkwist...  maar de neiging van sommige posters hier om alle negatieve commentaar te fnuiken is vrij bizar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 hours ago, kurisu74 said:

Wat een kleuteropmerking. Moet je een film gemaakt hebben om te weten wat een goeie film is ook misschien?

En dan "ik ben blij dat ik zelf gewacht heb". Ja dat plaatst het eerste deel van uw post dan in het juiste perspectief.

Sherpa zei zelf in hun aankodiging: "voor de vervolgalbums kun je in ieder geval naadloos overstappen naar integrale nummer 5 (uitgeverij Dargaud)", dus dat is wat ik gedaan heb. Natuurlijk ben ik ook blij dat het verder doorgaat, ik heb zelf ook maar (!) 29,95 euro verkwist...  maar de neiging van sommige posters hier om alle negatieve commentaar te fnuiken is vrij bizar.

Goed bezig jong... (pot en ketel, balk en splinter, enz...)

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, Nuwanda zei:

Goed bezig jong...

Prachtig toch..dat positivisme op dit forum...we zijn hier op een hobbyforum, maar voor mij lijkt dit meer op ergernisforum

Deel dit bericht

Link naar bericht

Pleur deze topic graag in The Chocolate Bar (en laat 'm daar gerust verder kabbelen).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ook leuk voor de verzamelaar die de Franse uitgaves heeft gekocht van de niet uitgegeven Sherpa albums.

Dit is een 1 tweetje tussen Dargaud en Sherpa. Sherpa stopt op het moment dat Dargaud met de bundelingen komt. En herstart met de hc uitgave als alle bundelingen zijn uitgegeven. 

Overigens prachtige sherpa uitgave. Bundelingen heb ik niks mee

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...