Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Koen

Terry Moore

Recommended Posts

Op 30-9-2017 om 21:43, darthfrysk zei:

In de laatste Previews:

Terry Moore 25th Anniversary Sketchbook: 8,800 Days of Blondes, Brunettes & Bozos (Paperback) voor $17,-

Helaas geen verhaal.

maar de eerste advertentie doet hopen!

IMG_5311.PNG

IMG_5312.PNG

deze was trouwens prachtig!!! Lekker dik en niet enkel mooie plaatjes maar ook info en opmerkingen! Love that!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

OK, nummer 1 gelezen en dammit, een Parker Girls verhaal. 

Het verhaal is een bekende variant van een gelukkig leven word bedreigd door het verleden (Parker Girls :e009:), maar het heeft mijn interesse.

En hoe het verhaal verteld wordt via prachtige getekende, textloze pagina's :hartje:

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 hours ago, Ambreville said:

Leuke manier om het weekend te beginnen.

IMG_0901.thumb.jpg.4ad070c4250b3920284954f37b099beb.jpg

Ooee.

De mijne is op de post.

Met geluk volgende week in huis.

En, hoe is de hardcover?

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 uren geleden, darthfrysk zei:

En, hoe is de hardcover?

Netjes. De ogen op de cover zij glossy afgewerkt wat wel een leuk effect geeft. Er zit een leeslint in de boek.

Deel dit bericht

Link naar bericht

En je kiest dus voor een kale , ouder wordende man inplaats van voor Wonder Woman zelf? :-)

Ik vind dit een hele mooie hoor! Ik dacht eerder aan Gasoline Alley of een andere krantenstrip.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, linthout zei:

En je kiest dus voor een kale , ouder wordende man inplaats van voor Wonder Woman zelf? :-)

Dat zit dichter bij de waarheid dan Wonder Woman ;) Tot ik eens tijd vind om een deftige avatar te zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Even de loftrompet bovengehaald in strip van de dag. Wat een ontdekking die Moore. Ongetwijfeld bij het beste in gans mijn stripcollectie. Ik heb al spijt dat ik ook die HC met ex-libris van Motor Girl niet besteld heb. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen