Ga naar inhoud

Boekencheque


Recommended Posts

Het reglement zegt het volgende:

 

- Deze boekenbon geeft je recht op een kortingsbedrag van 5 euro bij aankoop van minstens 20 euro aan boeken bij de deelnemende fysieke boekhandels.

-> strips kosten gewoonlijk minder dan 10 euro, en je moet wel minstens 20 euro halen

-> geldig bij FYSISEKE boekhandels, niet online

-> blijkbaar doen niet alle boekhandels mee, hier vind je de lijst: http://kooptijdvooreenboek.be/deelnemende-boekhandels

 

- Onder boeken zoals vermeld in punt 4 vallen alle uitgaves voorzien van een ISBN-nummer. Voor de actie "Check nu je Boekencheque' (die loopt van 3 juni 2019 t.e.m. 3 juli 2019 - of zolang de voorraad strekt) geldt er een restrictie op genre van de aangekochte boeken: de cheque is niet geldig bij aankoop van school- en handboeken

-> strips hebben een ISBN, dus tellen ze mee

-> school- en handboeken tellen  niet mee

 

In de lijst deelnemende winkels staan o.a Hermelijn, Stripwinkel Beo, Stripwinkel Alex, Het negende labyrinth, Wonderland Stripwinkel, Gobelijn Strips, Het Besloten Land - Hybrik en 't Vlaams Stripcentrum.

Misschien staan er nog andere in die lijst, maar ken ik ze niet.

 

Met andere woorden: volgens mij doet jouw ssz gewoon niet met die actie mee.

Link naar reactie
1 uur terug, esteban² zei:

Ik krijg steeds opnieuw een 'error' bij de aanvraag, gelijk via welk toestel of welke browser.

Wel een goede tip, Peter.  Ik kende het nog niet.

Same here. Ligt misschien aan één of andere firewall?

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Bij mij is het direct gelukt, zonder foutmeldingen.

Ik gebruikte Mozilla Firefox onder Windows 7 om in te schijven.

De e-mail kreeg ik op mijn computer met Windows Me.

Om af te drukken bracht ik de e-mail naar mijn Windows WP SP3-computer met Mozilla Firefox.

Het pdf-bestand werd direct gedownload en daarna afgeprint.

 

 

Link naar reactie

Da's dus weer een medewerker die de regels niet kent. Het geldt wél op strips, maar alleen voor aankopen vanaf in totaal 20 euro. Dus op één strp geldt het doorgaans inderdaad niet.

 

Ik heb er een boek over Japan mee gekocht, maar ik had hem misschien beter bewaard voor Sprietje.

Maar ja.... er is zo veel.... en zo weinig tijd....

Link naar reactie
Op 15/6/2019 om 13:02, Ronald A zei:

Daarnet Rode Ridder integraal 3 gekocht met boekencheque in Fnac Wijnegem.

 

Wel probleem aan de kassa want 'actie is niet geldig op strips meneer.'

 

Met een zucht werd uiteindelijk de bon toch aangenomen.

 

Fnac Leuven deed dan weer helemaal niet moeilijk. Werd zonder problemen aanvaard bij een aankoop van strips.

Link naar reactie
10 uren geleden, esteban² zei:

We know. Tell them. ;) Als ze blijven weigeren, sta je daar. En tegen iemand die koppig vasthoudt aan een logica als "Het is geldig op boeken, niet op strips." kan je weinig beginnen. Enfin, 'k ben mijn bon elders kwijt. Woo-hoo!

 

Dan vraag je naar de baas en sta je op je rechten als klant. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...